Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

ASC+T a ASC v E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Petr320ie36
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: ned 30.03.2008 01:00
Bydliště: Velké Popovice
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Petr320ie36 »

Řešim věc jestli mám v mojí e36 320i M52 1998 r.v ASC a nebo ASC+T jsem mechanik v autorizovaném bmw servisu. a nikdo to jiste neví náš elektrikář říká, že se do e36 ASC+T (tzn. při prokluzu se přibržduje ono kolo.) a to že se do 36 vůbets nedávalo... ale že se dávalo jen ASC tzn. škrcení výkonu motoru pomocí klapky a servomotoru. Takže jak to s tím vlastne je muj nazor je ten, že se tam ASC+T davalo, protoze ja vyjedu opravdu hodne a bez toho skoro nic a je slyset pumpa abs takže si myslím že tam je..... a navíc ve výpisu výbavi mám jasně napsano Automatic Stability Control+ Traction takže jaká je vaše zkušenost díky. :D
CZAirwolf
Registrovaný
Příspěvky: 1326
Registrován: čtv 10.05.2007 00:00

#2 Příspěvek od CZAirwolf »

Mam E36 rv 94 s ASC+T, takze davalo, mam to i ve vybave. Poznat se da snadno - Tecko ma pridavne brzdove trubky pro pribrzdeni jednotlivych kol (pokud se nepletu). Mam to napsane i ve vybave.
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Pazdi »

taky mám ASC+T přímo psaný ve výbavě...takže určo dávalo, jak píše Airwolf
Fipo
Registrovaný
Příspěvky: 409
Registrován: pon 26.11.2007 01:00
Bydliště: Hodonín

#4 Příspěvek od Fipo »

já došel ke stejnému závěru, 328i touring 98 ASC+T a když jsem jel teďka na letních po sněhu, tak to cvakalo jako abs...výkon se taky škrtil, ale kola se nepřestávala točit....
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#5 Příspěvek od HAMANN »

Petr320ie36 píše:Řešim věc jestli mám v mojí e36 320i M52 1998 r.v ASC a nebo ASC+T jsem mechanik v autorizovaném bmw servisu. a nikdo to jiste neví náš elektrikář říká, že se do e36 ASC+T (tzn. při prokluzu se přibržduje ono kolo.) a to že se do 36 vůbets nedávalo... ale že se dávalo jen ASC tzn. škrcení výkonu motoru pomocí klapky a servomotoru. Takže jak to s tím vlastne je muj nazor je ten, že se tam ASC+T davalo, protoze ja vyjedu opravdu hodne a bez toho skoro nic a je slyset pumpa abs takže si myslím že tam je..... a navíc ve výpisu výbavi mám jasně napsano Automatic Stability Control+ Traction takže jaká je vaše zkušenost díky. :D

Bych chtel videt ten vas spolek v tom vasem autorizovanym!! Ty ses mechanik v Bmw a nevis jestli se do e36 davalo asc-nekolik let..... A vas elektrikar tvrdi ze ne...--tak mi prosimte rekni co tam elektrikaří, mozna zarovky v lustru! K vam bych si dal neco spravit!! "Pane jak to chcete opravit kdyz to tam ani nemate :D :D "
Petr320ie36
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: ned 30.03.2008 01:00
Bydliště: Velké Popovice
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Petr320ie36 »

HAMANN píše:
Petr320ie36 píše:Řešim věc jestli mám v mojí e36 320i M52 1998 r.v ASC a nebo ASC+T jsem mechanik v autorizovaném bmw servisu. a nikdo to jiste neví náš elektrikář říká, že se do e36 ASC+T (tzn. při prokluzu se přibržduje ono kolo.) a to že se do 36 vůbets nedávalo... ale že se dávalo jen ASC tzn. škrcení výkonu motoru pomocí klapky a servomotoru. Takže jak to s tím vlastne je muj nazor je ten, že se tam ASC+T davalo, protoze ja vyjedu opravdu hodne a bez toho skoro nic a je slyset pumpa abs takže si myslím že tam je..... a navíc ve výpisu výbavi mám jasně napsano Automatic Stability Control+ Traction takže jaká je vaše zkušenost díky. :D

Bych chtel videt ten vas spolek v tom vasem autorizovanym!! Ty ses mechanik v Bmw a nevis jestli se do e36 davalo asc-nekolik let..... A vas elektrikar tvrdi ze ne...--tak mi prosimte rekni co tam elektrikaří, mozna zarovky v lustru! K vam bych si dal neco spravit!! "Pane jak to chcete opravit kdyz to tam ani nemate :D :D "
Ty seš nějakej chytrej.... ja to vim že tam je ale proto se tu ptam abych se ujistil.... by me zajimalo co delas ty? a kolik o svi praci víš... ja elektrikarinu nedelam tudiz se o ni nezajimam. tak mi řekni pane chytrej jak to poznas jestli je ASC s T nebo bez... nebo mi rekni jak poznas od sebe M52 jestli je to 2.0 nebo 2.5 ja vim přečteš s ito v technicaku...
Petr320ie36
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: ned 30.03.2008 01:00
Bydliště: Velké Popovice
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Petr320ie36 »

Nebudu tady hájit autorizovaný servisy sam moc dobre vim jak se tam dělá.... ale ja rikam ja na cizim aute nebudu resit jestli budu rozebirat alternator a menit uhliky a komutator nakymu ventnamskymu klukovi a obednam mu novej... ale na svim nebo na kseftech co delam doma pro známí to je samozrejme jina vec a je to o cene... to si musej lidi uvedomit.... to sou proste autorizovany servisy.. ale promin jestli nekdo na E36 nevi jestli tam je asc+t nebo bez je podle me jedno u mechanika ale elektrikar by to vedet mel a proto se vas tu ptam.
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#8 Příspěvek od HAMANN »

Myslim ze kdyz mechanik nebo elekrikar dela v BMW mel by toho o BMW vedet sakra dost!! Znam mechanika v Bmw v Liberci HF Group a ten mi vysype vsechno od E30 po e90ku az kolikrat cumim, takovyhle lidi by tam meli delat a tem bych se nebal sverit auto a ne ze se v tom bude pul dne rejpat nejakej jouda co o tom nic nevi a nauctuje mi hromadu prachu jen za svou nevedomost!!
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od castro »

Petr320ie36 píše: nebo mi rekni jak poznas od sebe M52 jestli je to 2.0 nebo 2.5 ja vim přečteš s ito v technicaku...


to je jednoduchý... 325i se v M52 nedělala... 8)
Petr320ie36
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: ned 30.03.2008 01:00
Bydliště: Velké Popovice
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Petr320ie36 »

castro píše:
Petr320ie36 píše: nebo mi rekni jak poznas od sebe M52 jestli je to 2.0 nebo 2.5 ja vim přečteš s ito v technicaku...


to je jednoduchý... 325i se v M52 nedělala... 8)


No protože to byla 323i :) :D kuli jejich zas... pojištění...
Ale ja myslel od pohledu víš :)
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#11 Příspěvek od P-J »

castro píše:
Petr320ie36 píše: nebo mi rekni jak poznas od sebe M52 jestli je to 2.0 nebo 2.5 ja vim přečteš s ito v technicaku...


to je jednoduchý... 325i se v M52 nedělala... 8)


2.5l se samozřejmě v M52 dělal.... Označení 323i je pouze obchodní tah.....
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#12 Příspěvek od Killca »

HAMANN píše:Myslim ze kdyz mechanik nebo elekrikar dela v BMW mel by toho o BMW vedet sakra dost!! Znam mechanika v Bmw v Liberci HF Group a ten mi vysype vsechno od E30 po e90ku az kolikrat cumim, takovyhle lidi by tam meli delat a tem bych se nebal sverit auto a ne ze se v tom bude pul dne rejpat nejakej jouda co o tom nic nevi a nauctuje mi hromadu prachu jen za svou nevedomost!!

tak to abych si zacal hledat praci v bmw :-D
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od castro »

P-J píše:
castro píše:
Petr320ie36 píše: nebo mi rekni jak poznas od sebe M52 jestli je to 2.0 nebo 2.5 ja vim přečteš s ito v technicaku...


to je jednoduchý... 325i se v M52 nedělala... 8)


2.5l se samozřejmě v M52 dělal.... Označení 323i je pouze obchodní tah.....


jsem myslel že napsal 325... to by byla blbost... čtu moc rychle
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#14 Příspěvek od Mirda328 »

no urco se to delalo mam v 328i na jednotce napsano ABS/ASCT AS ale mozna az po FL

a kdyz jedu na letnakach po snehu tak to porad jede, neuveritelny jel sviti ASC a vrci ABS motorek a vyjede to teda nesmysl nato ze nemam samosvor
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od George_D »

mirda2 píše:no urco se to delalo mam v 328i na jednotce napsano ABS/ASCT AS ale mozna az po FL

a kdyz jedu na letnakach po snehu tak to porad jede, neuveritelny jel sviti ASC a vrci ABS motorek a vyjede to teda nesmysl nato ze nemam samosvor



Měl jsem to v 328 r.v 1995 takže před FL a vyhodil jsem to do hazlu a nechal trubky komplet z M3 nějak se mi nezdálo, že by to přibrdovalo kola, jen to ubiralo servem výkon motoru tak co s trubkou navíc :?
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#16 Příspěvek od Mirda328 »

A tos tam mel urcite trakci? Nemels jen asc? ASC totiz jen ubira vykon motoru skrtici klapkou a trakce si do doto brzdi kola dle potreby....... ale to je jedno :wink:
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Mám 323ti E36 vyrobeno 3/1998. Je tam ASC+T. Ze škrtící klapky ASC mám demontovanou klapku a ponechananou jen hřídelku s motorkem (asi to časem nahradím hladkou hadicí). +T funguje. Sice to není samosvor, ale je to lepší než nic.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#18 Příspěvek od Mirda328 »

Francis píše:Mám 323ti E36 vyrobeno 3/1998. Je tam ASC+T. Ze škrtící klapky ASC mám demontovanou klapku a ponechananou jen hřídelku s motorkem (asi to časem nahradím hladkou hadicí). +T funguje. Sice to není samosvor, ale je to lepší než nic.

asi tak :)
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od George_D »

JJ vim co je ASC a co je trakce, měl jsem mit ASC+T ale zkoušel jsem to několikrát a nepřišlo mi, že by to nějak přibrzdovalo, měl jsem ABS se 4mi trubkami pro každé kolo, ted mam 2 dopředu a jednu dozadu a trošku vahy je dole :lol:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#20 Příspěvek od P-J »

Na bývalé E39 jsem měl taky ASC+T a protože jsem to tenkrát měl na autě prvně, tak jsem chtěl zkusit co to dokáže. Mám před barákem takový pěkný kopeček, který je na sněhu problém vyjet. Tak jak byl sníh pěkně uježděný, tak šup na kopec..... A taky mi nepřišlo, že by se kromě omezení výkonu něco dalšího dělo. Buď to bylo tak hladké, že se protáčely obě kola a tak to jenom přiškrtilo výkon, nebo fakt nevím. Pak už jsem to nikdy speiálně nezkoušel a když mi při běžném provozu ustřelila prdel, tak jsem určitě nesledoval, jestli to jenom ubralo výkon, nebo i přibrzdilo kolo.....
Odpovědět