Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E92 328i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Marty_ »

Co si myslite o nove 328me? Ma to cenu? Jak to tady bude se servisem, preci jen se v Evrope nikdy neprodavala pokud vim? Abych s tim nedovalil do BMW a poslali me na at si s tim zajedu na servis kde jsem to koupil lol:o)
Kazdopadne mam nabidku na zanovni "07 328 coupe, 7tis mil za 24tis E.. Tak vaham.. 335i jsou porad tak draheeee:(
Btw je rozdil v e92 335i US / Evropskou verzi? Co ty HPFP (palivove pumpy) - pry se to sere na kazdem druhem aute a castky za opravy nejsou male - je to jen na us autech nebo i evropskych? Ma nekdo zkusenost s e92? A hori hovno?:)
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Marty_ »

Kurna kdyby to byla alespon 330 a manual.. Je to fakt krasavec a za nadherny kacky, ale 328 a steptronic:(
Přílohy
328.jpg
328.jpg (84.14 KiB) Zobrazeno 839 x
srle
Registrovaný
Příspěvky: 921
Registrován: ned 01.05.2005 00:00

#3 Příspěvek od srle »

cau!

hele, petr, ktereho jsi mohl potkat na nejakych tech sybila srazech, co jezdil s e46 330cd, si ted koupil 320i e92 v stredni vybave a musim uznat, ze je to super kara! tudiz e92 ber.
co se toho motoru tyce, myslim si ze je to super motor. je jasny, ze 330i nebo 335 bude silnejsi, ale jak sam rikas taky drazsi. toho, ze to je americka verze bych se u teto generace vozu vubec nebal. rozdil je minimalni. osobne jsem zkoumal m3, ale u obyc kupe to bude jeste min. byly tam jine svetlomety, protoze amici nemaji leve svetlo svitici niz nez prave, a pak nemaji zadni mlhovku a to je zase otazkou vymeny prepinace svetel za ten evropskej, pac ta mlhovka tam fyzicky je, ale nemas k ni vypinac v americkem aute. je to otazka nekolika kacek.
jediny co je navic je homologace, ktera se pry taky da vyridit behem 2 minut a 2 tisic tak, ze ani nekouknou na auto.... zname to....
se servisem bych si starosti nedelal. ty auta jsou stejny. nejakej ceskej curak ti muze odmitnout auto opravit, ale na cesky servisy bych se vysral stejne a jel bych za hranice do nemecka. dostal jsem doporuceni na servis v prvni vesnci za rozvadovem. jmenuje se to tam vohenstrauss - autohaus grieb.

takze asi tak :)
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od Diablo330Ci »

Cau tak ja bych si hlavne zjistil co je jineho na podvozku protoze americke verze jsou trosku delane na Us rovinky a ne na zatackovou Evropu?Tak aby jsi pak nebyl zklamany.

To Srle:Tak to je bomba uz jsem Vas dlouho nevidel a musime se zase sejit.Co rika Petr na podvozek a ovladatelnost oproti e46?
srle
Registrovaný
Příspěvky: 921
Registrován: ned 01.05.2005 00:00

#5 Příspěvek od srle »

Diablo330Ci píše:Cau tak ja bych si hlavne zjistil co je jineho na podvozku protoze americke verze jsou trosku delane na Us rovinky a ne na zatackovou Evropu?Tak aby jsi pak nebyl zklamany.

To Srle:Tak to je bomba uz jsem Vas dlouho nevidel a musime se zase sejit.Co rika Petr na podvozek a ovladatelnost oproti e46?


hele, ty kary jsou fakt uplne stejny. resil jsem to pres etk, tak ze jsem hledal rozdilna vyrobni cisla dilu na euro a usa verzi a je to fakt jen to co jsem psal. ja cekam na spravny okamzik a objednam si m3 z usa. zaruka plati, servis je stejnej, vse je stejny, jen ta kara vyjde o mega min.
dukazem toho, ze jsem si jistej, ze ty kary jsou totozny, je taky to ze jsme objednali do firmy 2 x6 5.0 v plny nalozi. to bude rachot!

jinak by bylo fajn sejit se zase! je pravda, ze ted je trochu frmol, ale to poresime. petr je spokojenej. nema m podvozek, ale to je uprimne uplne jedno. v lete jsem na dovce mel pujcenou e92 v zakladu a docela jsem ji daval a podvozkove je bezvadna. co se tyce petrova motoru, prekvapilo me jak to jede. svezl me jeste prvni den co to mel. i nezajety motor s 50km docela dobre tahnul. co teprve az si to peta nacvici s manualem potom co jezdil celou dobu jen s automatem. :)
fines
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 28.08.2008 00:00

#6 Příspěvek od fines »

srle píše:
Diablo330Ci píše:Cau tak ja bych si hlavne zjistil co je jineho na podvozku protoze americke verze jsou trosku delane na Us rovinky a ne na zatackovou Evropu?Tak aby jsi pak nebyl zklamany.

To Srle:Tak to je bomba uz jsem Vas dlouho nevidel a musime se zase sejit.Co rika Petr na podvozek a ovladatelnost oproti e46?


hele, ty kary jsou fakt uplne stejny. resil jsem to pres etk, tak ze jsem hledal rozdilna vyrobni cisla dilu na euro a usa verzi a je to fakt jen to co jsem psal. ja cekam na spravny okamzik a objednam si m3 z usa. zaruka plati, servis je stejnej, vse je stejny, jen ta kara vyjde o mega min.
dukazem toho, ze jsem si jistej, ze ty kary jsou totozny, je taky to ze jsme objednali do firmy 2 x6 5.0 v plny nalozi. to bude rachot!

jinak by bylo fajn sejit se zase! je pravda, ze ted je trochu frmol, ale to poresime. petr je spokojenej. nema m podvozek, ale to je uprimne uplne jedno. v lete jsem na dovce mel pujcenou e92 v zakladu a docela jsem ji daval a podvozkove je bezvadna. co se tyce petrova motoru, prekvapilo me jak to jede. svezl me jeste prvni den co to mel. i nezajety motor s 50km docela dobre tahnul. co teprve az si to peta nacvici s manualem potom co jezdil celou dobu jen s automatem. :)


Se zárukou bych si nebyl, tak jistej. Nevim jak BMW, ale když jsem to zjišt´oval u jinejch značek, tak většina razí, že pokud jde auto přes oceán, tak máš smůlu.
srle
Registrovaný
Příspěvky: 921
Registrován: ned 01.05.2005 00:00

#7 Příspěvek od srle »

fines píše:
srle píše:
Diablo330Ci píše:Cau tak ja bych si hlavne zjistil co je jineho na podvozku protoze americke verze jsou trosku delane na Us rovinky a ne na zatackovou Evropu?Tak aby jsi pak nebyl zklamany.

To Srle:Tak to je bomba uz jsem Vas dlouho nevidel a musime se zase sejit.Co rika Petr na podvozek a ovladatelnost oproti e46?


hele, ty kary jsou fakt uplne stejny. resil jsem to pres etk, tak ze jsem hledal rozdilna vyrobni cisla dilu na euro a usa verzi a je to fakt jen to co jsem psal. ja cekam na spravny okamzik a objednam si m3 z usa. zaruka plati, servis je stejnej, vse je stejny, jen ta kara vyjde o mega min.
dukazem toho, ze jsem si jistej, ze ty kary jsou totozny, je taky to ze jsme objednali do firmy 2 x6 5.0 v plny nalozi. to bude rachot!

jinak by bylo fajn sejit se zase! je pravda, ze ted je trochu frmol, ale to poresime. petr je spokojenej. nema m podvozek, ale to je uprimne uplne jedno. v lete jsem na dovce mel pujcenou e92 v zakladu a docela jsem ji daval a podvozkove je bezvadna. co se tyce petrova motoru, prekvapilo me jak to jede. svezl me jeste prvni den co to mel. i nezajety motor s 50km docela dobre tahnul. co teprve az si to peta nacvici s manualem potom co jezdil celou dobu jen s automatem. :)


Se zárukou bych si nebyl, tak jistej. Nevim jak BMW, ale když jsem to zjišt´oval u jinejch značek, tak většina razí, že pokud jde auto přes oceán, tak máš smůlu.


nevim co ostatni znacky, ale mercedes a bmw na 100% zaruku maji.
myslim si ze problem bude spis v ceskych servisech nez v samotnych vyrobcich. me cesky servisy zklamaly jak jen mohly.
Odpovědět