Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ASC+T a ASC v E36
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Než jsem demontoval prapor klapky ASC, tak mi vadilo ubrání výkonu někdy až tak drasticky, že mi to na křižovatce skoro chcíplo. Teď, co nachumelilo a klapka tam není, můžu potvrdit, že +T opravdu přibržďuje.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
U ASC+T rozhodně kola přibržďují. Na svém autě to vnímám při každém prokloznutí na sněhu. Někdy jde i poznat, které kolo zrovna přibrzdilo. A k poklesu otáček, mám zkušenost že jakmile začnou klesat otáčky díky prokluzu na hranici, kdy už čekám že by to mohlo zhasnout tak dám plný plyn. A nestalo se mi že by mi to zhaslo. Otáčky sice pořád jsou dole ale ty si reguluje ASC. Doslova jsem jel krokem v otáčkách, kdy jsem si myslel že to musí zdechnout ale nic motor jel pořád. Samotné ASC bez T bych asi odpojil, ale kombinace ASC+T jenom dobrá zkušenost.
ripper píše:zdravím vás pánové, mám problém s ASC(pravděpodobně), mám e36 316i/94 a nejde mi točit motor přes 4000, víte někdo jak se dá vypnout, případně co jiného by mohlo způsobovat můj problém?Na dignostice vše o.k.
předem díky za nápady
pod kaslikem pred radickou bys musel mit zeleny tlacitko, kyz ho podrzis, tak e ti na palubce rozsviti uprostred trojuhelnik s asc, ze je vyple, ale to tim nebude podle me, spis se do te 316 lil spatny olej a uz to ten motor vic nedava, zkusit novy olej a potom GO motoru na vackach

nebo je jen vadne benzinove cepradlo, zkus otestovat tlaky

vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Kontaktovat uživatele:
jestli ti motor netočí nad 4k rpm a máš motor M43, tak bych zkusil rozebrat "olejovou sprchu" vačkového hřídele, docela často se to u těch motorů stávalo že se ucpala a zadřela se vačka...
sundáš ventildekl a uvidíš tam takovou trubičku, jestli jde vyndat, tak bych ji zkusil pročistit a sháněl si novou vačku protože jestli by to bylo tim, tak už by byla přidřená.
sundáš ventildekl a uvidíš tam takovou trubičku, jestli jde vyndat, tak bych ji zkusil pročistit a sháněl si novou vačku protože jestli by to bylo tim, tak už by byla přidřená.
castro píše:jestli ti motor netočí nad 4k rpm a máš motor M43, tak bych zkusil rozebrat "olejovou sprchu" vačkového hřídele, docela často se to u těch motorů stávalo že se ucpala a zadřela se vačka...
sundáš ventildekl a uvidíš tam takovou trubičku, jestli jde vyndat, tak bych ji zkusil pročistit a sháněl si novou vačku protože jestli by to bylo tim, tak už by byla přidřená.
asi tak nejak, ma pravdu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Kontaktovat uživatele:
Přifařím se do tohoto tématu se svým problémem.
Mám E36 s ASC+T r.v. 98. Jednou za dva měsíce se mi rozsvítilo ABS a protiprokluz, ale když jsem motor vypl a nechal stát hodinu, po nastartování a ujetí 50 metrů kontrolky zhasly a byl zase na dva měsíce klid (někdy i na půl roku). Letos jak začali mrazy, se mi ABS rozsvítilo a už nechce zhasnout. Nechal jsem vyměnit brzdovku (tu jsem já neměnil a bůh ví kdo kdy přede mnou) a zároveň nechal změřit čidla. Čidlo na LZ kole vykazuje nekonečný odpor, ale diagnostika hlásí, že čilda jsou OK a vykazuje chybu "ABS motor pumpe".
Vypozoroval jsem, že se vždy ABS rozsvítilo, když na sněhu prohrábli zadní kola a sepla trakce. Dnes ráno jsem jel do práce a ABS svítilo. Projel jsem sněhem, zadní kola prohrábla, ABS zhaslo a začalo fungovat. Po 200 metrech se opět rozsvítilo.
Proč diagnostika hlásí chybu ABS pumpy, když je nejspíš vadné zadní čidlo?
PS: chyba ABS pumpy nejde smazat!
Mám E36 s ASC+T r.v. 98. Jednou za dva měsíce se mi rozsvítilo ABS a protiprokluz, ale když jsem motor vypl a nechal stát hodinu, po nastartování a ujetí 50 metrů kontrolky zhasly a byl zase na dva měsíce klid (někdy i na půl roku). Letos jak začali mrazy, se mi ABS rozsvítilo a už nechce zhasnout. Nechal jsem vyměnit brzdovku (tu jsem já neměnil a bůh ví kdo kdy přede mnou) a zároveň nechal změřit čidla. Čidlo na LZ kole vykazuje nekonečný odpor, ale diagnostika hlásí, že čilda jsou OK a vykazuje chybu "ABS motor pumpe".
Vypozoroval jsem, že se vždy ABS rozsvítilo, když na sněhu prohrábli zadní kola a sepla trakce. Dnes ráno jsem jel do práce a ABS svítilo. Projel jsem sněhem, zadní kola prohrábla, ABS zhaslo a začalo fungovat. Po 200 metrech se opět rozsvítilo.
Proč diagnostika hlásí chybu ABS pumpy, když je nejspíš vadné zadní čidlo?
PS: chyba ABS pumpy nejde smazat!
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Stalo se mi letos několikrát v mrazu -15 stC a delší jízdě po uklouzaném s využíváním +T, že se v rychlosti nad 50-60 km/h po několikta stech metrech rozsvítila kontrola ASC natrvalo a nezbývalo než vypnout zapalování a znovu nastartovat.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Kontaktovat uživatele:
Takže po páteční jízdě do Náchoda po cca 50km kontrolka sama zhasla a už se nerozsvítila. Od doby co jsem dostal služební auto, tak toho se svým moc nenajezdím a trasy jsou většinou dost krátké (max 10km). Teď jsem jel opravdu dále a možná to má souvislost s vlhkostí někde u ABS. Za dobu 3 let, co auto mám nebyla taková zima, aby klesla teplota pod -10 stupňů jako letos. Ještě mám dilema, zda nezajet na origo diagnostiku do BMW. Třeba INPA ukazuje chybu špatně...
Re: ASC+T a ASC v E36
chalani ma tu niekto kombinaciu asc+t a riadiacu jednotku motora DME 1.7.3? konktretne 316 rok 96/97??
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: ASC+T a ASC v E36
Co potřebuješ vědět?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: ASC+T a ASC v E36
potrebujem vediet cisla jednotiek dme aj asc a cislo hydro agregatu
a potrebujem preverit schemu zapojenia ci to pasuje s mojou schemou

a potrebujem preverit schemu zapojenia ci to pasuje s mojou schemou

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: ASC+T a ASC v E36
Schemata mám jen pro rok 1998, pro Compact i neCompact.
Jsou "pravá" prohledávatelná PDF, ne jen naskenované bitmapy.
Jsou "pravá" prohledávatelná PDF, ne jen naskenované bitmapy.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: ASC+T a ASC v E36
ano ja tie schemy mam a prave tie som potreboval preverit...ale o schemu sa az tak nejedna ako sa mi najviac jedna o cislo toho hydro agregatu lebo podla etk som ziadne nenasiel 
ja mam asc jednotku 34 52 1 164 899 a podla etk by som mal mat agregat 34 51 1 164 333 ale vsade som nasiel len 34 51 1 164 095 a neviem ci to spolu pojde ci to je ako nahrada ale podla vsetkeho by to malo sediet ale potrebujem sa uistit
a vacsina aut s asc ma uz jednotku bms43, tak zistujem ci to je vobec mozne s dme1,7,3 podla etk a schem ano ale este som nevidel take auto preto sa uistujem

ja mam asc jednotku 34 52 1 164 899 a podla etk by som mal mat agregat 34 51 1 164 333 ale vsade som nasiel len 34 51 1 164 095 a neviem ci to spolu pojde ci to je ako nahrada ale podla vsetkeho by to malo sediet ale potrebujem sa uistit

a vacsina aut s asc ma uz jednotku bms43, tak zistujem ci to je vobec mozne s dme1,7,3 podla etk a schem ano ale este som nevidel take auto preto sa uistujem

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: ASC+T a ASC v E36
p/n 34 51 1 164 095 ETK nezná, nebude to číslo samotného čerpadla?
p/n 34 51 1 164 333 je kompletní hydrojednotka, to je OK. Ta může obsahovat čerpadlo výše zmíněného p/n a protože čerpadlo samotné není dostupné v servisní síti, není uvedeno v ETK pro servis. Chtělo by to sehnat kompletní ETK pro skladníky výroby
dodatek: Podle ETK je hydrojednotka shodná pro všechny motorizace z dané doby, pro Compact, neCompact i Z3, s výjimkou ///M.
p/n 34 51 1 164 333 je kompletní hydrojednotka, to je OK. Ta může obsahovat čerpadlo výše zmíněného p/n a protože čerpadlo samotné není dostupné v servisní síti, není uvedeno v ETK pro servis. Chtělo by to sehnat kompletní ETK pro skladníky výroby

dodatek: Podle ETK je hydrojednotka shodná pro všechny motorizace z dané doby, pro Compact, neCompact i Z3, s výjimkou ///M.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: ASC+T a ASC v E36
ja som skusal to cislo zadavat aj do origo etk programu a nic 
takto vyzeera
http://www.tav-autoverwertung.de/shop/A ... 0020300813
a vsetci co predavaju tak predavaju len tu 095

takto vyzeera
http://www.tav-autoverwertung.de/shop/A ... 0020300813
a vsetci co predavaju tak predavaju len tu 095

Re: ASC+T a ASC v E36
a aky je rozdiel vlastne medzi riadiacimi jednotkami motora DME 1.7.3 a BMS43?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: ASC+T a ASC v E36
Bosch a Siemens.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: ASC+T a ASC v E36
a inac funkcia ta ista? nema jedna nejaku inu komunikaciu? cize ked dam do mojho auta BMS43 samozrejme s immobilizerom auto mi pojde? nebude blbnut chod motora?
edit teraz som nasiel BMS43 boschkovu
edit teraz som nasiel BMS43 boschkovu
