Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

výměna pal. čerpadla

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
studna_1
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: pon 04.06.2007 00:00

#1 Příspěvek od studna_1 »

Nevíte někdo, jestli mi bude do kompakta 1,8ti (103kw) pasovat pal. čerpadlo z kompakta 1,6 stejného roku výroby, r.v.94 ?
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

Nechápu proč zakládáš nové téma,když už si se na to jednou ptal. :roll: To si to neumíš najít?
studna_1
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: pon 04.06.2007 00:00

#3 Příspěvek od studna_1 »

Ptal jsem se na něco trochu jiného...tamto bylo z jiného modelu, kdyby jsi měl číst.. :D
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od George_D »

a to to nemužeš napsat do stejnýho vlákna a případně upravit nadpis???? :roll:


Jinak myslim že ti tam pujde, ja dal do 328 z 1,8 a jede bez problémů i pod plynem 8)
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Pokud je na něm číslo dílu BMW, není problém mrknout do ETK, do kterých modelů bude pasovat.
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#6 Příspěvek od Kami1 »

OT
vykony pump:
m42, m44, m50 - 1.75l/min
m52 - 2.24l/min
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Spajky »

Kami1 píše:OT
vykony pump:
m42, m44, m50 - 1.75l/min
m52 - 2.24l/min



zajímavá informace..., proč dali do M52 silnější? Teoreticky je to úspornější motor než M50, jen tak pro zajímavost..?
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#8 Příspěvek od Killca »

taky by me ta rychlost zajimala, ale tohle asi nikdo nevi
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#9 Příspěvek od Kami1 »

Celkove trochu rozdilna koncepce. K tem vykonum asi u kazdyho motoru dospeli jinak. Vidim tam rozdil v r.j.
sory za tu tapetu Obrázekprehled motoru přehled motorů
BAD
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: čtv 21.10.2004 00:00
Bydliště: MP
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od BAD »

Kami1 píše:Celkove trochu rozdilna koncepce. K tem vykonum asi u kazdyho motoru dospeli jinak. Vidim tam rozdil v r.j.
sory za tu tapetu Obrázekprehled motoru přehled motorů


nevim z kama si kopiroval tu tabulku ale je tam chyba v motoru M52 ma tam byt vrtani 84 a ne 74 jinac pumpu bych pouzil bez problemu staci jen cerpadlo bez tech plastu pokud si dobre pamatuji jde vytahnout a vymenit
Spajky
Registrovaný
Příspěvky: 2549
Registrován: ned 29.05.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Spajky »

jo no, já zas žil v tom, že to je 84-88mm..
Pietrooo
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: stř 04.06.2008 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#12 Příspěvek od Pietrooo »

Ahoj, taky jsem ted řešil palivové čerpadlo podle stránky http://www.realoem.com/bmw/ jsem si našel svoje auto našel palivové čerpadlo a jeho orginál číslo aby jsi nemusel hedat pod zadními sedačkami.
Muj problém byl v tom že podle číla mě to našlo jen komplet koš siemense a samotné palivové čerpadlo co nabízejí v elitu mělo číslo jiné než bylo na koší. Číslo čerpadla bylo stejné jako na koši od sidanu ale to neřešilo můj problém,protože jsem potřebova jen čerpalo a né celý koš. Rozhodl jsem se zariskovat a čerpadlo s jiným číslen než lo na mém koši objednat všechno sedělo a pasovalo jak mělo až na výústek na hadičku z čerpadla ven nebyla směrem na horu ale do strany což mělo vliv pouze na horší umístění koše do nádrže..
Jinak čerpadla měla stejnou voltáž a tlak akorád číslo bylo jiné.
Být tebou podle té stránky bych vybral obě auta a porovnal čísla čerpadel jestli nebudou čirou náhodou stejná po případě že budou jiná si je zkopíroval a třeba přes elit dal vyhledávat a porovnal podle fotek jak vzled tak rozměry atd.
Aby jsi nemusel z obou aut tahat ven zbytečne čerpadla.
frank325i
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: kyjov

#13 Příspěvek od frank325i »

jen tak pro zajimavost vi nekdo jestli se to tady resilo postup pri vymnene pal.cerpadla???at to mam kde hledat zacalo hucet tak ho vymnenim
Pietrooo
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: stř 04.06.2008 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#14 Příspěvek od Pietrooo »

Ahoj jestli chces poradit tak pisni delal jsem to pred dvema dny tak to mam zive v pameti
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#15 Příspěvek od Kami1 »

BAD: Nevim odkud jsem to vyhrabal, ale zkus si tabulku pro jistotu precist jeste jednou(celou).

frank325i: Problem nemusi byt na stoprocent v cerpadle(duvod huceni - je spatny(99%), nekde dira a tak..)

Pietrooo: Co mas za motor(a rok) a za co jsi to vymenil? Vsechno OK?
Pietrooo
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: stř 04.06.2008 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#16 Příspěvek od Pietrooo »

Ahoj Kamile mám 2001 E46 320I 125kW vše je naprosto ok a měnil jsem to za pierburg od elitu z důvodu velke slevy co tam mám... Originál je VDO což mě překvapilo..... Jediné že výstup z čerpadla je dostrany o proti originalu který je nahoru..
Mě čerpadlo fungovalo a nefungovalo podle všeho tlačilo méně tlaku a poslední kapka a vlastně i to co ě na to přivedlo že je to čerpadlem byla ta že se čerpadlo při rozběhu seklo..
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#17 Příspěvek od Kami1 »

:palec: dik za odpoved
Pietrooo
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: stř 04.06.2008 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#18 Příspěvek od Pietrooo »

Nemáš zač... :lol:
Odpovědět