no ještě pro upřesnění - zapnu klíček do druhé polohy,za 2 sekundy mě zeslábnou kontrolky na palubní desce, za shruba 30 sekund se mě kontrolky zase rozsvítí normálně ale zase ani ťuk.Přesněji, vedle řídící jednotky je taková žhavící pojistla která se po (těch 30 sekundách vypne) a následně to způsobuje to zesílení světlosti kontrolek, teoreticky to zeslábnutí kontrolek dělá tady tohle. předem díky za odpovědi
Nejspíš jsem nečetl celý topic pozorně ale jestli ti při jízdě nesvítí kontrolka dobíjení, tak to neznamená, že alternátor dobíjí. Jestli tam odejde dioda tak to nedobíjí a nepoznáš to. Jedině tak, že na druhý raz, den nenastartuješ. Taky jestli ti to nestartuje ani s jinou (nabitou) baterkou, tak hledej chybu v kabelech jak altíku tak startéru. Bráchovi to dělalo taky, že nemohl nastartovat. Pročistil jsem oka na kabelech startéru a jede to pěkně doted.
já to nenastartuju ani o úplně nabyté baterii, ale kontrolka dobíjení funguje jak má, a určitě je v přádku protože při zapnutém zapalování kontrolka dobíjení svítí
rendy80 píše:no ještě pro upřesnění - zapnu klíček do druhé polohy,za 2 sekundy mě zeslábnou kontrolky na palubní desce, za shruba 30 sekund se mě kontrolky zase rozsvítí normálně ale zase ani ťuk.Přesněji, vedle řídící jednotky je taková žhavící pojistla která se po (těch 30 sekundách vypne) a následně to způsobuje to zesílení světlosti kontrolek, teoreticky to zeslábnutí kontrolek dělá tady tohle. předem díky za odpovědi
to stažení proudu by mohlo dělat čerpadlo i když sem si tím moc jistej není,protože to by se mělo sepnout okamžitě při poloze 2. nemůžou ti skratovat kabely vedoucí k čerpadlu? nemáš je někde seklé?Jestli jsou v poho,skus vypojit konektor čerpadla a pak to skus jako nastartovat. jestli se to protočí.
Jo a co se stane,když to natočit po těch 30ti vteřinách? Já vím,je to zdlouhavé,ale bez auta se závada hledá obtížnějc. Jinak psal jsi, že diagnostika nic. Jako nic nenapsala? Byla to origo,nebo jen u někoho přes pc?
chlapi díky za odpovědi, 2 dny se s tím mrdám jak magor, přehazuju startér, altík, cívku, střídám a nabíjím baterky a na konec je to zamrdaná zem kostra+motor, ach jo, doufám že se poučíte a nebudete kolem toho auta chodit jako já