Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

po výměně oleje cvakání hydrostavů asi ??????

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Mio
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pon 26.01.2009 01:00
Bydliště: Rychnov n.K

#1 Příspěvek od Mio »

snažil jsem se tady na foru toho co nejvíce přečíst ,ale nenašel jsem odpověd. tak prosím o radu. mám e36 328 r.v. 1995 najeto 200 000 asi. motor byl trochu hlučnější tak jsem mu dopřál TOTAL 10w 50 ,hydroštely cvakaly po nastartování asi 2sek. a potom super tichý chod, ale po ujetí 15 - 20 km zničeho nic cvakání z pravé strany motoru jako by pod hlavou.ozyvá se to asi ze svodů výfuku. z vrchu motoru není nic slyšet poze ze spod auta
zkoušel jsem to 10x a stále to samé. po 250 km jsem tam vrátil castrol magnetec 10w40je to lepší ,ale stále cvaká.jo a to cvakání je pouze v 3 sekundovém intervalu tz 3s cvaká a 3s je klid a jenom za tepla.
tak co s tím???? :cry:
dík
CermisE36
Registrovaný
Příspěvky: 742
Registrován: ned 05.07.2009 00:00
Bydliště: Brno

#2 Příspěvek od CermisE36 »

mozna to budou hydrostely, asi taky uz budou mit neco zasebou.
Mio
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pon 26.01.2009 01:00
Bydliště: Rychnov n.K

#3 Příspěvek od Mio »

soustředím se na to z jakého svodu se to ozývá a rozdělám hydro.na daném válci a uvidíme
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)

#4 Příspěvek od Marek-is »

pokud jsi změnil hodnoty oleje za jiné tak je to jasné goor když už to má tolik najeto...pravděpodobně doošlo k rozpuštění karbonu apod.a to se podepsalo na HS
Zdenda_8
Registrovaný
Příspěvky: 240
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Zdenda_8 »

Hele jen tak bokem , dal jsem 2-3x carreru 100 , motor se nadherne uklidnil a šlape jako švýcary a neni to takove klepani jako bylo u 95-ky...
Mio
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pon 26.01.2009 01:00
Bydliště: Rychnov n.K

#6 Příspěvek od Mio »

dík, zkusím :wink:
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#7 Příspěvek od blesk666 »

pri pouziti vyssie oktanoveho paliva ma obvykle motor jemnejsi chod - niekde to pocut viac, niekde menej - dovodom je ze ma mensiu tendenciu detonovat ako s 95-ko.
Mio
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pon 26.01.2009 01:00
Bydliště: Rychnov n.K

#8 Příspěvek od Mio »

ještě mě napadlo : co takhle rozvody? nemá stím někdo zkušenost ?
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od patras Čestný člen »

je blbost menit druh oleje u auta s 200tis .. ja daval vdy 5W40 ale jednou sjem tam dal Q8 misto VAT kterej jsem tam lil predtim a zacalo to strasne cvakat .. tak jsem nalil vat a ticho
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Nien
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: sob 22.03.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Nien »

Mám ten samý problém e36 328. Někdy je to slyšet víc jindy míň. Ale je pravda, že po natankování 100 okt. benzínu se to trochu ztiší. Takže by mě taky zjímalo co stím. A má to smysl vůbec řešit? Motor má krásný zátah, takže mě to štve jen při volnoběhu. Jo olej mám 5W40 castrol.
koki
Registrovaný
Příspěvky: 541
Registrován: stř 03.05.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od koki »

pokud jsou finance, tak bych pro klid duše vyměnil :) U 6 válců to není ale zrovna levná záležitost 470*24=11 280,- (někdo tu na foru psal, že umí za lepší cenovku)
Mio
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pon 26.01.2009 01:00
Bydliště: Rychnov n.K

#12 Příspěvek od Mio »

tak jsem dal nový a super tichý, ani při prvním nastartování druhý den necvaknou, ani náznak :D :D :D kupoval jsem značku INA ,což jsou na BMWčkach origo. 215 Kč za ks. :D
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#13 Příspěvek od blesk666 »

Nien píše:Mám ten samý problém e36 328. Někdy je to slyšet víc jindy míň. Ale je pravda, že po natankování 100 okt. benzínu se to trochu ztiší. Takže by mě taky zjímalo co stím. A má to smysl vůbec řešit? Motor má krásný zátah, takže mě to štve jen při volnoběhu. Jo olej mám 5W40 castrol.


100octan vacsinou trochu zjemni chod - ma mensiu tendenciu detonovat ako 95-ka

svojho casu ked som experimentoval aste na aute s hudrodvihatkami s olejmi tak velmi dobre vysledky boli s Liqui Moly s MoS 5W40 a menit ho castejsie ako je predpisane
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#14 Příspěvek od Kami1 »

jenom doplnim, ze motor ma tissi chod proto, ze benzin s vyssim o.c. pomaleji hori.
k detonacim za chodu prakticky nedochazi
KEAN
Registrovaný
Příspěvky: 521
Registrován: sob 10.12.2005 01:00
Bydliště: D1 66km

#15 Příspěvek od KEAN »

Jen malej dotaz, pokud auto 323i E36 jezdilo vzdy jen na Natural 95 a má najeto asi 260.000km, není problém začít tankovat benzín 98 nebo 100??
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#16 Příspěvek od Kami1 »

problem to neni, ale vykon nebo spotrebu to prakticky moc nezlepsi.
jedinej prinos je ve vyssim mnozstvi aditiv a to taky nemusi platit
blesk666
Registrovaný
Příspěvky: 305
Registrován: sob 17.07.2010 00:00

#17 Příspěvek od blesk666 »

Kami1 píše:jenom doplnim, ze motor ma tissi chod proto, ze benzin s vyssim o.c. pomaleji hori.
k detonacim za chodu prakticky nedochazi


to je prave ono vacsina si mysli ze vyssie ok cislo znemena ze hori lepsie:-) - nie len pomalsie
Roumencz
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 29.06.2010 00:00

#18 Příspěvek od Roumencz »

Přidám se.
mám asi 700 km po výměně svíček a oleje shell helix plus 10w-40 za Texaco Havoline SAE 10w-40 a občas mi jde z výfuku bílej kouř, provozní kapaliny se neztrácí. motor E36 318is
Může to být tou záměnou oleje ?
zrob
Registrovaný
Příspěvky: 156
Registrován: ned 03.06.2007 00:00
Bydliště: Praha 7

#19 Příspěvek od zrob »

Kami1 píše:problem to neni, ale vykon nebo spotrebu to prakticky moc nezlepsi.
jedinej prinos je ve vyssim mnozstvi aditiv a to taky nemusi platit


Ahoj, rád bych se podelil o názor,

Kdysi jsem do sve E36 325i nalil 100 oktan a přišlo mi že to jede hůř než od klasického 95, ale mám ověřeno s praxe od známeho co jezdil v rally a ma nyní E46 M3, tak vzit do prázdné nádrže 100 oktan benzin a vypojit na 1h baterku, pocitac se vyresetuje a po prvnim nastartovani by si ta jednotka mela nacist ten novy benzin a upravit neco v motoru, nevim.

Nezkoušel jsem ještě a nevim jestli to funguje, ale on to pry udelal u te M3, jezdi stale na 100 oktan a je to pry znát.
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#20 Příspěvek od Kami1 »

jestli je to pravda nevim,
ale logicky z toho vyplyva,
ze pokud, pri kazdym tankovani jineho benzinu nez minule (nebo minulym resetu), nevyresetujes r.j. (odpojenim baterky), tak nevyuzivas vlastnosti paliva, respektive kurvis motor.
ze by tak soudruzi z NDR r.j. programovali, se mi nejak nezda.

nadruhou stranu musim rict, ze je v chodu motoru opravdu rozdil mezi "vymazanim adaptive values" a "vyresetovanim baterkou". (subj. kratkou dobu a pri ne-bezvadnym motoru)

takze si to kazdej muze zkusit sam
Odpovědět