Zdar kluci. Resim ted takovej problem E46 330d 135kw, pri akceleraci na jakejkoliv rychlostni stupen motor jakoby zatahne a zase povoli a udela to treba dvakrat za sebou. Byl jsem to nechat napichnout ale nic zadna zavada se neobevila. Tak jestli by jste nekdo nevedel co by to mohlo byt. Predem dik za odpovedi
lépe to popiš, jestli to dělá i při mírném zrychlování, nebo jen když silně akceleruješ? jak silná je ta momentální ztráta výkonu a jak dlouho každá propast zátahu trvá?
To muze delat hromada veci doporucil bych zajet na poradnou diagnostiku a nechat udelat novej check. Jinak projdi poradne forum a urcite tu najdes spoustu tipu
Mam podobnej problem, ale na 530d e39, kdyz zrychluju treba na 4 nebo 5 a necham ho sbirat se treba s 1500ot, tak kolem 2000ot to jakoby lechce ubere a zase tahne az do omezovace. Na 1 , 2 , 3 to ale neudela protoze to ty otacky rychle prekona. Mel jsem to píchnutý na carsoftu a delphine a zadna zavada. Tak bych usuzoval, ze to dela opravdu regulace lopatek v turbu. Je to Castej problem u koncernovych vozu VW. vetsinou staci to turbo rozdelat vycistit a zase chodi jak ma. Akorat kovarova kobyla chodí bosa...
brumlae34 píše:Mam podobnej problem, ale na 530d e39, kdyz zrychluju treba na 4 nebo 5 a necham ho sbirat se treba s 1500ot, tak kolem 2000ot to jakoby lechce ubere a zase tahne az do omezovace. Na 1 , 2 , 3 to ale neudela protoze to ty otacky rychle prekona. Mel jsem to píchnutý na carsoftu a delphine a zadna zavada. Tak bych usuzoval, ze to dela opravdu regulace lopatek v turbu. Je to Castej problem u koncernovych vozu VW. vetsinou staci to turbo rozdelat vycistit a zase chodi jak ma. Akorat kovarova kobyla chodí bosa...
já to mám tak jak jsem to psal, hadičky na turbu na podtleky mám nový a turbo by mělo být v tomhle taky OK, spíš si myslím,že to dělá vadná váha vzduchu, ale neukáže se na diagnostice, už mi to někdo taky tohle říkal, ale hlavně nekupovat bosch, je to značka, ale ta váha vzduchu je prý na hovno, moc dlouho nevydrží
all píše:osobně bych šel po regulaci turba a egr ventilu
lépe to popiš, jestli to dělá i při mírném zrychlování, nebo jen když silně akceleruješ? jak silná je ta momentální ztráta výkonu a jak dlouho každá propast zátahu trvá?
Coz ta regulace me napadla taky ale ta jestli funguje tak jak ma zjistim jedine tak ze ji vymenim ne? Kdyz je motor chciplej tak je regulace v jedne krajni poloze kdyz nastartuju zatahne se do druhe krajni polohy. Kdyz pridavam a sleduju regulaci tak se posouva. Ale je jasny ze tezko rict jestli to funguje tak jak ma pri zatezi. Tak nevim... Dela to jen pri prudke akceleraci na cca vterinu dve tezko rict ale je to fakt dost citelny. Parkrat se stalo ze to zatahlo bez jakekoli propasti ale to bylo opravdu parkrat.
Tak na to VGT sahni a zkus ho zmacknout, uvidis jesli se hejbe...Jinak me taky napadla ta vaha vzduchu, u VW se obcas na diagnostice nezobrazovala a stejne byla spatna.
I to jsem udelal. Jde normalne teda stuha ale normalne bez zadrhavani v pohode. Jetli by to byla ta vaha to nevim no ale u VW to je jak pises diagnostika ti nic nenapise ale je v tahu. Stim mam skusenost taky...
Problem u toho turba je, ze ten podtlakovej ventyl ma v sobe pruzinu a jde to rukou ztuha, takze clovek nema cit poznat, jestli chodi po cele delce volne. I dealni je ten hrejbejk sundat zkusit jestli to chodi volne. Je docela mozny, ze to vjedne poloze zadrhava, nestaci zaregulovat tlak a potom to skubne.
99procent vaha vzduchu. Delolo mi to stejne. Koupil sem Bosh, nemam problem uz 40t km. Tu puvodni jzem zkosel cistit, nekdy to pomuze namocit do odrezovace a vyfoukat. Me to ale nepomohlo.
Tak otazka je jestli obyc carsoft pozna spatnou vahu ktera obcas dava ne uplne spravny hodnoty. Kdyz bude nejak vic spatna tak to asi jo... ale to nevim to jen tak usuzuju pac u VW to takhle je