Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

spolehlivost 320d E46

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
2426
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: úte 03.08.2010 00:00

#1 Příspěvek od 2426 »

Nevím jestli existuje takové téma (pokud ano omlouvám se), ale jak je tam tom se spolehlivostí 320d E46? Jaké jsou jeho slabé(špatné) stránky? Díky
ironpipi
Registrovaný
Příspěvky: 950
Registrován: pát 28.03.2008 01:00
Bydliště: Přerov

#2 Příspěvek od ironpipi »

Je tady tohto spousty stačí jen hledat, jinak záleží jestli před facelift nebo po facelift, je tam rozdíl v motorech 100/110kw...110 je každopádně lepší volba, 100kw není moc povedenej motor...
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Patrik »

ironpipi píše:Je tady tohto spousty stačí jen hledat, jinak záleží jestli před facelift nebo po facelift, je tam rozdíl v motorech 100/110kw...110 je každopádně lepší volba, 100kw není moc povedenej motor...

a pročpak se ti 100 KW nezdá?
možná stačí se o ten motor starat. Doma máme už 2 jeden od 45000km dnes má 200 000 a měnila se na motoru jen vodní pumpa druhej má 240 000 a jede krásně
110 kw je comonrail - vstriky + čerpadlo jsou velice háklivý na kvalitu nafty!!!! a obecně se ví že ta v čechách je špatná (hodně sýry)
o TDS se taky říká že je špatněj ale když se k motoru chováš, tak funguje dobře.
Tady se všude dozvíš jak je 100 kw špatnej motor a za žádnou cenu ho nebrat, ale je to tím že píšou pouze lidi co mají špatné zkušenosti a koupily herku se stočenýma KM!!

320D 100 kw má princip vstřikování stejný jako například octavie 66kw, 81kw nebo mercedes W210 - E 290 - klasický TDi motory

takže co člověk to jine názor ale opravdu pozor při koupi !!!
ironpipi
Registrovaný
Příspěvky: 950
Registrován: pát 28.03.2008 01:00
Bydliště: Přerov

#4 Příspěvek od ironpipi »

Tak samozřejmě je to taky hlavně o zacházení a údržbě...
Deathbox
Registrovaný
Příspěvky: 1640
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Morava

#5 Příspěvek od Deathbox »

Přesně jak píše Patrik, všichni nadávají na 100kW motory, a ty jsou mnohem méně náchylné na poruchy. Už jsem viděl i e46, které měly téměř 400tis najeto a motor jel uplně skvěle..
Miri
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pon 24.12.2007 01:00

#6 Příspěvek od Miri »

přesně tak... u 320d je prý častý že okolo 150tis. km najeto padá čerpadlo... ale i kdyby se to stalo koupíš nový za 25 000,-, nebo nějaký levnější použitý a jezdíš dalších 150 000 bez problémů...
Miri
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pon 24.12.2007 01:00

#7 Příspěvek od Miri »

a ještě prej odchází ventilátor na chladiči a pak následně těsnění pod hlavou... ale když si ohlídáš teplotu a jednou začas zkontroluješ jestli se točí tak je to v pohodě... všechno je jen o tom jak se k tomu chováš...
Gregy-Tc
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: stř 03.02.2010 01:00

#8 Příspěvek od Gregy-Tc »

Mám 100kW a bratránek 110kW. (oboje dovoz z DE)
oboje mají najeto okolo 250 000km (neni to vůbec poznat)

Mě stojí palivový filtr 350Kč jeho 950Kč. Já mám palivový filtr volně přístupný v motoru on ho má na podvozku (skoro jako benzíňák)

Takže 100kW je levnější na díly.
110kW hezky mu hvízdá turbo a je to trochu živější (nebo je to tim že on mám Compacta a já touringa?? )
ale stejně on to má o 20cm kratší a asi o 30kg lehčí.
Moje průměrná spotřeba je 6,4l a jeho 5,8.

stejně ve většině případech je to o chování k tomu autu.
a kdyby jsme závodily tak jediný jak mě dostane je 6. stupeň převodovky, který já nemám :-( (ale na českých silnicích se raduje z každé příležitosti kdy se mu ji tam podaří dát - jejich velmi málo proto má takovou radost)
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Patrik »

tak nejak receno 100KW má čerpadlo za 25000,- czk
110KW netusim ale pri zadrenem cerpadle (vždy vymena cerpadla 4 vstriku, potrubí nafty, podávací pumpa) a měla by být i nadrž tak rail nechci ani vidět

...vzhledem k tomu že znam několik lidí s comonrail motory a už řešily opravy například MB320CDI 230000km oprava za krasnych 90000 zustala puvodní vyčištěná nadrž jinak vše nové, další ford mondeo TDCI zadrene cerpadlo - 55000,- czk taktez zustala původní nadrž a další s trochou většího štestí u 525D 2 x 2 vstriky za dobu 120000km co měl auto oprava vždy za cca 20 000,- czk
jestli ono to neni moc výdajů a s českou kvality nafty je rail v prd......

řeknu upřímně že kdybych sehnal 325i nebo 330i za dobrou cenu jdu po něm a s LPG mam bezkonkurenčně dokonalej svižnej a provozně levnej stroj.....

tak proč DIESEL????

a teď mě kamenujte za názor kterej mam :-)
ironpipi
Registrovaný
Příspěvky: 950
Registrován: pát 28.03.2008 01:00
Bydliště: Přerov

#10 Příspěvek od ironpipi »

E46tek v 320 a 330 v naftě je mrtě, co se tak dívám na inzeráty, sám teď vybírám moje další bmw a sehnat E46 po FL v benzínu podle mých představ je docela problém...
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#11 Příspěvek od Tom_120i »

ironpipi píše:E46tek v 320 a 330 v naftě je mrtě, co se tak dívám na inzeráty, sám teď vybírám moje další bmw a sehnat E46 po FL v benzínu podle mých představ je docela problém...


A já si myslel, že neumím hledat.
Pitris
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 04.02.2009 01:00
Bydliště: Brno

#12 Příspěvek od Pitris »

Vždycky je to o tom na jakej kousek narazíš a jak se k tomu předchozí majitel choval.Každý auto má svoje.Mám e46 320D 110kW Tourninga a zatím si nemůžu stěžovat.6-kvalt se dá řadit i při 100km rychlosti a nemá problém pokud poněm nechceš zázraky.Pohodlý taky parádní.Taky záleží na naftě jak už jste popisovaly,ale kdo ví kde dneska jakou natankuješ???nikdo je to vždy hop nebo trop. Předtím jsem měl e36 Compact 1.6 benzín a ten šlapal taky jak švýcary nějaká ta opravičky byla,ale hold to k tomu patří.Jiný auto než BMW bych nebral. Jo jezdím přůměrně za 7 l kombinovanou spotřebu. Tot můj názor nikomu ho nevnucuju :wink:
Odpovědět