Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupit E91 s nalítanými 150 000 km ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
DKx
Registrovaný
Příspěvky: 266
Registrován: úte 12.05.2009 00:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od DKx »

Zdravím všechny,
už nějakou dobu jsem neaktivním členem fóra s úmyslem se přidat mezi vlastníky BMW a splinit si sen ... 8)

Skončil mi leasing Octavie I 2.0 4x4 L&K a protože to nebylo zrovna dobré auto, spotřeba 10-12l a spolehlivost hrozná (kupoval jsem při 142 tis jako firemní auto svého otce), vybral jsem si jako ideál BMW řady 3, tourning.

Cenový limit mám jasný, 400 tis, ale lepší jak někej Ceed.

Našel jsem v Německu ve Stuttgartu naprosto nádhernej kousek 320d, láska na první pohled, full palba, fotky jak retušovaný, a mám kousek rodinu, kteří by se na něj (laicky) podívali.

Jediný problém je najeto 150 00 km, což není zrovna málo. Četl jsem o úžasné spolehlivosti E9x, ale přesto se zeptám vás, vlastníků a oborníků, co si o tom myslíte.
Jestli je lepší třeba 80km (a v ČR kdoví jak skutečných) a výbava holoprdel, což budu snášet po full Octavii L&K špatně, nebo jít do toho ?

Ročně najedu cca 20tis., chci ho na 4 roky.

Díky !
fuserpietro
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: čtv 11.06.2009 00:00

#2 Příspěvek od fuserpietro »

proč ne? ja mám na svojom 145 tis km, poruchy na motore nula nula nič, elektronika bez problému a spotrebák musíš meniť na každom.. absoltúne ničoho by som sa nebál.. btw, budem svoje predávať, chcem benzín..
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Marty_ »

Na 20K km rocne bych nevahal a vzal nejakou 325i.. Vetsinou byvaji lepe vybavene nez ctyrvalce, kultivovanost a svezeni nesrovnatelne, spolehlivost vetsi nez u nafty a spotreba stale rozumna.. Pokud jsi jezdil s koktou 2,0 benzin tak rozhodne nebudes jezdit draz:)
ROBi
Registrovaný
Příspěvky: 4495
Registrován: úte 20.05.2008 00:00
Bydliště: PRAHA - BRNO - ŽAROŠICE
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od ROBi »

Já si nemůžu pomoct, ale 150 000 km je u ojetýho auta úplně klasika :) nebál bych se toho ;) jen bych si vybral asi jiný motor ;)
DKx
Registrovaný
Příspěvky: 266
Registrován: úte 12.05.2009 00:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od DKx »

Tak vzhledem ke spotřebě bych raději zkusil toho diesela, vím, že 320d není žádná střela, ale myslím se to dá bezpečně čipnout na 200HP a úplně marné to snad nebude.

Šestihrnek zase příště, dyť jsem měl 85kW, je třeba postupně ;)
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od VRsix »

resim taky podobny problem, ale pry 2.0d celkem funguji
janzat
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: pon 31.08.2009 00:00
Bydliště: Ostrava

#7 Příspěvek od janzat »

na 318d 200 000km (E91, 2006) a pouze provozní servis...
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Marty_ »

DKx píše:Tak vzhledem ke spotřebě bych raději zkusil toho diesela, vím, že 320d není žádná střela, ale myslím se to dá bezpečně čipnout na 200HP a úplně marné to snad nebude.

Šestihrnek zase příště, dyť jsem měl 85kW, je třeba postupně ;)

Nejde o zrychleni nebo o vykon, 2,0d uz dnes vali slusne (zrovna jsem byl v Inveltu na servisu a samotne BMW dela na 2,0d Performance paket na 170kW..:o)) - jak rikas, ale proste seveleni R6 nic nenahradi:) ty +2-3l na 100 za to stoji (samo teda jak komu:)
Dlugy
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pát 11.05.2007 00:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#9 Příspěvek od Dlugy »

DKx píše:vím, že 320d není žádná střela...


V praxi je stejne rýchly ako 325i,možno aj rýchlejší :wink:
ex e36 325i, ex e46 320D, e70 35D
mythbusters
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: pát 27.11.2009 01:00
Bydliště: Praha, Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od mythbusters »

U E91 je 320d uplně (podle mě) pohodovej motor, který by měl plně dostačovat. 163 koní není zrovna málo, to nemám ani na e36 325TDS :) Takže já bych byl pro a ty KM ... :D to je v pohodě 8) Bral bych hned 8)
DKx
Registrovaný
Příspěvky: 266
Registrován: úte 12.05.2009 00:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od DKx »

Tak má ve skutečnosti 159 tisíc, ale vypadá nádherně a je (zatím jen ústně) rezervovaný.

Takže móžná :) :D .. tu budu plkat o tom co se jak rozebírá :lol:
netos
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: čtv 06.05.2010 00:00

#12 Příspěvek od netos »

Ja jsem presne tentyz problem resil cca. mesic nazpet a vyresil. Jen zrovna kilometru se nebal. Mam par dnu/tydnu E91 320d r.v. 2007 z Hamburku a slo to. Nestezuju si. Konretne muj kousek ma:

1/ vadne vypinaci lozisko spojky (udajen cca. 12.000,- kc + prace)
2/ vadne pripadne cerpadlo cehosi ( snad okolo 5.000 ...)
3/ koupil jsem to s prebastlenyma neoriginal xenonama .. nejaky prdly nemec tam do obyc. H7 patic fouknul xenonove vybojky. Uff.

Vykon jsem taky cekal lepsi, ale pujdu na chip.

Jenze, clovek ma asi od BMW prehnane ocekavani. U me je to skok z Opel Vectra r.v. 2001 a tak si teda nestezuju, jsem rad za to, v cem si vozim prtku ted, kilometry samotny dneska problem nejsou a priste to zas posunu nekam dal, tak za 4 roky? :-)
hosino
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: ned 02.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#13 Příspěvek od hosino »

150.000km u BMW jak nic. svezení než v L&K bude podstatně lepší a určitě si pak i možná položíš otázku: jak jsem mohl mít Škodovku?
Pamatuj jedno, důležité nejsou natočené kilometry, ale stav auta.
Dělám příjímacího technika ve Škodovce a jezdí k nám jedna Fabie rv. 2001, která má natočeno něco málo přes 400.000 km, ale její stav je super stav. A pak máš spostu aut s 90.000km a stav katastrofální. Jako technikovi Škodovky mi všichni říkaj, proč nemám Škodovku, ale BMW a moje odpověď vždy zní, že chci AUTO.
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Zave »

auto se 150tis muze byt po smrti, vybydlene, na vymenu turba, vstriku atd, ale taky muze byt libove ze ho temer od noveho nepoznas a dalsich 100tis km na nej nemusis sahnout.... Je to 100aut, 100stavů, chce to prolezt, vyzkouset atd a podle stavajiciho stavu se rozhodnout... Kazdopadne jestli o nej je spravne pecovano tak 150tis km neni prekazkou...
janzat
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: pon 31.08.2009 00:00
Bydliště: Ostrava

#15 Příspěvek od janzat »

DKx píše:Tak má ve skutečnosti 159 tisíc, ale vypadá nádherně a je (zatím jen ústně) rezervovaný.

Takže móžná :) :D .. tu budu plkat o tom co se jak rozebírá :lol:


Kdyžtak jednu E91 prodávám tady:
http://uzivatel.hyperinzerce.cz/uzivate ... a/inzerce/
;-)
DKx
Registrovaný
Příspěvky: 266
Registrován: úte 12.05.2009 00:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od DKx »

janzat píše:Kdyžtak jednu E91 prodávám tady:
http://uzivatel.hyperinzerce.cz/uzivate ... a/inzerce/
;-)


Máš jich tam víc a o všech déle vím.
Já (snad) kupuji v krásný barvě, super stavu, komplet kůže, sport. sedačky, navi prof s BT, a další a další, prostě full snad kromě panorama, za 400, takže nabídka mě neoslovuje :wink:.
sosy22
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: stř 22.02.2012 01:00

#17 Příspěvek od sosy22 »

Dobrý den

Potřeboval bych poradit, zda neni moc 150tis km na benzin. motor o objemu 2.0 a 2.5i ?

Děkuji moc za pomoc.
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#18 Příspěvek od Tom_120i »

Jak už tu bylo řečeno (a já mám podobný názor), u ojetiny je 150k docela běžný nájezd. Rozhodující je celkový stav auta, takže pokud je výborný až chvalitebný, není důvod se toho bát.
DKx
Registrovaný
Příspěvky: 266
Registrován: úte 12.05.2009 00:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od DKx »

Dívám se na nové příspěvky, a hle, dva roky poté a můj první :lol:

Tak jen pro upřesnění, koupil jsem ho, mám už 202tis, a kromě toho, se se mi pomrvil el. zámek v den, kdy jsem si jel pro značky (snad nejčastější závada E9x), a kromě běžnýho servisu (olej, filtry, brzdy, ..), tak úplně bez problému, auto šlape jako hodinky.
TJK
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: stř 07.12.2011 01:00
Bydliště: OV

#20 Příspěvek od TJK »

DKx píše:Tak vzhledem ke spotřebě bych raději zkusil toho diesela, vím, že 320d není žádná střela, ale myslím se to dá bezpečně čipnout na 200HP a úplně marné to snad nebude.

Šestihrnek zase příště, dyť jsem měl 85kW, je třeba postupně ;)

No a? Já šel z 84kW na 170kW. Zas takový rozdíl na posrání to není
Odpovědět