Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Klidovy odber proudu..

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Marty_ »

Za posledni tyden me auto 2x nechalo s vybitou baterkou, dneska jsem to premeril a auto bere v klidu 2,5A coz asi neni normalni? Odpojil jsem radio i zesilovace a porad to same..:( co to safra muze delat?:( Netusi nekdo? Pripadne je mozne zjistit na diag kde je problem? Dekuji za nfo..
CZAirwolf
Registrovaný
Příspěvky: 1326
Registrován: čtv 10.05.2007 00:00

#2 Příspěvek od CZAirwolf »

sviti kastlik, kufr, cokoli...2,5A je tezce hodne.nebo odpojuj pojistky a to te muze nasmerovat.
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#3 Příspěvek od all »

ano klidový odběr to má mít max 30 mA
Jinak velice často to dělá vyhřívání zámku! už jsem to řešil 3x
odber taky souhlasil!
fafejta

#4 Příspěvek od fafejta »

xx
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Marty_ »

Na aute nesviti nic, vsechno je povypinane a stejne to zere.. Ale novej poznatek - 2,5A to bere jen pri odemcenem aute, pri zamcenem 0,6A.. No stejne budu muset k elektrikarovi, jen k jakemu:( asi autohelp zase..
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Brody »

Kluci Tak me taky nejak vice zere baterka.Klidovej odber je na ni nejakych 90mA.Nesetkal jste se nekdo s touto hodnoutou uz nekdy?Vse je vypnute,nic nesviti a silne pochybuju ze me to bude zrat blikajici imobilizer :? Za kazdou radu budu rad.Nemuze mit na to vliv 44ka baterka?Na jare budu kupovat novou
ferlin
Registrovaný
Příspěvky: 529
Registrován: pát 19.05.2006 00:00
Bydliště: Orlová

#7 Příspěvek od ferlin »

Ty vole, 2,5 A je sakra průser. To raději odpoj baterku. Fakt nevím, může to být cokoliv. Vyndej pojistky a pomalu je tam po jedný dávej a uvidíš. Držím palce. :wink:
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Marty_ »

Tak tohle uz davno vyreseno, ono se totiz to auto musi merit az dyl po opusteni kdyz je v klidu - ca pul hodky po zhasnuti motoru a zamceni treba.. Palubni spotrebice se vypinaji postupne, takze hnedka po vypnuti motoru a zamknuti to bere tech 2,5A sice, ale za pul hodky uz je to v klidku..
Me pomohla nova baterka a od te doby cajk:)
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Brody »

Aha tak to je novej postreh.Ja to meril zhruba 10-15minut po vytahnuti klicku ze zapalovani.No baterku budu kupovat novou.Predpokladam ze 44ka uz jde pomalu do kytek.Hlavne nevim proc tam davali takoveho chcipacka :lol:
Vojtar
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: čtv 18.09.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Vojtar »

Mala skromna otazecka :-) Jak to merite? Ampermetr prece musite zapojit do serie, tzn. odpojit jeden pol baterky a mezi to zapojit ampermetr, ne? A kdyz odpojite baterku, tak ten ctvrthodinovej dojezd (vetraky apod.) prestanou odebirat, ne? A to i presto, ze to za chvili zase s tim ampermetrem pripojite, ne? Nebo se to da zmerit i jinak??
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Brody »

Mi merili tak ze jsem povolil -kabel a ten jsem napojil jeden drtek ampermetru a druhej dratek jsem prilozil na -na baterce a -konektor sem jen nadzvedl.Tudiz byl stalo uzavren okruh,takze se mi ani nic v aute nevynulovalo
Vojtar
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: čtv 18.09.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Vojtar »

No je fakt, ze za tak kratkou chvilicku ten ampermetr asi neoddelas...
mamouschek
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: pát 31.08.2007 00:00

#13 Příspěvek od mamouschek »

Diagnostika Ti řekne pendrek. Dělam to tak, abych při odpojení kontaktu nepřerušil obvod, tim by mi začal usínací cyklus znova. Pokud je auto vybaveno palubním telefonem, tak se má proud měřit až po 60min!!!!! Hele, nedělá to koncák ventilátoru? Zrovna teď sem měl dva případy. Jinak přetěžovat měřící přístroj i digitální je dost nerozum. Dojde k jeho "nakopnutí" a pak je dobrej tak pro děti na písek. Ovšem každej ať činí dle svého rozumu. :mad: Jinak postupně vytahuj pojistky, až odběr zmizí. Podle té projdi napojené okruhy a můžou to být různé až nelogické na jedné společné pojistce.
Odpovědět