Zdravim, mám jeden problém a potřeboval bych poradit. Před nějakou dobou mě zlobilo chlazení:např. měl jsem zahřátý motor na provozku a jel jsem z kopce tak se auto samo ochladilo třeba až na čtvrtinu hodnoty. Tak jsem vyměnil termostat a beze změny. Tak jsem si myslel že bude vadnej novej termostat, ale když sem zkusil ten starej v hrni povařit s teploměrem, tak jsem zjistil, že funguje přesně tak jak má. Tak vás prosím o radu. Jedná se E36 316i(1998).
Díky za odpovědi
///MOD Killca: zmenen nazev na akceptovatelnejsi
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 316i m43 motor se moc chladi i po vymene termostatu
Eidam píše:Zdravim, mám jeden problém a potřeboval bych poradit. Před nějakou dobou mě zlobilo chlazení:např. měl jsem zahřátý motor na provozku a jel jsem z kopce tak se auto samo ochladilo třeba až na čtvrtinu hodnoty. Tak jsem vyměnil termostat a beze změny. Tak jsem si myslel že bude vadnej novej termostat, ale když sem zkusil ten starej v hrni povařit s teploměrem, tak jsem zjistil, že funguje přesně tak jak má. Tak vás prosím o radu. Jedná se E36 316i(1998).
Díky za odpovědi
///MOD Killca: zmenen nazev na akceptovatelnejsi
Měl jsem ten samej problém, jednalo se o vadné teplotní čidlo pro palubku... Respektive motor a jeho ohřívání by mělo fungovat správně, ale protože to čidlo je špatné, nebo má špatný kontakt tak ti ukazuje na budíku špatné hodnoty, kor když z provozní teloty ručička spadne dolu - je to následek toho že čidlo vypadalo z kontaktu, pak projedeš nějakou dírou, čidlo chytí kontakt a ukazuje správně zas do doby, než kontakt ztratí... Snad jsi pochopil co tím básník myslel

Jinak o výměně teplotního čidlo tady toho taky nebylo napsáno málo, takže pohledej a zjistíš to co potřebuješ...
