Tak jsem koupil velký bc a zapojil.. zde vám dávam návod jak na to s tabulkou... myslim, že to zvládne každý trochu zručný.... já měl v autě bc jen s checkem ale check jednotka v aute nikdy nebyla a měl jsem v kabelech děsnej bordel ani s airwolfem jsme se v tom nevyznali (Tímto mu děkuju za rady a pomoc a za všechno.).... a tak sem to celý vytrhal to stary vedení laicky udělaný a začal od znovu jako když ma auto jen analogové hodiny.... a vše funguje tak jak má kromě checku který nemám a tahat dráty a shánět jednotku nebudu.... a dále gong taky není zapojený protože ho nemám a ještě páčka s tlačítkem rolování v BC ale leze snadno jedním drátem připojit. Tak ať se daří
AD1) Nenesu zodpovědnost za vaši práci ani za tabulku ale mě to funguje. a podle schématu je vše ok.
AD2) Omlouvám se autorovi původní tabulky trochu jsem ji poupravil atd.
Jen doplním, že je vhodné se řídit čísly PINů u konektoru BC a ne barvou kabelů. Ty BC, co chodí z USA a jsou k tomu konektory a kousek kabelů mají barvy úplně jinak.
Kabel pro " vyfoukání kabiny " netřeba zapojovat vůbec, slouží k " parkovacímu větrání " bo jak se to jmenuje a není to jen tento kabel, čili samotné to fungovat nebude.
Jinak po tomto zapojení bude neustále svítit Check, takové ty jakoby trojúhelníčky z boku displeje. To lze vypnout v hidden menu BC, takže check už nebude na displeji prudit.
Tabulka moc pěkná, podle toho to zvládne opravdu každý
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Dan td píše:Jen doplním, že je vhodné se řídit čísly PINů u konektoru BC a ne barvou kabelů. Ty BC, co chodí z USA a jsou k tomu konektory a kousek kabelů mají barvy úplně jinak.
Kabel pro " vyfoukání kabiny " netřeba zapojovat vůbec, slouží k " parkovacímu větrání " bo jak se to jmenuje a není to jen tento kabel, čili samotné to fungovat nebude.
Jinak po tomto zapojení bude neustále svítit Check, takové ty jakoby trojúhelníčky z boku displeje. To lze vypnout v hidden menu BC, takže check už nebude na displeji prudit.
Tabulka moc pěkná, podle toho to zvládne opravdu každý
Ahoj dekuju a prosimte jak ze vypnu ten check kolikatka to je v menu? a na co nastavit dik
Dan td píše:Jen doplním, že je vhodné se řídit čísly PINů u konektoru BC a ne barvou kabelů. Ty BC, co chodí z USA a jsou k tomu konektory a kousek kabelů mají barvy úplně jinak.
Kabel pro " vyfoukání kabiny " netřeba zapojovat vůbec, slouží k " parkovacímu větrání " bo jak se to jmenuje a není to jen tento kabel, čili samotné to fungovat nebude.
Jinak po tomto zapojení bude neustále svítit Check, takové ty jakoby trojúhelníčky z boku displeje. To lze vypnout v hidden menu BC, takže check už nebude na displeji prudit.
Tabulka moc pěkná, podle toho to zvládne opravdu každý
Ahoj dekuju a prosimte jak ze vypnu ten check kolikatka to je v menu? a na co nastavit dik
Je to tuším v 11, někde je tam " Einheit 1 ", bude nastavené " 00 ". Změnit na " OE ", tím by se měl vypnout check.
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
chlapci mám problem zapojil jsem vše podle tohoto návodu vše sedělo bez problému akorát mi zůstal jeden drát červený se šedým proužkem a žlutýma tečkama který v plánku není a nejdeme mi check control který v autě mám měl jsem dokonce v autě už napojené oba dva konektory akorát jsem přehodil páčku a pár pinu říkam vše fachčí jenom check nejede a předtím fungoval měl jsem střední s hodinama teplotou a checkem
Foldas píše:chlapci mám problem zapojil jsem vše podle tohoto návodu vše sedělo bez problému akorát mi zůstal jeden drát červený se šedým proužkem a žlutýma tečkama který v plánku není a nejdeme mi check control který v autě mám měl jsem dokonce v autě už napojené oba dva konektory akorát jsem přehodil páčku a pár pinu říkam vše fachčí jenom check nejede a předtím fungoval měl jsem střední s hodinama teplotou a checkem
Pokud předtím check fungoval, a máš zapojené tuším tři " checkové " dráty, navštiv menu 11, viz výše a tam to polaď opačně, než je tu popsáno.
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Foldas píše:chlapci mám problem zapojil jsem vše podle tohoto návodu vše sedělo bez problému akorát mi zůstal jeden drát červený se šedým proužkem a žlutýma tečkama který v plánku není a nejdeme mi check control který v autě mám měl jsem dokonce v autě už napojené oba dva konektory akorát jsem přehodil páčku a pár pinu říkam vše fachčí jenom check nejede a předtím fungoval měl jsem střední s hodinama teplotou a checkem
Pokud předtím check fungoval, a máš zapojené tuším tři " checkové " dráty, navštiv menu 11, viz výše a tam to polaď opačně, než je tu popsáno.
a nevíš které to nahodou jsou musel jsem vytahnout z konektoru tenhle drát protože tam měl přijít jinej a teď ho mám volně a nevím kam sním prohledal jsem tady všechno ale všude se řeší bc bez zapojení checku
Foldas píše:chlapci mám problem zapojil jsem vše podle tohoto návodu vše sedělo bez problému akorát mi zůstal jeden drát červený se šedým proužkem a žlutýma tečkama který v plánku není a nejdeme mi check control který v autě mám měl jsem dokonce v autě už napojené oba dva konektory akorát jsem přehodil páčku a pár pinu říkam vše fachčí jenom check nejede a předtím fungoval měl jsem střední s hodinama teplotou a checkem
Pokud předtím check fungoval, a máš zapojené tuším tři " checkové " dráty, navštiv menu 11, viz výše a tam to polaď opačně, než je tu popsáno.
a nevíš které to nahodou jsou musel jsem vytahnout z konektoru tenhle drát protože tam měl přijít jinej a teď ho mám volně a nevím kam sním prohledal jsem tady všechno ale všude se řeší bc bez zapojení checku
Podle mě je to na černém konektoru PINy 3- bílo-modrá, 4- bílo-zelená, 5- bílo-šedá. Zapojené to je do svorkovnice pod nohama řidiče, kde by měly barvy drátů být stejné. Nicméně pokud jsi check v autě měl, tyto dráty bys měl mít někde za BC vyvedené.
Pokud je najdeš a připojíš, mělo by to fungovat. Pokud ne, zkus si pohrát s menu 11.
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
tak check control už naskočil sám od sebe nevím jestli se nějak resetoval nebo co ale stále mě zaráži ten volný drát že nevím k čemu je a přitom všechno funguje nemáš nahodou samotné schéma jen pro check a bc díky
Všechna schémata vč. BC a checku najdeš v ETM, tak si ho někde sežeň. Vzhledem k velikosti bych to uploadoval tak měsíc. Je toho plnej net, stačí hledat, nějaké odkazy byly myslím i tady na fóru nebo na http://www.e30.cz
Touring & Compact Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...