Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

motor BMW 330d E46

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Magister
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: pát 23.05.2008 00:00

#21 Příspěvek od Magister »

MGSnake píše:ide o to ze kupujem zánovnú váhu vzduchu vraj trojmesacnu z buraneho BMW a na Slovenskom fóre som cital ze váhu z novšich typov výroby treba nejako naprogramovat a dat zapísat hodnoty do RJ.je to tak? aspon vy co ste menili váhu co ste museli robit? lebo ja som si myslel ze vyberiem staru dam tam tu zanovnu a auto obžije ale asi to tak nebude co???



Musíš tam nahrát ten software, stojí to v BMW kolem litru.Byl jsem to nahrát v Horimexu v Olomouci a že ať dojdu za hoďku.Došel jsem tam a řekli, že jim skolabovala jednotka a nekomunikuje s nima, tak mě zavezli domů na jejich náklady a asi za 3 dny jsem si dojel pro auto s novou jednotkou a s novým softwarem přímo z německa zaslaný.:D Takže jsem byl tak rád, že jsem s tím zajel do origo servisu, protože nevím jak bych se někde s někým hádal, že to byla jejich chyba.Takže jen takový můj poznatek :wink:
MGSnake
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: pon 06.10.2008 00:00

#22 Příspěvek od MGSnake »

tak moje zistenie pricin nefunkcnosti naklapania lopatiek je ze na vstupe do vakuovej nadrzky ma podtlak 80-90kPa a na vystupe ma len 10kPa!!! takze chyba je asi v tej vakuovej nadrzke!!! neviete taku orientacnu cenu tej nadrzky (plastova , čierna).
A este na vstupe a vystupe ma byt rovnaky podtlak ked sa nemylim????
MGSnake
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: pon 06.10.2008 00:00

#23 Příspěvek od MGSnake »

tak nadrzku som vyriesil a do elektroventilu mi uz ide plny podtlak! ale elektroventil nepusti viac ako 15kPa. A na konektore som nameral napatie 11 V pri volnobehu! zvysovanim otacok sa napatie nezvysovalo!! na akom principe funguje otvaranie a zatvaranie elektoventilu??? alebo co koriguje napatie na konektore???
ras11
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: ned 08.10.2006 00:00
Bydliště: St. Lubovna, SK

#24 Příspěvek od ras11 »

MGSnake píše:tak nadrzku som vyriesil a do elektroventilu mi uz ide plny podtlak! ale elektroventil nepusti viac ako 15kPa. A na konektore som nameral napatie 11 V pri volnobehu! zvysovanim otacok sa napatie nezvysovalo!! na akom principe funguje otvaranie a zatvaranie elektoventilu??? alebo co koriguje napatie na konektore???


Ach jaj :) poporiadku
- po nastartovani ma tycka regulacie zatiahnut a ostat zatiahnuta
- po pridani plynu napriklad na 3000 otacok uz musis vidiet ako sa tycka hybe s otackami
- elektroventil musi pustat normalny podtlak, reguluje nim turbo, mozes ho mat upchaty ciastocne
- na ventile nezalezi na velkosti napetia, teda zalezi ale bud tam stava je alebo nie, je to jednoducha elektromagneticky ventil takze, je stava=zopne, neni stava=rozopne

ak mas v okoli nejake bmw, vyskusaj elektroventil vymenit a otestovat, je to pomerne casta zavada, mimochodom, pasuje aj ventil v vw group, vsetky vyraba firma Pierburg len maju na druhej strane koncovku a podobne...
Odpovědět