Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Sportovní Silentblocky šipka
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 105
- Registrován: ned 19.10.2008 00:00
- Bydliště: Zahraničie
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Mě bylo řečený a už jsem je i koupil (tak jak jsem se tady všude dočet), že na M3 jsou TYHLE siláče-excentry..
http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=jBcpgYfN
Takže kde se vzaly tyhle na M3 ??
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... c07-01.jpg
Co je vhodnější dát na M-technic sportfahrwerk 323i Saloon ?? Díík.
http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=jBcpgYfN
Takže kde se vzaly tyhle na M3 ??
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... c07-01.jpg
Co je vhodnější dát na M-technic sportfahrwerk 323i Saloon ?? Díík.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Jj sorry, že se pořád ujišťuju, ale každej říká něco jinýho. Osobně si myslím, že plné s excentrickou dírou jsou pro M3 3.2 tj. novější. Na MJ auto jsem našel pro obě M3 právě pouze tyto.tom86 píše:Už to tu je napsané několikrát. Excentry jsou z m3 3.0 a plné s dírou uprostřed jsou z m3 3.2
liza píše:já co už jsem zjistil, tak jsou 2druhy silentbloku, a to jeden excentrický z M3 3.2 a normál z M3 3.0Takže pokud nechcete štelovat odklon tak sehnat z M3 3.0
coupe_core518 píše:zdravim, mam doma ty s otvorom v strede (z M3 3,2i a niesu uplne plne) ale žiadne šipky na nalisovanie na nich niesu ako na tom obrázku tady na 1. strane....
jedine taký malý náznak trojuholníčku.... poradil by niekto?
su to origo z BMW
_peper píše:Jsou to silentbloky co se davají na M3 E36 3.2, takže kluci kteří jí mají ti určitě poradí. Díky nim mají pak kola jiný odklon.

mam je tedka davat na auto.Jde mi jen o to, zda je tu nekdo schopny opradu fundovane odpovedet, jak se po vymene centrickeho za excentricky SB predniho ramene zmeni geometrie.Popripade,jak si nechat geosku zmenit, tak aby se nejvice projevilo to proc se excetr dava.Byl mi Addictem misto centrickeho na neEm doporucen.Diky moc
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
dík za rady, v ETK je to asi takto :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 05&lang=cs
M3 3.0, nebo individ. řada Avus ... 31129064875
vs.
M3 3.2 ... 31129069035
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 05&lang=cs
M3 3.0, nebo individ. řada Avus ... 31129064875
vs.
M3 3.2 ... 31129069035
Zeptám se na to geometrika jak se mu dovolám, čekám že má konkrétní zkušenosti.Paavo píše:mam je tedka davat na auto.Jde mi jen o to, zda je tu nekdo schopny opradu fundovane odpovedet, jak se po vymene centrickeho za excentricky SB predniho ramene zmeni geometrie.Popripade,jak si nechat geosku zmenit, tak aby se nejvice projevilo to proc se excetr dava.Byl mi Addictem místo centrickeho na neEm doporucen.Diky moc
Osobně jsem pro ty souosé, neboli s dírou uprostře. Dával jsem je na auto viz fotky nahoře a naprosto dostačující. Rychlá odezva na volant a přitom mi to netrhá volant z ruky jak se píše o Powerflexech. Jinak moc mě nenapadá proč dávat ty vyosené, změní to jedině rozbíhavost nebo zbíhavost. Na odklony to nemá vliv.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Vyosené silentbloky z M3 3.0 zvětší záklon rejdového čepu = auto je stabilnější v přímé jízdě. U M3 3.2 je to řešeno změnou horního uložení tlumiče.
Podívám-li se na na foto od Niena, tak extcentrický silenblok posune zadní konec ramena směrem "ven" od středu auta, rameno se pootočí na vnitřním čepu a vnější čep se tím pádem posune "dopředu". Za předpokladu použití standardního horního lůžka tlumiče se tím celá tlumičová jednotka jakoby zakloní horním koncem směrem vzad. čím větší záklon osy rotace těhlice kola, tím větší samostabilizace do přímé jízdy.
Podívám-li se na na foto od Niena, tak extcentrický silenblok posune zadní konec ramena směrem "ven" od středu auta, rameno se pootočí na vnitřním čepu a vnější čep se tím pádem posune "dopředu". Za předpokladu použití standardního horního lůžka tlumiče se tím celá tlumičová jednotka jakoby zakloní horním koncem směrem vzad. čím větší záklon osy rotace těhlice kola, tím větší samostabilizace do přímé jízdy.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Francis píše:Vyosené silentbloky z M3 3.0 zvětší záklon rejdového čepu = auto je stabilnější v přímé jízdě. U M3 3.2 je to řešeno změnou horního uložení tlumiče.
Podívám-li se na na foto od Niena, tak extcentrický silenblok posune zadní konec ramena směrem "ven" od středu auta, rameno se pootočí na vnitřním čepu a vnější čep se tím pádem posune "dopředu". Za předpokladu použití standardního horního lůžka tlumiče se tím celá tlumičová jednotka jakoby zakloní horním koncem směrem vzad. čím větší záklon osy rotace těhlice kola, tím větší samostabilizace do přímé jízdy.
Zní to rozumně, ale pokud se nepoužije stavitelné horní uložení, mám za to že co získáš na stabilizaci při přímé jízdě zhorší se v zatáčkách. Protože čep se posune dopředu ale taky i ke středu. Nicméně zkušenosti stím nemám.
