Killca píše:jo no jo vlastne, touring, kurna ja sem dement tak to jo, nic no, ale podle me dela chybu ten magicar, kdyz to bez eklekriky slape, teda pokud to neni jeho funkce primo, ze pri vybiti baterky zablokuje auto uplne
to je dobrý vědět:) asi mě zlinčujete,nejspíš sem nechal přes noc zapnutý střešní světýlko:( zítra ho nakopnu přes kabely a zajedu otestovat tu baterku.když tak si koupim hned novou,na radu nějakou silnější. Napětí budu po dnešní zkušenosti kontrolovat každej den.
Střešní světýlko má odběr max. ampéru. Aby Ti to vymlátilo baterku za hodinu, tak by jich muselo být aspoň 50 kusů po 21 Wattech. Pokud nemáš baterku starou 8 a více let... Hlavně nestartuj bez baterky. Ta tam (jakákoliv) musí být. Altík je drahej špás...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Střešní světýlko má odběr max. ampéru. Aby Ti to vymlátilo baterku za hodinu, tak by jich muselo být aspoň 50 kusů po 21 Wattech. Pokud nemáš baterku starou 8 a více let... Hlavně nestartuj bez baterky. Ta tam (jakákoliv) musí být. Altík je drahej špás...
jestli sem ho nechal přes noc,ale i tak.
bez baterky nestartovat,budu si pamatovat
nejsem expert na stáří baterky, ale vzhledově vypadá poměrně pěkně
Na mínus pólu baterky je shora vyraženej rok výroby... A bez baterky nejen nestartovat, ale nesmí běžet motor (alternátor). To se dalo jen kdysi, když byly dynama. Nastartovals na baterku a ak jsi ji zahodil a vše v poho šlapalo. Samo nesměls chcípnout...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.