Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Ulítlá hadice od chladiče

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Fox3
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: čtv 22.01.2009 01:00
Bydliště: Praha-západ

#1 Příspěvek od Fox3 »

Mám 2.5 vanos.Už podruhý se mi stalo,že mi vylítla horní hadice od chladiče.Pokaždý když sem se prudce rozjel u jedničky(zpátečky)...na další rychlosti nic.Sice ten vstup do chladiče byl už obranej a teď se utrhl úplně.Je možný,že mám prdlý těsnění pod hlavou a tlačí mi to do vody?Díky za odpovědi
hosino
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: ned 02.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od hosino »

Ahoj, prasklé těsnění pod hlavou je možnost, ale pro jistotu otázka: máš mastnotu v nádržce na vodu? nebo naopak vodu v oleji?

Fox3 píše:Mám 2.5 vanos.Už podruhý se mi stalo,že mi vylítla horní hadice od chladiče.Pokaždý když sem se prudce rozjel u jedničky(zpátečky)...na další rychlosti nic.Sice ten vstup do chladiče byl už obranej a teď se utrhl úplně.Je možný,že mám prdlý těsnění pod hlavou a tlačí mi to do vody?Díky za odpovědi
Fox3
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: čtv 22.01.2009 01:00
Bydliště: Praha-západ

#3 Příspěvek od Fox3 »

Právě že ani jedno.To jsem se díval.Taky jsem si myslel,že ten nátrubek z chladiče byl takový nic moc.A pak ulítl a zbyli z něj dva kusy :? Je mi divný,že to vylítlo na jedničku a zpátečku.Když byl motor v tahu-rychlejší rozjetí.Tak nevim.
liza
Registrovaný
Příspěvky: 407
Registrován: sob 23.08.2008 00:00
Bydliště: Rakovník, Liberec

#4 Příspěvek od liza »

ahoj stalo se mi to taky, ale u mě se to stalo, když jsem předjížděl a podřadil z 3 na 2. Uplně mi ulítlo hrdlo od chladiče. Někdo tady psal, že je možný, že ty plasty křehnou, ale koupil jsem starší chladič a jezdím bezproblému, takže si myslím, že to bylo jen tím, že jsem tam měl trochu víc vody nad rysku a byl tam velký tlak. Stalo se mi to z 318is. Takže koukni kolik máš vody, a nebo za to tolik neber :lol: Jinak s motorem problém nebyl. :wink:
joko020
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: ned 13.04.2008 00:00

#5 Příspěvek od joko020 »

mne sa stalo toto iste a navine bol odtrhnuty silentblok motora, pri velkom myknuti motor poskocil smerom hore a hadica odtrhla vrchny natrubok chladicu :wink: :idea:
Mam tiez M50
JaneCk
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: pon 28.04.2008 00:00
Bydliště: Český Těšín

#6 Příspěvek od JaneCk »

Nevím no, taky mi upadla hadice od chladiče a měl jsem bobky, že hlava. Auto jezdí stejně, voda se neztrácí, olej nepřibývá a jezdí v pohodě. Takže u mě taky jenom shoda okolností...
JaneCk
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: pon 28.04.2008 00:00
Bydliště: Český Těšín

#7 Příspěvek od JaneCk »

Nevím no, taky mi upadla hadice od chladiče a měl jsem bobky, že hlava. Auto jezdí stejně, voda se neztrácí, olej nepřibývá a jezdí v pohodě. Takže u mě taky jenom shoda okolností...

Edit. Ech pardon, jsem to zmastil. 2x příspěvek

---------------------------------------------------
E39 523i 1998
Fox3
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: čtv 22.01.2009 01:00
Bydliště: Praha-západ

#8 Příspěvek od Fox3 »

Možný to je,že jsem tam měl víc vody.Asi koupim jinej chladič.Mi rosí čidlo od chladiče.Silentbloky mám nový.Pak se uvidí;)Každopádně dík
hosino
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: ned 02.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od hosino »

Pokud by tam bylo víc vody, tak si jí auto vyhází a nezpůsobí ti uvolnění hadice. Pokud nemáš vodu v oleji nebo olej ve vodě příp. bílí kouř z výfuku, tak by to mohlo být v pohodě a ta hadice byla jen špatně upevněná. To že tento jev byl při zátahu je možné, protože při přidání plynu vznikne i větší tlak.

Fox3 píše:Možný to je,že jsem tam měl víc vody.Asi koupim jinej chladič.Mi rosí čidlo od chladiče.Silentbloky mám nový.Pak se uvidí;)Každopádně dík
PeteBMW
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: Severní Morava

#10 Příspěvek od PeteBMW »

liza píše:ahoj stalo se mi to taky, ale u mě se to stalo, když jsem předjížděl a podřadil z 3 na 2. Uplně mi ulítlo hrdlo od chladiče. Někdo tady psal, že je možný, že ty plasty křehnou, ale koupil jsem starší chladič a jezdím bezproblému, takže si myslím, že to bylo jen tím, že jsem tam měl trochu víc vody nad rysku a byl tam velký tlak. Stalo se mi to z 318is. Takže koukni kolik máš vody, a nebo za to tolik neber :lol: Jinak s motorem problém nebyl. :wink:


Jo ty plasty křehnou. Taky se mi to stalo - upadl mi (spíše se rozpadl) kus té trubky. Bohužel jsem na to přišel, až když byla teplota v červeném. Zafixoval jsem to a vpohodě. Ale pak se to po delší době stalo znova - pořádně jsem na to šlapal, hadice nevydržela a opět teploměr v červeném. Od té doby se ztrácela voda, občas kouř z výfuku, občas emulze na olejovém víčku, přehřívání. Voda se rvala ven přes víčko chladiče,praskl i chladič v místě kde je plastový. Tady už je poměrně jasná diagnoza: hlava/těsnění. Takže teď je auto na operaci hlavy.

Takže rupnutí té hadice od chladiče může skončit dobře i špatně, zaleží na přehřátí motoru a X dalších faktorech.. :?
Odpovědět