Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Že jsem se na tu baterku nevysr...

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#21 Příspěvek od Killca »

lambda sonda, vaha vzduchu, odvetravani klikove skrine, dira v sani, volnobezny ventil
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
MagicMisel
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: ned 25.12.2005 01:00
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od MagicMisel »

Killca píše:lambda sonda, vaha vzduchu, odvetravani klikove skrine, dira v sani, volnobezny ventil


takže diagnostika :roll: ale vidím to na vahu protože spotřeba je ok takže lambdy jsou ok,volnoběžnej ventyl je jinej a beze změny!to odvětrávání tam by musela byt ucpana nějaká trubka jestli se nemylim??nebo děravá?
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#23 Příspěvek od Killca »

klikova skrin-ano ucpana
vaha vzduchu-diagnostika ji nemusi zjistit i presto ze je vadna, zkus si pujcit od nekoho jinou ale na stejny typ motoru
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
WilD
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: úte 23.12.2008 01:00
Bydliště: Praha/Šumperk

#24 Příspěvek od WilD »

Řídící jednotka by se většinou měla vzpamatovat tak do 100 km, jinak bych viděl problém ve falešným vzduchu - přes odvětrávání kliky... Když to skrz ně saje hodně, tak to poznáš, když prošlápneš a pak otáčky před spanutím zakolísaj a občas se to vrací pomalu...
MagicMisel
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: ned 25.12.2005 01:00
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od MagicMisel »

kluci poradte prez etk ktera je to hadica?kde by to mohlo nasavat ten vzduch??díky
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#26 Příspěvek od Killca »

MagicMisel píše:kluci poradte prez etk ktera je to hadica?kde by to mohlo nasavat ten vzduch??díky

kdekoli kolem sani, od airboxu az po saci parozi, i tesneni pod parozim muze byt derave, vetsinou vsak je prasklina ve starem gumovem koleni od vahy vzduchu do sacich parohu

vem cistic na brzdy a postrikej prostredi kolem sacich trubek, postupne v nejakych sektorech, pokud se ti zvysi otacky, nasalo to cistic a dira je nekde na postrikane plose
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
MagicMisel
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: ned 25.12.2005 01:00
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od MagicMisel »

ještě pro doplnění to chcípaní a kolísaní otáček se děje jen při plně zahřátém motoru !nikdy to neudelalo při studeném nebo nezahřátém motoru!takže to asi nemůže byt chyba v tom odvětrávání ne ??a ještě se stane třeba že když dojedu na křižovatku vyřadím tak ty otačky houpou tak 5 vteřin,ale jen malo kdy!
maxiik01
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: čtv 17.07.2008 00:00

#28 Příspěvek od maxiik01 »

nevím zda to s tím souvidí...
mám 330i a blblo mi to taky , když sem jezdil na Natural 95 , pak koukám do TP že bych tam měl lít 98 , tak že sem tam nalil 100 na OMV a od tý doby mám klid , může to být náhoda...ale fakt mi od tý doby držej otáčky jak mají. toť můj poznatek
MagicMisel
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: ned 25.12.2005 01:00
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od MagicMisel »

maxiik01 píše:nevím zda to s tím souvidí...
mám 330i a blblo mi to taky , když sem jezdil na Natural 95 , pak koukám do TP že bych tam měl lít 98 , tak že sem tam nalil 100 na OMV a od tý doby mám klid , může to být náhoda...ale fakt mi od tý doby držej otáčky jak mají. toť můj poznatek


no ja sem natankoval tady u nas u jedny pofiderní nejlevnejsi benzinky plnou a to byla katastrofa jak sem to vyjel tak tak sem tam nalil plnou u benziny a bylo to lepsi ale furt to neni ono !
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#30 Příspěvek od Killca »

pokud za studena vse bezi a za tepla to chcipa, tak je vadna smes, prisava to vzduch nebo je vadna lambda

kdyz to prisava na sytic pri studenem motoru, tak tam jednotka posila vice stavy ale mene vzduchu a tim prisatym vzduchem se to vyvazi a po odpojeni sytice to uz blbne

je sucha smes, pali se pisty, svicky atd, lambdy to poberou spatne a nestihaj srovnat spravnou smes kvuli prisavani, k tmu se prida vaha vzduchu a je to cely v haji kdyz posila dobre hodnoty o teplote nasateho vzduchu a k tomu to prisava bokem
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
MagicMisel
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: ned 25.12.2005 01:00
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od MagicMisel »

Kudy by to prosimte ten vzduch mohlo prisavat?at na to muzu mrknout !protoze lambdy se me zdaji dobry!teda aspon podle spotreby !ted vymenim vahu vzduchu a cidlo klikovky tak se uvidí
ferlin
Registrovaný
Příspěvky: 529
Registrován: pát 19.05.2006 00:00
Bydliště: Orlová

#32 Příspěvek od ferlin »

Tak je to po dlouhé době opět v pořádku, volnoběh se postupně usadil, už nepadá. Zajímavé. Od té doby jsem ještě jednou vyhazoval baterku na nabití, ale už jsem si pro jistotu koupil 3 ploché baterie a zapojil místo zapalovače, aby řídící jednotka nebyla bez napětí. Zaplaťbůh dobré. Takže to bylo opravdu nejspíš rozhozenou ŘJ.
WilD
Registrovaný
Příspěvky: 189
Registrován: úte 23.12.2008 01:00
Bydliště: Praha/Šumperk

#33 Příspěvek od WilD »

Sorry, je to postarší, možná už i vyřešený, ale "chcípání za tepla" má ještě jednu možnou příčinu, která tu nebyla zmíněna. A tou je použití neorigo (přesněji nevyhovujících) podtlakových hadic, hlavně těch do a z volnoběžného ventilu. Stane se, že je někdo vymění prostě za nějaké gumové, které nemají potřebné vlastnosti - tuhost a teplotní stálost... Auto se pak za studena chová relativně normálně a za tepla, kdy hadice změní své vlastnosti se při ubrání plynu podtlakem prostě "vcucne do sebe", čímž se ucpe, nepustí dostatečné množství vzduchu a motor prostě chcípne...

Jen dodatek: mně se to stalo na M20, kde má inkriminovaná hadice na délku jen cca 8 cm a už to tropilo tyto problémy...
Odpovědět