Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
alarm
dneska sem objevil skřinku pod volantem od alarmu, a vedou do ní dva dráty, a mezi tím je nějaký bílý jakoby šroubek, radši sem na to nešahal. Poradte co by to mohlo být, napadlo mi třeba jestli to nejde nějak restartovat nebo tak něco. a co se stane když ty dráty odpojím, prostě bych nerad to auto nějak zablokoval, nebo aby pořád nehoukalo. 

tam jsem právě byl vlezený...ve schématech jsem si našel barvy drátů ty tam přesně byly...jen mě mate, že neseděly čísla pinů, ale barvy drátů přesně. Ovšem když jsem to zkoušel proměřit, protože potřebuju plus z těch spinačů tak mi to na zkoušečce nesvítilo...
Všechny ty dráty z těch spinačů by měly jít do řídící jednotky centrálu A30, svorkovnice tuším X13102 a X13104.
spinač řidičových dveří - barva drátu: hnědý/šedý/žlutý
spinač spolujezdec: hnědý/modrý/žlutý
spinač kufr - hnědý/černý
to tam skutečně je ty dráty, ale nevím jestli je to schopno pak dávát impuls těch + 12V co alarm potřebuje na vyhodnocení, že je pak třeba otevřená zona - dveře nebo kufr a zahlásí to poplach (jde o neorigo alarm, ale to je myslím jedno, zapojení je tam uvedeno jak jsem psal ze spinačů + 12V
Všechny ty dráty z těch spinačů by měly jít do řídící jednotky centrálu A30, svorkovnice tuším X13102 a X13104.
spinač řidičových dveří - barva drátu: hnědý/šedý/žlutý
spinač spolujezdec: hnědý/modrý/žlutý
spinač kufr - hnědý/černý
to tam skutečně je ty dráty, ale nevím jestli je to schopno pak dávát impuls těch + 12V co alarm potřebuje na vyhodnocení, že je pak třeba otevřená zona - dveře nebo kufr a zahlásí to poplach (jde o neorigo alarm, ale to je myslím jedno, zapojení je tam uvedeno jak jsem psal ze spinačů + 12V
Už si to nepamatuju z hlavy, ale dveřní spínače spínají kostru, tzn. i na té svorkovnici je sepnutí signalizováno připojením kostry na daný pin. Musíš to v alarmu přehodit, aby nevyhodnocoval +12V na vstupu ale kostru.

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
spinac dveri ti dava minus, spravny alarmy prave jsou delany na kostru, pokud to nemas, musis vzit relatko a pak obrazne:
pin 1 a 2 jsou piny civky
pin 3 a 4 jsou piny spinane relatkem
na pin 1 zapojit cistych 12V a na pin 2 spinac dveri (spinani kostry)
na pin 3 zapojit cistych 12V a na pin 4 zapojit vstup do alarmu
kdyz se otevrou dvere, civka v relatku pripne pin 3 a 4 k sobe a to propoji cistych 12V do alarmu
pin 1 a 2 jsou piny civky
pin 3 a 4 jsou piny spinane relatkem
na pin 1 zapojit cistych 12V a na pin 2 spinac dveri (spinani kostry)
na pin 3 zapojit cistych 12V a na pin 4 zapojit vstup do alarmu
kdyz se otevrou dvere, civka v relatku pripne pin 3 a 4 k sobe a to propoji cistych 12V do alarmu
vlevo je matal
a vpravo Killca 


ta dioda je asi jedno, ja osobne na vse pouzivam P600K, ale je to stejne fakt fuk, ale udelat obe strany zvlast samozrejme, protoze auto rozlisuje jestli jsou otevreny dvere u ridice nebo u spolujezdce, takze i 2 relatka, ale zapojil bych diodu na drat od jednotky do spinace dveri a pak za diodu napojit tech 12V z rele, aby nesel proud do jednotky centralu, i kdyz ona jednotka centralu v sobe ma snad svy diody, tak ji to snad nevypali koule
ono mozna i do ty jednotky litaj normalne proudy ze vsech stran, tak mozna nebudou diody potreba, zkus to bez nich a uvidis, jestli ti nekde neco zacina horet
kdyby neco jendotka centralu se da sehnat celkem v klidu podle me

ono mozna i do ty jednotky litaj normalne proudy ze vsech stran, tak mozna nebudou diody potreba, zkus to bez nich a uvidis, jestli ti nekde neco zacina horet

vlevo je matal
a vpravo Killca 


problem podle me bude ve sparovani klice s alarmem, u nekterych alarmu je potreba do vstupu od brzdy na jednotce alarmu pripojit cistych 12v, udelat aktivacni sekvenci klice a pak teprve pozapojovat dratky do auta, protoze BMW narozdil od jinych aut pri vyplem klicku neaktivuje brzdovy svetla pri slapani brzdy a brzda byva jeden z aktivacnich prvku klice, ale pri vyplem zapalovani prave
TX:kazdopadne by neskodilo nejaky vetsi info o alarmu a zapojeni a typu auta a roce auta a podobne, podle tebe je mozny odpovedet normalne na tvuj prvni dotaz?!
TX:kazdopadne by neskodilo nejaky vetsi info o alarmu a zapojeni a typu auta a roce auta a podobne, podle tebe je mozny odpovedet normalne na tvuj prvni dotaz?!
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: sob 17.02.2007 01:00
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
No zamknul jsem auto normál dálkou a auto se vždy zamklo a zapnul alarm ale jednoho dne sem už auto dálkou neotevřel alarm zůstal zapnutý a auto šlo odemknut jen klíčem a to jen dveře u řidiče alarm jsem po delší době diky tady že někdo mněl stejnou závadu jsem našel návod jak ten alarm zrušit (nejsem si jist, přivést na modul ZKV žlutý konektor pin 4 12V) auto se odemklo alarm se zrušil ale klíč už se nechce přihlásit k autu takže se nezapne ani alarm. bych potřeboval ten alarm nějak zapnout jinak než dálkou pokud by to šlo
Je to originál BMW alarm auto je E36 325 TDS rok 94
Je to originál BMW alarm auto je E36 325 TDS rok 94