Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

nestabilní volnoběh, škubání atd..

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
hanz-325
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: úte 28.09.2010 00:00

#1 Příspěvek od hanz-325 »

Ahoj mám e36 325 :) bezvanos rok 94

Všechny věci se dějí jak při studeném tak zahřátém motoru ;)

1, po nastartování volnoběh kolísá od cca 500/ 1500ot
až se uklidní zustane jen na 500ot ;) nebo často to hned chcípne nebo po chvilce... když přidám tak také, jakoby se zadusí;)

2, když motoru parkrát šlápnu na plyn a mám zařazen neutrál tak se mě zdá že jde pomalu z otáček dolu :(

3, škubání auta v ruzných otáčkách ale týká se spíše stř spektra otáček kolem 3tis.. auto začne škubat jakoby vynechávat a pak se chytne a jede normálně pod plným zase..
Občas pomůže když se to stane tak proturovat auto na neutrál, ale někdy to normálně chcípne když to začne škubat :(
a semtam to střelí do vzduchového filtru
Vědeli by jste s čím popřípadě by mohl být problém kde začít,na autě je nový: vzduchový filtr, svíčky, lambda sonda, snímač otáček vačky.
chci si auto dát dopořádku ;) mám ho chvilku :) děkuji
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#2 Příspěvek od Paty »

muže to dělat pravděpodovně palivový čerpadlo a nebo palivovej filtr,nebo regulátor tlaku na palivový liště,možná váha vzduchu...(ale to spíš ne) kolik máš najeto?
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od FiliposII »

94 a bezVANOS, to snad ani neni mozne, VANOS se myslim daval od konce 92.
To se v tom mozna nekdo rypal.

To kolisani otacek po nastartovani tech 500 - 1500 dela pravdepodobne nejaka dira v sani. Muze delat i to chcipani. Chce to poradne prohlednou vsechny hadice, vcetne tech co vedou k volnobeznemu ventilu a odvzdusneni klikovky.
frank325i
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: kyjov

#4 Příspěvek od frank325i »

problem jsem mel stejny hledej zahada stoleti tam je vse napsane...
zool
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Mladá Boleslav / Praha

#5 Příspěvek od zool »

me to delalo to samy, akorat to nechcipalo - byly to svicky, stojej par stovek,jako prvni pokus to je asi nejlepsi)
Neversummer
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: ned 31.10.2010 00:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Neversummer »

Ahoj, měla jsem podobný problém, diagnostika, 2 servisáci..nikdo si s tím nevěděl rady. Svítila i kontrolka motoru ( spalování ). Nakonec pomohlo úplně obyčený aditivum do benzínu na čištění vstřiků -tuším od Liqui Moly, koupíš v auto kelly za cca 370,- kč. Po ujetí půlky nádrže kontrolka přestala svítit a auto jede jako nový...i když to možná nebude tvůj problém, zkusila bych to, nic tím nezkazíš..
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#7 Příspěvek od Paty »

Neversummer píše:Ahoj, měla jsem podobný problém, diagnostika, 2 servisáci..nikdo si s tím nevěděl rady. Svítila i kontrolka motoru ( spalování ). Nakonec pomohlo úplně obyčený aditivum do benzínu na čištění vstřiků -tuším od Liqui Moly, koupíš v auto kelly za cca 370,- kč. Po ujetí půlky nádrže kontrolka přestala svítit a auto jede jako nový...i když to možná nebude tvůj problém, zkusila bych to, nic tím nezkazíš..


Fakt jo? to je hodně zajímavý,až se tomu nechce věřit :roll:
MadMaxII
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: čtv 23.10.2008 00:00
Bydliště: okr. Melnik, jinak AION trvale
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od MadMaxII »

Mel jsem podobny problem, ale pri studenem motoru o dost horsi chovani. Bylo to teplotni cidlo na regulaci motoru(400kc a na diagnostice nybylo videt, jo moje bawo 316i rv.94) a taky zasrany ventil a hadicka jako privedena zaptecka do sani z/pro odvetrani olejoveho prostoru motoru.
Petinek
Registrovaný
Příspěvky: 309
Registrován: pát 23.10.2009 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Petinek »

Pokud to blbne málo a občas tak to tipuju na nějakou blbost( svíčky, zasraný ventili, nebo to aditivum), ale pokud blbne hodně až o chcípne občas, tak bych tipoval lambda sondu( ten samej případ sem měl já), ale nejdřív diagnostika, pokud jsi nebyl, mě se to na diagnostice ukázalo....
Uživatelský avatar
Danny Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1563
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Olomouc

#10 Příspěvek od Danny Moderátor »

prasklé steřelé gumové koleno od váhy vzduchu k sání - tím bych začal
dermist
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pát 12.11.2010 01:00
Bydliště: Liberec

#11 Příspěvek od dermist »

Mam 730 e32 a delalo mi to podobne psi kusy... zacalo se badat a postupne se prislo na netesnost trubek za vahou, kapajici/pricpane vstriky, cidlo teploty motoru pro jednotku, regulator tlaku na liste. Urcite bych zkontroloval (polejt vodou) sani jestli nesaje falesnak nekde jak rikaj ostatni. Muzes mit i spatnou pal. pumpu, spinace rele pumpy...
Chce to zjistit jestli ti to blbe pali, nebo nedava beno... Vyndat svice, jestli to dobre pali, kabely, civky...
Odpovědět