Ahoj,
konecne jsem se dostal k vytouzene e92 a tedka jiz jen vybrat jakou.
Mam jasno, ze by to mel byt nekaky V6 v dieselu a zatim jsem vybral toto:
http://www.garage-europa.cz/cz/vozidla/detail/?vID=1432
http://www.garage-europa.cz/cz/vozidla/detail/?vID=1382
Co si o tom myslite?
- prijde mi, ze to ma na km moc osoupany volant, ale muze to byt klidne normalni
- znamy to videl na zivo a rikal, ze to vypada z venku i ze vnitr velice dobre, ale sam se tam dostanu nejdriv o vikendu nebo pristi tyden
Mate nejake rady na co si dat pozor?
Nejake tipy na jinou trojku kupe v dane cenove hladine?
Za kazdou radu predem diky!
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupe 330 a 335d e92 - nejake rady?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
Můžu se zeptat proč naftu? Já teda taky jezdím diesel i když jenom 4 hrnek ale mám i zkušenosti s 30d a 35d a jsou to parádní motory, ale kdybych mohl volil bych 30i....
Ale jinak bych bral asi 35d logicky větší výkon, už od nižších otáček díky druhému turbu, takže klidně při rychlosti 65km/h řadíme 6ku a když už vybíráš automat, tak 35d má pádla na volantu pokud dobře vím, takže to taky není od věci....
Ale jinak bych bral asi 35d logicky větší výkon, už od nižších otáček díky druhému turbu, takže klidně při rychlosti 65km/h řadíme 6ku a když už vybíráš automat, tak 35d má pádla na volantu pokud dobře vím, takže to taky není od věci....
Vesmes mam cim dal tim vetsi najezdy km, takze kvuli spotrebe. Jezdim malinko svizneji, takze by me 30i nebo 35i stalo ranec - samozrejme, ze bych radeji benzin (presedam ze 116i).
Tenhle typ padel co je na te 335d mi moc nevyhovuje, takze ty padla neberu moc v potaz. Radeji bych klasiku leve padlo dolu a prave padlo nahoru.
Podle fotek mi prijde, ze maji strasne osoupanej volant, ale znamej rikal, ze je to normalni.
Taky je tam rozdil tech 100 tisic, ktere mam, ale taky bych je dokazal zuzitkovat nejak jinak ...
Tenhle typ padel co je na te 335d mi moc nevyhovuje, takze ty padla neberu moc v potaz. Radeji bych klasiku leve padlo dolu a prave padlo nahoru.
Podle fotek mi prijde, ze maji strasne osoupanej volant, ale znamej rikal, ze je to normalni.
Taky je tam rozdil tech 100 tisic, ktere mam, ale taky bych je dokazal zuzitkovat nejak jinak ...
mike-ee píše:Můžu se zeptat proč naftu? Já teda taky jezdím diesel i když jenom 4 hrnek ale mám i zkušenosti s 30d a 35d a jsou to parádní motory, ale kdybych mohl volil bych 30i....
Ale jinak bych bral asi 35d logicky větší výkon, už od nižších otáček díky druhému turbu, takže klidně při rychlosti 65km/h řadíme 6ku a když už vybíráš automat, tak 35d má pádla na volantu pokud dobře vím, takže to taky není od věci....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
Tak u té 335d je volant celkem dost vyleštěný, ale může to být způsobeno různými faktory. Těžko posuzovat podle volantu. Teď záleží na tobě jestli to za těch pár desítek koní stojí ten 35d, ale podle mně má lepší zátah odspodu i projev je příjemnější na uši a vždycky je lepší mít nějakou výkonovou rezervu. Záleží jen na tobě, jak moc tě těch 100 tisíc může zatížit nebo o co kvůli tomu můžeš přijít 

Beru to tak, ze ze 116i bude velky upgrade i 30d, ale za rok uz 30d bude malo a mozna budu litovat, ze jsem nesel do 35d. Na druhou stranu pocitam, ze ztrata na te 35d bude, za 3-5 let az to budu prodavat, daleko vetsi a taky je tam vetsi riziko poruchovosti.
Na druhe strane prevazuji zazitky s 35d
Nikdy jsem nemel auto s tolika km, ale vidim kolem sebe spoustu lidi co maji auta (2006-2007) s 200-300 tis km a zadny problemy ...
Na druhe strane prevazuji zazitky s 35d

Nikdy jsem nemel auto s tolika km, ale vidim kolem sebe spoustu lidi co maji auta (2006-2007) s 200-300 tis km a zadny problemy ...
mike-ee píše:Tak u té 335d je volant celkem dost vyleštěný, ale může to být způsobeno různými faktory. Těžko posuzovat podle volantu. Teď záleží na tobě jestli to za těch pár desítek koní stojí ten 35d, ale podle mně má lepší zátah odspodu i projev je příjemnější na uši a vždycky je lepší mít nějakou výkonovou rezervu. Záleží jen na tobě, jak moc tě těch 100 tisíc může zatížit nebo o co kvůli tomu můžeš přijít
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
Máme na firmě 2ks X5 v 3.0d rok 05 a jedna má nějakých 200 tis a druhá 250 tiskm a kromně jedné vady v převodovce která se v rámci záruky opravila, nebyly žádné větší náklady navíc.
Je pravda že při dalším nájezdů KM se můžou vyskytnout třeba větší náklady na opravy u 35d protože kdyby se dělalo něco kolem turba tak jsou tam hned 2 , které můžou odejít, ale zas tak moc bych se nestrachoval v nejbližší době. Z dlouhodobého hlediska jsou ale nejspolehlivější a nejméně nákladné právě benzínové atmosférické motory bez turba...
Každopádně 116i a 330d bude velká změna ale příjemná. Ten výkon postačuje dostačující a i ta spotřeba bude u 30d nižší, ale zase když má člověk tu možnost, tak proč si to nedopřát
Je pravda že při dalším nájezdů KM se můžou vyskytnout třeba větší náklady na opravy u 35d protože kdyby se dělalo něco kolem turba tak jsou tam hned 2 , které můžou odejít, ale zas tak moc bych se nestrachoval v nejbližší době. Z dlouhodobého hlediska jsou ale nejspolehlivější a nejméně nákladné právě benzínové atmosférické motory bez turba...
Každopádně 116i a 330d bude velká změna ale příjemná. Ten výkon postačuje dostačující a i ta spotřeba bude u 30d nižší, ale zase když má člověk tu možnost, tak proč si to nedopřát
