Cau kluci. Potreboval bych poradit E46 330d manual. Kdyz jedu na jakejkoliv rychlostni stupen do 110km/h tak opohoda klidek ale jak raficka tachometru vleze na 110 a vic tak zacne nekde hucet lozisko bych rek a dela to jen pri udrzovani rychlosti nebo pri akceleraci. Kydz uberu a zacnu brzdit motorem tak zas ticho. Mate nekdo tuseni co by to mohlo byt? Ja sem si myslel lozisko stedoviho ulozeni kardanu.
Predem diky za odpovedi
jo to je mozny, to by chtelo posadit do auta dalsi lidi a poslouchat jestli to je hned pod vama (prevodovka) nebo vzadu (diferak), nebo mezi zadnima a prednima sedackama (lozisko stredniho ulozeni kardanu)
Jo jo coz to je mi jasny to jsem skousel a praveze bych rek ze je to jakoby uprostred auta. Slo mi oto ze kdyz jsem sem psal ze to dela akorad pri akceleraci nebo pri udrzovani rychlosti ne pri brzdeni motorem tak ze mi nekdo v oboru skusenej napise ze je blbost aby to delalo stredovi ulozeni. Za techto okolnosti. Ale kdyz je to mozny ze to muze delat to ulozeni tak se do nej asi teda dam A nevite nekdo jakej je to problem udelat to ulozeni? Je to hodne prace? Hardy spojku uz jsem delat a docela to slo.
kardan je jen v sobe zastrceny na tisicihranu, ano, rozpojis ho rukama, tak pozor, jinak vyvazit by se mel, jak ho neslozis stejne, jak byl predtim (coz muzes, kdyz si to poznacis ryskou) tak se ti rozvibruje auto
tedy nemusis prevazovat, kdyz si udelas rysku, ale je to lepsi po tech letech
Tak puvodne jsem myslel ze je to lozisko v prevodovce+to ulozeni kardanu,tak jsem prevodovku sehnal starsi.No a po vimene a staleho huceni uz zbejval jen difec.
Na ten diferak ti poradim jak zjistit.
Hod auto na hever, nastartuj a dej tam treba 4ku.Pak si vem nejakou delsi tycku a priloz ji k diferaku.Tak jsme to nakonec zjistili u me. Jeste jsem totiz myslel, ze by mohly bejt v haji loziska v kolech.
Takze bud na hever nebo na nejakou zdviz pokud mas moznost.
Timto zpusobem by se dalo zjistit i to ulozeni.Po prilozeni tycky k tomu lozisku.Alespon si to myslim!
Aha tak to dik za radu urcite to takhle skusim. A co se tyce te tycky tak myslis ji jako ktomu prilozit a co dal? Co by se jako melo dit? Jako ze se bude to huceni po te tycce prenaset. Jo?
Funguje to na zpusobu cim te posloucha doktor plice....
Jeden konec prilozis bud na to pouzdro loziska nebo na difec,prevodovku atd.A druhy konec si das k uchu.Tou tyci by se to melo prenest a ty bys to mel slyset.
Jo takle jasny uz to chapu. Ok vyskousim to uvidim, ale doufam ze to nebude aspon ta prevodovka i kdyby to byl jeste ten diferak tak dobry ale ta prevodovka by to byt nemusela
Ja mam to stejny...nad 110km.h do 130km.h jemny huceni,pak to prestane...ale jen pri akceleraci,jiak vubec...na predcozim E46 compact jsem resil to stejny a nedoresil..jezdil jsem dal asi 20tis km a delalo to porad stejne...nejhorsi je,kdyz se do toho zaposlouchas...tak to sere-) A divny je to,ze to zacalo delat kdyz jsem vymenil olej v diferu,samo original napln.divny ne?-)
Kdyz se do toho zaposlouchas tak teda ne ze to sere ale me by stoho trefilo A co se tyce toho vymenovani oleje v diferaku tak to sem chtel udelatjako pvni a nekolik lidi mi reklo ze pokud mi ten diferak do tedka nehuci tak ze si muzu bejt jistej tim ze mi po vymene oleje zacne A ze pokud mi soho diferaku nekde nekudy nevytek tak ze nejni duvod ten olej menit. Tak jsem je poslech a nechal jsem tam starej. Takze to mozna az tak divny nejni
Radis píše:Kdyz se do toho zaposlouchas tak teda ne ze to sere ale me by stoho trefilo A co se tyce toho vymenovani oleje v diferaku tak to sem chtel udelatjako pvni a nekolik lidi mi reklo ze pokud mi ten diferak do tedka nehuci tak ze si muzu bejt jistej tim ze mi po vymene oleje zacne A ze pokud mi soho diferaku nekde nekudy nevytek tak ze nejni duvod ten olej menit. Tak jsem je poslech a nechal jsem tam starej. Takze to mozna az tak divny nejni
No puvodne jsem si myslel,ze tam predchozi majitel nacpal nejaky jiny olej,aby to nehucelo a ja to tim origo olejem proplachl...protoze jsem slysel,ze jsou ruzne směsi,ktere to umí.Kazdopadne kamos ma 330i a uplne ten stejny problem,no si rikam ze to je proti vsem zakonum abys dal novej olej a zacalo to tak delat?!V servise mi rekl,ze olej v diferu se ma delat jen u M3 a u zbytku jen kontrola jestli je ho dostatek.
to je nesmysl, výměna oleje je normálně myslím popsaná.. hlavně, pokud naleješ skutečně předepsanej olej - jsou jenom tři.!!! tak tim nic nezkazíš..¨Jinak dobrý jak utišit diferák je tam přidat piliny... ale to je řešení na pár kilometrů -