Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
volnoběžný ventil
Můžete mi někdo poradit, dneska sem se dival na volnověžnej ventil u my E36 318is vede do nej kabel s 2piny ,kabel nebyl domacknuty po domacknuti kabelu mi zacaly litat otacky od 1500 do 2000 ,ale kdyz kabel odpojim uplne chova se auto jako pred tim.Je mozne ze auto muze jezdit bez zapojeneho volnobezneho ventilu ma to na neco vliv (spotreba, reakce na plyn a pod ..) ??
Ten volnoběžňák si tam zapoj a jezdi, tak kolem 30km trvá než si na něj řídící jednotka zvykne a pak se přepne do normálního režimu a volnoběh se ti okamžitě srovná. Pokud neni chyba někde jinde.
EDIT: i když 1500 až 2000 je divný, mělo by to lítat mezi 1500 a chcípnutim.
EDIT: i když 1500 až 2000 je divný, mělo by to lítat mezi 1500 a chcípnutim.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jo, to je normální, vypojenej se tváří že je všechno ok a čerstvě zapojenej (resp. když na něj neni jednotka zvyklá buď proto že byla odpojená od proudu nebo proto že si "zvykla" na auto bez volnoběžňáku) tak to na světlech bude těch pár kilometrů houpat nebo i chcípat.
Když jsem koupil auto tak mi to dělalo několik měsíců
Když jsem koupil auto tak mi to dělalo několik měsíců

ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
to si umim představit jak to houpá, to nemusíš dávat video
Možná bych zkusil odpojit na chvíli baterku, tim se resetne řídící jednotka... ona teď asi totiž nemá nastavený default hodnoty ale nějaký uplně mimo když tam doteď ten volnoběžňák nebyl.

Možná bych zkusil odpojit na chvíli baterku, tim se resetne řídící jednotka... ona teď asi totiž nemá nastavený default hodnoty ale nějaký uplně mimo když tam doteď ten volnoběžňák nebyl.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
baterku sem zkousel odpojit cca na 10 min ale po nastartovani to bylo stejne mam to video ve spatny kvalite ale je to videt dobre na budikach co to dela bez ventilu maj otacky 1000 coz si myslim ze je taky docela vysoko
http://www.youtube.com/watch?v=Ndnn5lIfZN4
http://www.youtube.com/watch?v=Ndnn5lIfZN4
Tak to asi nebude to co říkám, to by houpalo nejen v nižších otáčkách ale hlavně pomaleji a nepravidelně....
Tohle fakt nevim, sorry.
Tohle fakt nevim, sorry.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Jestli máš volnoběžňák typ do L a jsi někde kolem Prahy tak si je můžeme zkusit vyměnit, já bych to taky potřeboval...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
snuky píše:Je mozne ze auto muze jezdit bez zapojeneho volnobezneho ventilu ma to na neco vliv (spotreba, reakce na plyn a pod ..) ??
pokud ti to neprisava falesnej luft a skrtici klapka je ok, tak by se to melo bez zapojenyho v. ventilu dusit a kdyz pustis plne seslaplej plyn, tak by to melo mit snahu chcipnout
procistit ten ventil, zkontrolovat klapku
Ahoj,mám takový problém. když mám auto úplně studené chci nastartovat tak nechytá, protože se mi nechcou "nastavit" otáčky pořád padají a tím auto chcípe, startuju trošku s plynem. Stačí prošlápnout na 1500/min a hned se to chytne a drží na 1100 a pak až je auto teple normálka na 800/min. byl jsem na diagnostice našlo to 142- lambda a -směs paliva, což se asi odvíjí od lambdy. Koupil jsem novou lambdu a auto jede mnohem lépe, ale problém zustává. po vyměně lambdy jsem měl baterku asi na půl hodiny odpojenou. A dnes rano to udělalo zase. Poté jsem se díval na ventil volnoběhu a až na to že je trochu zapráskanej tak vypadal celkem dobře. Nevím jak přesně funguje ale je vněm takovej plíšek kterej uzavíra nebo otvírá přívod vzduchu hádam. Jinak ventil nebyl úplně dovřený, tak nevím jestli to je dobře nebo špatně. nemám třeba ještě vymazat pořádně chyby z jednotky a pak počkat jestli se to upraví? Diky za odpovědi.
tak ve čtvrtek jsem ventil vyčistil a vydrželo mi to chvilu. Včera jsem jel 350 km a asi dvakrát mi to zase nechtělo naskočit. Musel jsem s plynem. Nevím asi teda koupím novej koukal jsem na etk a dela to cca 4500 kč (250 dolaru)
. Jinak doufám že to bude ono. Myslím že funguje jak se mu chce. Měl jsem ho vymontovanej a zapojenej a požadal jsem přítelkyni aby mi otočila klíčkem na kontrolky a nic to neudělalo. Nevím jesi něco dělat ma, nebo jestli zacne neco delat až při nastarovaným motoru. Ale jak řikám není uplně dovřene tak 2-3 mm je otevřenej a nejde s tim nic delat.
