Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e36 325i 1991 - cukání od 4,5tis.otáček - vyřešeno (svíčky)
Zdravím, před nedávnem jsem si koupil 325i. Auto je super, ale...
Nejdříve jsem řešil cukání v nízkých otáčkách. To bylo vyřešeno novým Green filtrem (do pův.airboxu) a iridiovýma svíčkama.
Teď mi to začalo cukat od 4-4,5tis.otáček a cuká (prdí) to do asi 5,5-6tis.
Vyměnil jsem palivový filtr a tankuju jenom 100okt.benzín. Nejsem mechanik,ale připadá mi to, jako by to nestávalo dost "šťávy".
Cukání se dá eliminovat "lehkou nohou", ale při plném sešlápnutí to udělá v 99% na každou zařazenou rychlost ať už hned po zahřátí nebo po 200km jízdy.
Máte někdo zkušenost, něco, co Vám pomohlo, pokud jste měli podobný problém?
Předem dík za pomoc.
Nejdříve jsem řešil cukání v nízkých otáčkách. To bylo vyřešeno novým Green filtrem (do pův.airboxu) a iridiovýma svíčkama.
Teď mi to začalo cukat od 4-4,5tis.otáček a cuká (prdí) to do asi 5,5-6tis.
Vyměnil jsem palivový filtr a tankuju jenom 100okt.benzín. Nejsem mechanik,ale připadá mi to, jako by to nestávalo dost "šťávy".
Cukání se dá eliminovat "lehkou nohou", ale při plném sešlápnutí to udělá v 99% na každou zařazenou rychlost ať už hned po zahřátí nebo po 200km jízdy.
Máte někdo zkušenost, něco, co Vám pomohlo, pokud jste měli podobný problém?
Předem dík za pomoc.
Stancek píše:Zdravím, před nedávnem jsem si koupil 325i. Auto je super, ale...
Nejdříve jsem řešil cukání v nízkých otáčkách. To bylo vyřešeno novým Green filtrem (do pův.airboxu) a iridiovýma svíčkama.
Teď mi to začalo cukat od 4-4,5tis.otáček a cuká (prdí) to do asi 5,5-6tis.
Vyměnil jsem palivový filtr a tankuju jenom 100okt.benzín. Nejsem mechanik,ale připadá mi to, jako by to nestávalo dost "šťávy".
Cukání se dá eliminovat "lehkou nohou", ale při plném sešlápnutí to udělá v 99% na každou zařazenou rychlost ať už hned po zahřátí nebo po 200km jízdy.
Máte někdo zkušenost, něco, co Vám pomohlo, pokud jste měli podobný problém?
Předem dík za pomoc.
ahoj neco podobneho me to dalo taky myslel sem naka civka ty bylo dobry tak sem udal svice prislo me divny ze by byly pryc po 20 000km ale bylo to tak byly spatny ted je to ok podle me si treba zvolil spatnej typ tech iridiovejch svici a odesli ti po kratke dobe a nezapaluji tak jak maji
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 16
- Registrován: ned 30.03.2008 01:00
- Bydliště: Velké Popovice
- Kontaktovat uživatele:
uplne stejne jsem to udelal ja a prosral jsem to,,,,,svicky na p..u.....dej tam origo tam bych zacal pac mam stejne auto ale o rok mladsi ty svicky nepalily protoze stale byly zajebane...zajed na diagnostiku a zjistuj pak sem napis jak jsi dopadl vlozku mam taky stejnou a dobry hlavne to vyres a nejezdi s tim tomu motoru tim jen pomuzes pocitej s tim ze ten motor ma treba 250tis km a vic
Stancek píše:Zdravím, před nedávnem jsem si koupil 325i. Auto je super, ale...
Nejdříve jsem řešil cukání v nízkých otáčkách. To bylo vyřešeno novým Green filtrem (do pův.airboxu) a iridiovýma svíčkama.
Teď mi to začalo cukat od 4-4,5tis.otáček a cuká (prdí) to do asi 5,5-6tis.
Vyměnil jsem palivový filtr a tankuju jenom 100okt.benzín. Nejsem mechanik,ale připadá mi to, jako by to nestávalo dost "šťávy".
Cukání se dá eliminovat "lehkou nohou", ale při plném sešlápnutí to udělá v 99% na každou zařazenou rychlost ať už hned po zahřátí nebo po 200km jízdy.
Máte někdo zkušenost, něco, co Vám pomohlo, pokud jste měli podobný problém?
Předem dík za pomoc.
cus ja mam to samy, menil sem svicky,palivovej filtr,civku zapalovani valcu a porad to samy, ted uz nemam prachy na dalsi pokusy ale tipuju to na palivovy cerpadlo nebo nevim, obcas mi u toho kolisa i volnobeh a udela mi to dycky pri prudkym pridani plynu a na vysokejch otackach,jakoby tam malo tek benzin
zool píše:Stancek píše:Zdravím, před nedávnem jsem si koupil 325i. Auto je super, ale...
Nejdříve jsem řešil cukání v nízkých otáčkách. To bylo vyřešeno novým Green filtrem (do pův.airboxu) a iridiovýma svíčkama.
Teď mi to začalo cukat od 4-4,5tis.otáček a cuká (prdí) to do asi 5,5-6tis.
Vyměnil jsem palivový filtr a tankuju jenom 100okt.benzín. Nejsem mechanik,ale připadá mi to, jako by to nestávalo dost "šťávy".
Cukání se dá eliminovat "lehkou nohou", ale při plném sešlápnutí to udělá v 99% na každou zařazenou rychlost ať už hned po zahřátí nebo po 200km jízdy.
Máte někdo zkušenost, něco, co Vám pomohlo, pokud jste měli podobný problém?
Předem dík za pomoc.
cus ja mam to samy, menil sem svicky,palivovej filtr,civku zapalovani valcu a porad to samy, ted uz nemam prachy na dalsi pokusy ale tipuju to na palivovy cerpadlo nebo nevim, obcas mi u toho kolisa i volnobeh a udela mi to dycky pri prudkym pridani plynu a na vysokejch otackach,jakoby tam malo tek benzin
tak to bud cerpadlo nebo si pujc vahu vzduchu ze stejneho typu motoru a vyzkousej
vlevo je matal
a vpravo Killca 

