Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vibrace při rozjezdech - e36
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Kluci auto mi začalo dělat následující jev:
Na jedničku dám-li při rozjezdu méně plynu začne jakoby celé vibrovat na dvojku při přeřazení v nízkých otáčkách také trošku zavibruje, to samé při couvání kdy to dělá asi nejvíc, málo plynu a začne někdy vibrovat až tak že se rozklepe sedačka spolujezdce... Při podřazení na trojku také zacítím při spojování spojky zavibrování... Celkem mě to štve, musím se rozjíždět s víc plynu aby to nedělalo a i tak to někdy lehce udělá... Spojka byla měněna v létě. Jinak se auto chová normálně nic neklepe, nemlátí. Uložení kardanu taktéž nové. Akorát mi servisák říkal že kříž u diferáku má už lehce vůli myslíte že by to mohl být on? Popř diferák?
Díky za rady
Na jedničku dám-li při rozjezdu méně plynu začne jakoby celé vibrovat na dvojku při přeřazení v nízkých otáčkách také trošku zavibruje, to samé při couvání kdy to dělá asi nejvíc, málo plynu a začne někdy vibrovat až tak že se rozklepe sedačka spolujezdce... Při podřazení na trojku také zacítím při spojování spojky zavibrování... Celkem mě to štve, musím se rozjíždět s víc plynu aby to nedělalo a i tak to někdy lehce udělá... Spojka byla měněna v létě. Jinak se auto chová normálně nic neklepe, nemlátí. Uložení kardanu taktéž nové. Akorát mi servisák říkal že kříž u diferáku má už lehce vůli myslíte že by to mohl být on? Popř diferák?
Díky za rady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 398
- Registrován: pon 19.02.2007 01:00
- Bydliště: Bk
- Kontaktovat uživatele:
xSAFA píše:Kluci auto mi začalo dělat následující jev:
Na jedničku dám-li při rozjezdu méně plynu začne jakoby celé vibrovat na dvojku při přeřazení v nízkých otáčkách také trošku zavibruje, to samé při couvání kdy to dělá asi nejvíc, málo plynu a začne někdy vibrovat až tak že se rozklepe sedačka spolujezdce... Při podřazení na trojku také zacítím při spojování spojky zavibrování... Celkem mě to štve, musím se rozjíždět s víc plynu aby to nedělalo a i tak to někdy lehce udělá... Spojka byla měněna v létě. Jinak se auto chová normálně nic neklepe, nemlátí. Uložení kardanu taktéž nové. Akorát mi servisák říkal že kříž u diferáku má už lehce vůli myslíte že by to mohl být on? Popř diferák?
Díky za rady
mám úplně stejný problém...


jen nevím co mám vyměnit, abych se s tím nedělal zbytečně... řekl bych že to bude H.spojka nebo může to být i středový uložení kardanu??
dvouhmotovy setrvacnik, tohle to delalo FXovi tady z klubu, vymenil setrvak a bylo to ok, protoze jak je dvouhmotak, ták jsou tam pruzinky mezi temi dvema hmotami a ty pruzinky uz neumej co umely driv, dvouhmotak je spas kolem 16klacku
hardyspojka nevim, prece jen to je kus gumy a jne tlumi razy do kardanu, takze kdyby hardyna byla na odpis, tak by to spis dycky dalo big ranu pri rozjezdu a big ranu pri brzdeni, ale prece jen je hardyna cenove niz nez setrvak, tak klidne vymenit, ale osobne bych nerekl ze to budde tim a nakonec v tom bude 16k za setrvak + hardynu, ale fakt nevim
hardyspojka nevim, prece jen to je kus gumy a jne tlumi razy do kardanu, takze kdyby hardyna byla na odpis, tak by to spis dycky dalo big ranu pri rozjezdu a big ranu pri brzdeni, ale prece jen je hardyna cenove niz nez setrvak, tak klidne vymenit, ale osobne bych nerekl ze to budde tim a nakonec v tom bude 16k za setrvak + hardynu, ale fakt nevim
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Mno zatim asi zkusím tu hardynu za too nic nedám nebo ji alespoň zkouknu pokud bude mít nějjakou prasklinu vyměním. Ten setrvák mě taky napadnul ale nechtěl sem to říkat nahlas
Ale na jeho výměnu stejnak taky dojde protože jsemn přesvědčen že je tam ještě původní. Díval sem se a za 14 by se dal sehnat novej u nás. Na ebay leda z USA ale do toho se mi moc nechce i když cena je příjemná tak sada LUK od nich má uplně jiné číslo a nerad bych pak zjistil že je jinej...
Trošku jsem se porozhlížel a FX dával jetej nevím jestli je to dobrej nápad a jít do toho taky? Dá se nějak poznat na ležícím setrváku jeho stav? Popř. nemáte typ kde by se dal sehnat levněji?


Ale na jeho výměnu stejnak taky dojde protože jsemn přesvědčen že je tam ještě původní. Díval sem se a za 14 by se dal sehnat novej u nás. Na ebay leda z USA ale do toho se mi moc nechce i když cena je příjemná tak sada LUK od nich má uplně jiné číslo a nerad bych pak zjistil že je jinej...
Trošku jsem se porozhlížel a FX dával jetej nevím jestli je to dobrej nápad a jít do toho taky? Dá se nějak poznat na ležícím setrváku jeho stav? Popř. nemáte typ kde by se dal sehnat levněji?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.10.2007 00:00
- Bydliště: OtrokovicE
- Kontaktovat uživatele:
krtek píše:já se přidávám k tématu, mám stejný problém a začalo mi to dělat po kompletní výměně spojky, takže paráda...
Tak jestli si menil spojku,nevim kde si to delal a kdo ti to delal,ale mam doma 325tku E36,a tam se davali dva typy spojek,ale jestli si nemenil i starter,tak bys tam mel teoreticky mit tu spravnou,jinak mi mechanici rikali ze by to vyresit slo,ale dopadlo by to presne tak jak se tady otom bavite,de oto ze do jednoho modelu se davala odpruzena lamela + normalni setrvacnik,a do druheho norm lamela + odpruzeny dvojity setrvak,kdyz vymenis dvojity setrvak za to druhy,tak to bude jak tank to auto.. takze problem tady bych hledal vtom setrvacniku..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Tak koukal jsem spíš jen tak pro zajímavost na hardynu a ta vypadá naprosto OK takže jsem už přesvědčen že problém je v setrváku. Výměnu plánuju na únor. Pak sem kdyžtak napíšu poznatky. Jen doufám že nebude v háji aji ten novej přítlačák protože FX mi psal že mu špatnej setrvák taky zničil novej přítlačák
Takže i komplet spojka... No panečku to mám radost, že já jsem to tehdy nevyměnil komplet... No chybami se člověk učí 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 363
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Ostrov near Karlovy Vary
Wmko píše:krtek píše:já se přidávám k tématu, mám stejný problém a začalo mi to dělat po kompletní výměně spojky, takže paráda...
Tak jestli si menil spojku,nevim kde si to delal a kdo ti to delal,ale mam doma 325tku E36,a tam se davali dva typy spojek,ale jestli si nemenil i starter,tak bys tam mel teoreticky mit tu spravnou,jinak mi mechanici rikali ze by to vyresit slo,ale dopadlo by to presne tak jak se tady otom bavite,de oto ze do jednoho modelu se davala odpruzena lamela + normalni setrvacnik,a do druheho norm lamela + odpruzeny dvojity setrvak,kdyz vymenis dvojity setrvak za to druhy,tak to bude jak tank to auto.. takze problem tady bych hledal vtom setrvacniku..
Hm paráda, já mám 323i E36 a dělal mi to v servisu člověk, kterej dělá BMW celej život, tak to pak nechápu co mohl zmrvit...

-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ještě doplním jeden poznatek - napřed jsem měnil spojku a problém nezmizel, nakonec jsem tam dal lamelu, přítlačák a setrvák, kterej jsem si sám vyndal z E39 523i z provozu od 2002, najeto 60tis. Přítlačák jsem měnil proto, že ten novej byl od starýho setrváku křivej a lamelu proto, že ta jetá originál měla o 2,2mm na tloušťku víc než ta nová od valea.
Krtek: U tebe u 323i z roku 95 je velká pravděpodobnost, že máš spojku a setrvák o průměru 240mm, tedy shodnou s 328i (dávala se do tuším 11/95), pozdější to mají shodné s dvoulitrem - 228 mm.
Krtek: U tebe u 323i z roku 95 je velká pravděpodobnost, že máš spojku a setrvák o průměru 240mm, tedy shodnou s 328i (dávala se do tuším 11/95), pozdější to mají shodné s dvoulitrem - 228 mm.
xSAFA píše:Tak koukal jsem spíš jen tak pro zajímavost na hardynu a ta vypadá naprosto OK takže jsem už přesvědčen že problém je v setrváku. Výměnu plánuju na únor. Pak sem kdyžtak napíšu poznatky. Jen doufám že nebude v háji aji ten novej přítlačák protože FX mi psal že mu špatnej setrvák taky zničil novej přítlačákTakže i komplet spojka... No panečku to mám radost, že já jsem to tehdy nevyměnil komplet... No chybami se člověk učí
... a jak to teda dopadlo?
(edit: k čemu je pak hledání, když tím člověk stráví půl dne a pak se stejně nic nedoví... )