Ne, ne já tam mám tuto převodovku :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=23&fg=15
Takže u mě to bylo - sundat ségrovky, vyrvat záslepky č. 10 a pak je tam ta pružina a prokletý válečky...
U tý E36ky je to teda tím pádem ještě líp přístupný, když je tam kryt.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Řadička se usadila vpravo - neutrál pod pětkou
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 926
- Registrován: sob 05.01.2008 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Syrup píše:Me to nedelasakra, a ted jsem to urcite zakrikl:D
No ty vole jako bych to nerikal... vcera venku kosa, auto 2 dny stalo. Jedu k mlady a jen tak z prdele tam na krizovatce hodim petku kdyz stojim, a ejhle, neutral je najednou vpravo

zdravím vás.
Tak já se dneska pustil do řešení tohoto problému a mám hotovo. Pětka jde teď krásně řadit a i po vyřazení se vrátí tam kde má být. Musela ven převodovka a šmirglem trošičku "poupravit" pouzdro v převodovce, ve kterém se pohybuje váleček, který vrací klacek do té správné polohy. A na E46 to není řešený tak jako na obrázku co je tuším na druhé straně. Není tam žádnej šroub, ale taková "ucpávka" ,která je zajištěná segrovkou. Problém byl vytáhnout ten přidřenej váleček, ale pomohla 12mm hmoždinka , kleště a násílí.
Takže za mě doporučuji rozhodit. Je to práce na půl dne když jde všechno dobře. Já to dělal od 12 do 18 i s pozdním obědem a malinko jsem se zasekl na demontáži starteru. Trošičku si přireznul na čepu a nechtěl se pustit.
Další úkol je rozpohybování žaluzii na chladiči
Tak jděte do toho.
Edit: jejej teď jsem si všiml jak je to starý téma. Tak snad mě nikdo nesežere
Tak já se dneska pustil do řešení tohoto problému a mám hotovo. Pětka jde teď krásně řadit a i po vyřazení se vrátí tam kde má být. Musela ven převodovka a šmirglem trošičku "poupravit" pouzdro v převodovce, ve kterém se pohybuje váleček, který vrací klacek do té správné polohy. A na E46 to není řešený tak jako na obrázku co je tuším na druhé straně. Není tam žádnej šroub, ale taková "ucpávka" ,která je zajištěná segrovkou. Problém byl vytáhnout ten přidřenej váleček, ale pomohla 12mm hmoždinka , kleště a násílí.

Takže za mě doporučuji rozhodit. Je to práce na půl dne když jde všechno dobře. Já to dělal od 12 do 18 i s pozdním obědem a malinko jsem se zasekl na demontáži starteru. Trošičku si přireznul na čepu a nechtěl se pustit.
Další úkol je rozpohybování žaluzii na chladiči

Tak jděte do toho.
Edit: jejej teď jsem si všiml jak je to starý téma. Tak snad mě nikdo nesežere

zdar, trochu oživím téma. Kamoš toto teď taky řeší na e39 528i, říká že na páce vedoucí do převodovky žádná vůle není a chová se jak má, ale ve většině případech z neutrálu dopředu se = 5, kde tedy na e39 a této převodovce jsou vymezovací pružinky neutrál? musí se půlit převodovka? vše je tady na e46, 36 atd,,
nebo jde o stejnou převodovku, jak psal Jarek? tzn i výměna toho samého
nebo jde o stejnou převodovku, jak psal Jarek? tzn i výměna toho samého