Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
výměna pal. čerpadla
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Kontaktovat uživatele:
a to to nemužeš napsat do stejnýho vlákna a případně upravit nadpis????
Jinak myslim že ti tam pujde, ja dal do 328 z 1,8 a jede bez problémů i pod plynem

Jinak myslim že ti tam pujde, ja dal do 328 z 1,8 a jede bez problémů i pod plynem


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 130
- Registrován: čtv 21.10.2004 00:00
- Bydliště: MP
- Kontaktovat uživatele:
Kami1 píše:Celkove trochu rozdilna koncepce. K tem vykonum asi u kazdyho motoru dospeli jinak. Vidim tam rozdil v r.j.
sory za tu tapetuprehled motoru přehled motorů
nevim z kama si kopiroval tu tabulku ale je tam chyba v motoru M52 ma tam byt vrtani 84 a ne 74 jinac pumpu bych pouzil bez problemu staci jen cerpadlo bez tech plastu pokud si dobre pamatuji jde vytahnout a vymenit
Ahoj, taky jsem ted řešil palivové čerpadlo podle stránky http://www.realoem.com/bmw/ jsem si našel svoje auto našel palivové čerpadlo a jeho orginál číslo aby jsi nemusel hedat pod zadními sedačkami.
Muj problém byl v tom že podle číla mě to našlo jen komplet koš siemense a samotné palivové čerpadlo co nabízejí v elitu mělo číslo jiné než bylo na koší. Číslo čerpadla bylo stejné jako na koši od sidanu ale to neřešilo můj problém,protože jsem potřebova jen čerpalo a né celý koš. Rozhodl jsem se zariskovat a čerpadlo s jiným číslen než lo na mém koši objednat všechno sedělo a pasovalo jak mělo až na výústek na hadičku z čerpadla ven nebyla směrem na horu ale do strany což mělo vliv pouze na horší umístění koše do nádrže..
Jinak čerpadla měla stejnou voltáž a tlak akorád číslo bylo jiné.
Být tebou podle té stránky bych vybral obě auta a porovnal čísla čerpadel jestli nebudou čirou náhodou stejná po případě že budou jiná si je zkopíroval a třeba přes elit dal vyhledávat a porovnal podle fotek jak vzled tak rozměry atd.
Aby jsi nemusel z obou aut tahat ven zbytečne čerpadla.
Muj problém byl v tom že podle číla mě to našlo jen komplet koš siemense a samotné palivové čerpadlo co nabízejí v elitu mělo číslo jiné než bylo na koší. Číslo čerpadla bylo stejné jako na koši od sidanu ale to neřešilo můj problém,protože jsem potřebova jen čerpalo a né celý koš. Rozhodl jsem se zariskovat a čerpadlo s jiným číslen než lo na mém koši objednat všechno sedělo a pasovalo jak mělo až na výústek na hadičku z čerpadla ven nebyla směrem na horu ale do strany což mělo vliv pouze na horší umístění koše do nádrže..
Jinak čerpadla měla stejnou voltáž a tlak akorád číslo bylo jiné.
Být tebou podle té stránky bych vybral obě auta a porovnal čísla čerpadel jestli nebudou čirou náhodou stejná po případě že budou jiná si je zkopíroval a třeba přes elit dal vyhledávat a porovnal podle fotek jak vzled tak rozměry atd.
Aby jsi nemusel z obou aut tahat ven zbytečne čerpadla.
Ahoj Kamile mám 2001 E46 320I 125kW vše je naprosto ok a měnil jsem to za pierburg od elitu z důvodu velke slevy co tam mám... Originál je VDO což mě překvapilo..... Jediné že výstup z čerpadla je dostrany o proti originalu který je nahoru..
Mě čerpadlo fungovalo a nefungovalo podle všeho tlačilo méně tlaku a poslední kapka a vlastně i to co ě na to přivedlo že je to čerpadlem byla ta že se čerpadlo při rozběhu seklo..
Mě čerpadlo fungovalo a nefungovalo podle všeho tlačilo méně tlaku a poslední kapka a vlastně i to co ě na to přivedlo že je to čerpadlem byla ta že se čerpadlo při rozběhu seklo..