Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Po kontrole zapalování nestartuje

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od _peper »

Ahoj, mám 1,8is M42. Včera jsem preventivně zkoušel proměřovat kabely ke svíčkám (naměřil jsem 5,8kOhmu, na kabelu je psáno 5,5k a někde jinde jsem zase četl 6kOhmu) a pak jsem taky proměřil cívky (naměřil jsem 1Ohm někde uvádí 0,8 ) venku byly i svíčky. Pročistil jsem kontakty a konektory (sprejem na kontakty) nandal svíčky. První pokus o nastartování špatný, jakoby motor běžel na tři válce. Zkoušel jsem ještě několikrát vše znovu nandat očistit svíčky a to samé asi 4x. Přes noc jsem nechal odpojené jenom konektory cívek a zkusil kouknout na fajfky svíčáků a svíčky. Svíčky byly trochu vlhké tak jsem je osušil. Vše zapojil a šel zkusit nastartovat. Ale teď se neděje vůbec nic, má to trochu snahu škytnout, ale jen se točí startér.


Poradí někdo? Kde jsem mohl co podělat? Nejpravděpodobnější mi přijde vlhkost v kabelech od toho čističe na kontakty.
Vanour
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: pon 03.11.2008 01:00
Bydliště: Suchomasty

#2 Příspěvek od Vanour »

Pepre to bude ta vlhkost a nebo zkus svicky.....
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#3 Příspěvek od libovka »

Já myslím že si přeházel kabely.
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#4 Příspěvek od Cuky »

typuji také kabely dej je jak mají být a bude to jezdit,jo ale pokud neví který kam tak to si dáš
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od _peper »

Díky kluci za rady, v tý knižce je to na hovno :!:
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#6 Příspěvek od Kami1 »

origo kabely byvaj popsany cislama valcu,
akorat civky nejsou umisteny poporade,
kdyz mi das tel.cislo, tak se na to muzu dneska nebo zitra mrknout a zavolat ti jak to je
krtek
Registrovaný
Příspěvky: 363
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Ostrov near Karlovy Vary

#7 Příspěvek od krtek »

Zdravim pánové, bohužel nemůžu založit new topic, tak se připletu do tohoto.
Takže můj problém, nastartuji a motor chvilku běží a pomalinku zhasne a už nenastartuji a neslyším čerpadlo. Koukal jsem do pojistkovky a prohrabal jen tak relátka a najednou po otočení klíčku se čerpadlo ozvalo a nastartoval jsem a pohoda. Druhý den to samé, otevřu kapotu, jen tak letmo prohrábnu a poklepu relátka a čerpadlo opět zavrčelo a nastartoval jsem a jel.. a dnes se to stalo znovu a bohužel už nic nepomáhá a nemohu vůbec nastartovat, je mi jasné že je chyba někde v elektrice, poněvadž neslyším čerpadlo po otočení klíčku..Kdyby někdo věděl i přesně jaké relátko to ovlivňuje, tak bych byl rád. Prostě se mi zdá, že to něco, co má posílat proud do čerpadla prostě žádný proud neposílá...takže někde nějaký kontakt, ale kde hledat? Díky...
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#8 Příspěvek od Kami1 »

Obrázek
krtek
Registrovaný
Příspěvky: 363
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Ostrov near Karlovy Vary

#9 Příspěvek od krtek »

jojo díky tuto knížku mám taky a koukal jsem na to... Je možné, aby odešlo relé pal. čerpadla?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Určitě je, je to pohyblivej zmetek :)
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od _peper »

Kami1 píše:origo kabely byvaj popsany cislama valcu,
akorat civky nejsou umisteny poporade,
kdyz mi das tel.cislo, tak se na to muzu dneska nebo zitra mrknout a zavolat ti jak to je


Kabely jsem mel nejak divně přeházené, ale nakonec jsem je dal tak jak se prostě kroutily a motor jsem nastartoval. A když jsem koukl na čísla co jsou na bužírkách origo kabelů. Tak je mám od víčka na olej od 1 do 4. Takže nesouhlasilo s pořadím, které bylo v knížce.
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#12 Příspěvek od Kami1 »

ja mam civky v poradi 4123
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#13 Příspěvek od Cuky »

jojo isko má 4123 když na ně kokáš od spolujezdce u blatníku
fifty50
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 09.02.2009 01:00
Bydliště: Kutna Hora
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od fifty50 »

Ahoj kluci,
prosimte ze vas tu otravuju vim ze mate svejch problemu dost ... , ale dneska se mi stala fakt neprijemnustka ... mam E36 318is r.v.98 .. prijel sem z nakupu uvarim si jidlo a chci jet pryc ... sednu do auta a nejde nastartovat .. kdyz otocim klickem slysim jen crrrrrrrr (crkot Smile , myslim ze bude problem ohledne starteru .. neporadite nejaky tip ..?? co byva u tohohle za problema ?? Sad
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#15 Příspěvek od Kami1 »

Ahoj, baterka, rele, starter, pojistky...
zkus s tim pohnout..,
MarulK
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: pon 08.09.2008 00:00

#16 Příspěvek od MarulK »

ahoj mám problém nemužu nastartovat 320i r.v.1991,baterka je nová,startér valí,svíčky taky dávaj jiskru ale nejde mi tam benzín,občas to trochu škitne a pak nic nevíte co bych měl vyzkoušet?napadlo mě že by mohlo bejt špatny palivovy čerpadlo ale to fakt nepoznám..díky za odpovědi,už fakt nevím co s tím
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od capri »

vyškubni zadní sedadlo odšroubuj levej kryt na palivový čerpadlo a otoč klíčkem mělo by se čerpadlo rozběhnout pokud ne tak bud čerpadlo KO nebo rele nebo pojistka nebo je to jinde u mě to same dělalo čerpadlo když jsem ho pak rozkuchal zistil sem že mi na komutatoru chyběli dva póly :) ale co by člověk čekal od motoru kterej těch 16let běžely na plnej výkon :)
liza
Registrovaný
Příspěvky: 407
Registrován: sob 23.08.2008 00:00
Bydliště: Rakovník, Liberec

#18 Příspěvek od liza »

capri píše:vyškubni zadní sedadlo odšroubuj levej kryt na palivový čerpadlo a otoč klíčkem mělo by se čerpadlo rozběhnout pokud ne tak bud čerpadlo KO nebo rele nebo pojistka nebo je to jinde u mě to same dělalo čerpadlo když jsem ho pak rozkuchal zistil sem že mi na komutatoru chyběli dva póly :) ale co by člověk čekal od motoru kterej těch 16let běžely na plnej výkon :)


Mám asi stejný problém, normál sem přijel. Ráno sednu do auta, nastartuju starter točí, jiskru hází ale vůbec se to nechytá. Kam mám kouknout když mám iso m42? taky pod sedák?
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#19 Příspěvek od Cuky »

Ano přesně tam určitě to uvidíš na první pohled. Myslím že ta krytka je na 4 šroubcích na křížový šroubovák
liza
Registrovaný
Příspěvky: 407
Registrován: sob 23.08.2008 00:00
Bydliště: Rakovník, Liberec

#20 Příspěvek od liza »

jj už sem to tam našel máš naprostou pravdu 4 křížový šroubky :wink: Jenže když sem otočil klíčkem tak se nic nesepne, navíc když tam ty díry mám dvě to znamená že mám 2 čerpadla??? Jen mi je divný, že sem si nikdy předtím nevšiml, že bych slyšel čerpadlo a normál sem jezdil. :oops:
Odpovědět