Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
US DRL - denní svícení po americku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
P-J,kdyz se v tom tak pekne hrabes,zapoj mi ty dve veci co potrebuju,dnes jsem zas stravil nadherny den nad tempomatem,super,seru na to.V pondeli by to slo,prakticky mi jde jen o dve veci pichnou to propojeni na packu BC-jiz je aktivovana,respektive dohrata a pak pichnout drat tempomatu do ridici jednotky,ale ujistuju te,ze pin 27 to neni.Mam uplne jinou jednotku.Ted stahuju WDS,snad na neco prijdu,Tis mam taky a ani zminka o tom co potrebuju.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
Jo vymenoval,zapojil a vse jede,tedy krome tempomatu.V navodu ktery jsem k tomu dostal je sice uveden muj motor atd,ale je tam starsi typ konektoru k ridici jednotce,dale mam navod na benzinak,ten je taky jiny.Proste ve vsech navodech jsou konektory na jednotce slozene asi ze ctyr zapojovacich svazku a cislovane v kazdem svazku zvlast,ja mam jen dva dlouhe konektory a dneska jsem to zkousel zapojit a proste ten pin nenajdu.No a kdyz se menil volant tak jsem prikoupil i packu BC.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř 25.06.2008 00:00
- Bydliště: Sumperk
Tak to uz snad najdu
,navod jsem k tomu fakt dostal,kdybych byl platici mohl bych ho i uploadnout,muj motor tam je,ale ta jednotka je fakt jina.Oni tam pisou pin 27 a to proste neni mozne,hlavne kdyz to ani podle obrazku nesedi.No zitra kolem poledne by melo byt stazene WDS,ma to 4GB,tam snad najdu to BC,na netu se na mne vyrojila spousta navodu k navigacim a ostatnim vecem,ale takova vec jako prepinani BC je predpokladana u vsech,no a jen ja musim mit holobyt edition,kde si vse musim dodelavat.Jinak je zajimave ze v Tis o nicem neni ani zminka,je tam hodne uzitecnych navodu,ale opet jak na potvoru nic co potrebuju.Jeste planuju Rain senzor a budu spokojeny.Tedy do te doby nez nekde natrefim na velkou navigaci,stahle jsem k ni original instalacni manual,tak jsem zvedavy.Ale to je hudba budoucnosti.Diky moc za to cislo toho pinu,moc jsi mi pomohl,pomalu jsem se smiroval s tim ze tempomat na volantu bude jen trapna okrasa.

Tak mám nějaké nové informace..... Vypadá to, že light moduly bohužel nejsou stejné. Že je nějaký rozdíl v tlačítkách (amerika nemá zadní mlhovky) mi bylo jasné, v ETK je díky tomu více verzí modulů (narozdíl od E39 a E38, kde je jenom jedna verze modulu pro EU i US). Ale patrně bude existovat rozdíl i v software - a asi bude víc než dvě nějaké základní verze.
Dnes jsem měl v ruce americkou E46, kde denní světla svítily, tak jsem do ní hodil svů light modul, že to na ní aktivuju. Na mém modulu bylo vyloženě uvedeno, že je to EU verze a tom druhém zase, že je to US verze....... Nabídka na US denní světla vůbec nebyla k dispozici (nebyla k dispozici ani nabídka na evropské světla). Co z toho vyplývá... Předpoklad, že SSS nabídne jenom tu verzi, která je příslušná danému regionu je nejspíš správná. Bohužel to nejspíš neznamená, že software obsahuje vždy obě verze denních světel. Ale zase musí existovat nějaká verze software, kde je možnost obou světel - viz můj příspěvěk, kde US světla svítily na EU autě po výměně light modulu a SSS umožnilo i nastavení EU denních světel....
Dnes jsem měl v ruce americkou E46, kde denní světla svítily, tak jsem do ní hodil svů light modul, že to na ní aktivuju. Na mém modulu bylo vyloženě uvedeno, že je to EU verze a tom druhém zase, že je to US verze....... Nabídka na US denní světla vůbec nebyla k dispozici (nebyla k dispozici ani nabídka na evropské světla). Co z toho vyplývá... Předpoklad, že SSS nabídne jenom tu verzi, která je příslušná danému regionu je nejspíš správná. Bohužel to nejspíš neznamená, že software obsahuje vždy obě verze denních světel. Ale zase musí existovat nějaká verze software, kde je možnost obou světel - viz můj příspěvěk, kde US světla svítily na EU autě po výměně light modulu a SSS umožnilo i nastavení EU denních světel....
Tak už jsem si zapnul u svého modulu (coding index 29) FERNLICHT_DRL. Škoda, že nikde nemůžu najít, kde se mění jejich intenzita (FERNLICHT_DIMMUNG_TAG). Sice mám to denní svícení dálkovýma zaplé, ale s nulovou intenzitou, což je dost na ho@#$#.
Neznáte někdo někoho z Mnichova z BMW na zkorumpování? To jinak nevidím...
Dobře, 50% splněno. Už jen druhou půlku...
Neznáte někdo někoho z Mnichova z BMW na zkorumpování? To jinak nevidím...
Dobře, 50% splněno. Už jen druhou půlku...
Měl jsi ten svůj light modul venku? Celkem by mě zajímalo, jakou tam máš verzi (objednací číslo) a jestli na něm máš napsáno, jestli je pro EU.....
Když už jsi našel, kde to zapnout, tak nastavení intezity by pro Tebe měla už být hračka....
Člověk, který se v diagnostice BMW vyznal opravdu dobře už u dovozce bohužel nedělá....
Chtěl jsem s ním konzultovat aktivaci těch světel, ale bohužel.....
Když už jsi našel, kde to zapnout, tak nastavení intezity by pro Tebe měla už být hračka....
Člověk, který se v diagnostice BMW vyznal opravdu dobře už u dovozce bohužel nedělá....

Mám modul PN 6.907.948 HW:10 SW:20 CI:29 DI:20, výroba z týdne 13/2001, algoritmus HC11P2-3 (LSZ, hardware, software, coding index, diagnosis index), až ho vyndám, budu z něj vědět další popis.
Když jsem včera na něj zkusil tu nejlevnější fintu, tedy změnit postupně každou jednotlivou nulu v kódovacích datech modulu (5
hodin roboty)na jiné číslo jako to je u LCM II a III (nastavit tím procenta DIMMUNG_TAG), tak mi modul spadnul pokaždý do nouzového módu (svítily tlumený a nešlo přepnout jinam).
Když jsem včera na něj zkusil tu nejlevnější fintu, tedy změnit postupně každou jednotlivou nulu v kódovacích datech modulu (5

KamilFKH píše:Mám modul PN 6.907.948
Tak to máš o něco starší "model" než já.... Výroba toho tvého byla ukončena 3.5.2001. Já mám 4 108 587, což byl přímý nástupce.......
Škoda, že u nás už dlouho nebylo to EU auto, kde byly po té výměně modulu aktivní ty světla, abych si s tím mohl trochu pohrát....

Je mi ale cekem divné, že intenzita těch denních světel není nastavena. Předpokládal bych, že když jsi je aktivoval, tak by tam měla být uložená ta standartní hodnota. Tohle všechno by nasvědčovalo tomu, že ty naše moduly ty US světla prostě neumí a později došlo k nějakému sjednocení HW a SW.......
E38 a E39 s coding index 18 to mají normálně taky obojí vyplé. Zapneš to tak, že změníš US_DRL a hodnotu DIMMUNG z nul na správnou hodnotu.
===============================================
Tak jsem ten modul vyndal a je na něm napsáno:
61.31-4 108 587
ECE aut LWR/NSW/NSL 01135
LEAR
ECE----------------Evropský modul
aut LWR-----------s automatickou regulací sklonu světel licht???weit???regelug
NSW---------------nebelscheinwefer - přední mlhovky
NSL----------------nebelschlusslicht - zadní mlhovky
výrobce LEAR
Při diagnostice to píše to předchozí číslo.
===============================================
Tak jsem ten modul vyndal a je na něm napsáno:
61.31-4 108 587
ECE aut LWR/NSW/NSL 01135
LEAR
ECE----------------Evropský modul
aut LWR-----------s automatickou regulací sklonu světel licht???weit???regelug
NSW---------------nebelscheinwefer - přední mlhovky
NSL----------------nebelschlusslicht - zadní mlhovky
výrobce LEAR
Při diagnostice to píše to předchozí číslo.
KamilFKH píše:No minimálně se mi povedlo najít pro CI29 nastavení délky a kterých světel se týká funkce Follow-Me-Home. Po vypnutí klíčku (a myslím jen pokud byla zapnutá světla), tak když bliknete dálkovýma, tak Vám svítí určitou dobu určitá světla. Změnil jsem si to z tlumených Xenonů na mlhovky.
taky bych radši mlhovky,rosvicení xenonů ktomuto učelu se mi zdá zbytečný.
Dnes mě napdla ještě jedna věc, co by se mi hodně líbila..... Dalo by se v lightmodulu nastavit, aby při použití světelné houkačky blikly společné s dálkovkama i mlhovky?
Na svých první autech jsem to tak měl, ale tam to byla otázka dvou relátek, nějaké diody a bylo vyřešeno.... Tady by stejný způsob sice taky šel použít, ale přijde mi to "prasácké", když se nabízí celkem elegantní řešení......
