Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E46 330xd automat, rok 2002 - problém cukání nad 100km/hod.
Ahoj, potřeboval bych od vás znalců poradit. jezdím denně po městě a vše ok, párkrát se mi za poslední týden při rychlosti nad 100 km/hod. zdálo, že auto tak zvláštně škublo, ale myslel jsem, že to bylo třeba díky prohlubni v silnici, nebo tak, ale v pátek jsem vyjel na hory a hned po nájezdu na dálnici mi nad 100km/hod. na pětku, při cca 1800-2200otáčkách auto začlo zvláštně škubat, né pravidelně, ale párkrát škubne, jen když jedu konstantní rychlostí a jen lehce přidávám a většinou do kopce, když přidám prudce, tak ještě škubne a pak táhne jak normálně. když jsem pak jel v jednou opravdu strmém kopci, tak jsem to zkoušel a na pětku zase při těch 1800-2200otáčkách škubalo jako blázen, při překročení cca 2200 otáček začlo čistě táhnout. Dnes jsem byl na napojení na počítač v AMT mobil Bmw a prý vyjela jen nějaká sporadická závada, kterou smazali, řekli si 1900Kč, po odjezdu jsem to jel vyzkoušet a je to tam pořád, nic se nezměnilo... Prosím o radu, nevím si s tím rady, kor když napojení na komp nic nehlásí. A pokud náhodou někdo nevíte o nějakám šikovném mechanikovi, nebo alespon kde se dá napojit na komp a né za 1900Kč. Díky. Ps: Pupíky vím, ale mají narváno a říkal mi nejbližší termín na 6. ledna, což je pro mě nesmysl, 26.12 chci s autem odjet na 10 ndí na dovču... resp. pokud bude tato závada do té doby vyřešena... Díky za každou radu, či poznatek.
libovka píše:To vypadá že se převodovka chystá do věčných lovišt.Použij HLEDAT a v pětkovím foru najdeš toto téma.
taky jsem si říkal, že by to mohl být automat, ale dnes v Bmw mi řekli, že automat to určitě není, ale že závada bude jinde a že se na to musím objednat a bude to stát milion, protože to budou hledat atd. tak to jen napojili a nic, ale automat mi řekli, že to určitě není.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
Tohle se mi spis zda na problem s motorem nez s prevodovkou,ale me to mlatilo pri zpatecce a potom to drze zacalo skubat pri pridani plynu a naslednem uvolneni,hlavne zatacky je tak prjizdely naprosto skvele.No a byl to silentblok na diferaku kls levy silentblok na ulozeni klece diferaku.Nechal jsem vymenit vsechny,je jich tam asi 5 a jako bonus vymenit olej v difu.No a je to jak novy,neskube,zrzchluje krasne plynule a pri ubrani plynu ticho.
martilulin píše:Tohle se mi spis zda na problem s motorem nez s prevodovkou,ale me to mlatilo pri zpatecce a potom to drze zacalo skubat pri pridani plynu a naslednem uvolneni,hlavne zatacky je tak prjizdely naprosto skvele.No a byl to silentblok na diferaku kls levy silentblok na ulozeni klece diferaku.Nechal jsem vymenit vsechny,je jich tam asi 5 a jako bonus vymenit olej v difu.No a je to jak novy,neskube,zrzchluje krasne plynule a pri ubrani plynu ticho.
díky za info, můžu se zeptat kolik stála ta oprava diferáku, tedy silentbl+výměna oleje? taky přemýšlím, že bych nechal skontrolovat diferák a nechal rovnou vyměnit olej. Dělal jsi to přímo v Bmw? nebo máš nějaký dobrý typ. díky
Bajzik píše:Já teda nevím ale uplně to samé mi dělalo u TDS 2.5 a byla to el. hlava vstřik čerpadla. Toto jsou nejpoužívanější otáčky a je to v těch místěch unavený, je to popsaný uplně jednoduše. Třeba ti to pomůže.
díky za radu, zkusím to nadhodit u mechanika, ještě náhodou neznáš nějakého dobrého v Praze, či okolí?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
Dobry BMW servis mam 150km,zabare za rohem,ale tam nejezdim.Vuzil jsem origo servisu Subaru,delaji dobre a nejsou predrazeni.Silentbloky od 490 do 900,vcelku levne,olej jsem premyslel objednat ten origo,ale nemam X a dle vyjadreni tech ze Subaru tam staci origo olej Subaru.No,ale on stoji stejne,za praci 2000,-olej 1000.Ty mas ctyrkolku,nalej tam radsi origo, vyjde te snad jen o 200 draz.Nejprve zajed do servisu,staci i nejake zabar at sebere montpaku a testne ty silentbloky,hned uvidi kterej je po smrti,ale ja se nasral vymenil vsechny a mam klid,lepsi nez aby kazdych 10k odesel nejakej jinej
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát 21.10.2005 00:00
- Bydliště: J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
NO nekecej AJO!libovka píše:Bajzik píše:Já teda nevím ale uplně to samé mi dělalo u TDS 2.5 a byla to el. hlava vstřik čerpadla. Toto jsou nejpoužívanější otáčky a je to v těch místěch unavený, je to popsaný uplně jednoduše. Třeba ti to pomůže.
No jenže tohle je comonrail a ne TDS.
Jsem z J. čech takže ti servis moc neporadím.
tak jsem dnes auto hodil do servisu a podle nich to nejspíš bude měnič v automatu, prý by to odpovídalo, že v těchto otáčkách se akorát má měnit z prokluzu na "zamknuto", auto se mnou projeli, závada se za projíždky objevila (díky bohu) a konstatovali měnič, tak uvidíme, snad se nevymění zbytečně. Nový měnič 29 000, repas cca 7-9 000, objednal jsem repas, bo 29 000 jsem pohromadě dlouho neviděl
. Rovnou at vymění olej a filtr v převodovce. Nechal jsem ještě překontrolovat uložení zadní nápravy a diferáku kvůli těm silentblokům a bouchání při plynu "zapnut" "vypnut" a opačně a popř. olej v diferáku. Tak jsem zvědav, jak moc finančně vykrvácím. pak napíšu, zda to opravdu bylo ono, nebo jsem vyhodil prachy za měnič zbytečně a závada zůstává.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
libovka píše:To víš že to bude ono.Přesně takle se to projevuje.
doufám, že jo. jak jsi předeslal, může to být mraky věcí... Automat by měl být v pohodě, prý řadí velmi dobře a čistě, tak snad jen ten měnič a snad automat dlouho vydrží, jelikož vůbec nemám představu, kde a u koho se dá pořídit případná repase a za kolik, tak se téhle věci dost bojím. Náhodou nevíš, neznáš? Ty děláš servis Bmw?