Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Ulítlá hadice od chladiče
Ahoj, prasklé těsnění pod hlavou je možnost, ale pro jistotu otázka: máš mastnotu v nádržce na vodu? nebo naopak vodu v oleji?
Fox3 píše:Mám 2.5 vanos.Už podruhý se mi stalo,že mi vylítla horní hadice od chladiče.Pokaždý když sem se prudce rozjel u jedničky(zpátečky)...na další rychlosti nic.Sice ten vstup do chladiče byl už obranej a teď se utrhl úplně.Je možný,že mám prdlý těsnění pod hlavou a tlačí mi to do vody?Díky za odpovědi
ahoj stalo se mi to taky, ale u mě se to stalo, když jsem předjížděl a podřadil z 3 na 2. Uplně mi ulítlo hrdlo od chladiče. Někdo tady psal, že je možný, že ty plasty křehnou, ale koupil jsem starší chladič a jezdím bezproblému, takže si myslím, že to bylo jen tím, že jsem tam měl trochu víc vody nad rysku a byl tam velký tlak. Stalo se mi to z 318is. Takže koukni kolik máš vody, a nebo za to tolik neber
Jinak s motorem problém nebyl. 


Pokud by tam bylo víc vody, tak si jí auto vyhází a nezpůsobí ti uvolnění hadice. Pokud nemáš vodu v oleji nebo olej ve vodě příp. bílí kouř z výfuku, tak by to mohlo být v pohodě a ta hadice byla jen špatně upevněná. To že tento jev byl při zátahu je možné, protože při přidání plynu vznikne i větší tlak.
Fox3 píše:Možný to je,že jsem tam měl víc vody.Asi koupim jinej chladič.Mi rosí čidlo od chladiče.Silentbloky mám nový.Pak se uvidí;)Každopádně dík
liza píše:ahoj stalo se mi to taky, ale u mě se to stalo, když jsem předjížděl a podřadil z 3 na 2. Uplně mi ulítlo hrdlo od chladiče. Někdo tady psal, že je možný, že ty plasty křehnou, ale koupil jsem starší chladič a jezdím bezproblému, takže si myslím, že to bylo jen tím, že jsem tam měl trochu víc vody nad rysku a byl tam velký tlak. Stalo se mi to z 318is. Takže koukni kolik máš vody, a nebo za to tolik neberJinak s motorem problém nebyl.
Jo ty plasty křehnou. Taky se mi to stalo - upadl mi (spíše se rozpadl) kus té trubky. Bohužel jsem na to přišel, až když byla teplota v červeném. Zafixoval jsem to a vpohodě. Ale pak se to po delší době stalo znova - pořádně jsem na to šlapal, hadice nevydržela a opět teploměr v červeném. Od té doby se ztrácela voda, občas kouř z výfuku, občas emulze na olejovém víčku, přehřívání. Voda se rvala ven přes víčko chladiče,praskl i chladič v místě kde je plastový. Tady už je poměrně jasná diagnoza: hlava/těsnění. Takže teď je auto na operaci hlavy.
Takže rupnutí té hadice od chladiče může skončit dobře i špatně, zaleží na přehřátí motoru a X dalších faktorech..
