Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 M50B25 Vanos - po natankovaní tarokuje a zdechá
čau, potřeboval bych poradit jestli jste se s tím někdo nesetkal. Mám tu E36 2.5 Vanos, a pokaždé když natankuju tak se s ní nedá domluvit, začne se hádat, nedrží volnoběh a nejde do otáček - tak jdu dozadu a otevřu víčko nádrže a skoro nejde sundat jakej je tam podtlak, pak si nasaje a po chvilce je to lepší, po najetí tak 30 kiláků od natankování je všechno zase OK.
Myslím si že je tam problém s odsáváním benzínových par, a nejspíš to bude mít něco společného s tím že to má prokoplou nádrž zespoda, je tak o 20litrů zborcená, asi dostal bombu i plovák pač neukazuje palivoměr, ale budíky jsou OK.
Díky za postřehy
Myslím si že je tam problém s odsáváním benzínových par, a nejspíš to bude mít něco společného s tím že to má prokoplou nádrž zespoda, je tak o 20litrů zborcená, asi dostal bombu i plovák pač neukazuje palivoměr, ale budíky jsou OK.
Díky za postřehy
Odvzdusnovaci system
Z nadrze vede dopredu odvzdusnovaci hadice. je napojena u motoru na takovej cernej valec. Aktivni uhli nebo co to tam je. z toho valce vedou hadice do sani a volne zakoncena.
ta do sani ma ventil. vpodstate nekdy, kdyz se nahromadi benzin v tom valci, tak se to prepusti do sani...
Koukni esly trebas nemas tu hadici z nadrze nejak zalomenou!!!
Z nadrze vede dopredu odvzdusnovaci hadice. je napojena u motoru na takovej cernej valec. Aktivni uhli nebo co to tam je. z toho valce vedou hadice do sani a volne zakoncena.
ta do sani ma ventil. vpodstate nekdy, kdyz se nahromadi benzin v tom valci, tak se to prepusti do sani...
Koukni esly trebas nemas tu hadici z nadrze nejak zalomenou!!!
Blbost,benzín v tom není.Je to aktivní uhlí.Je tam pouze vstup a výstup.Mělo by to vést z nádoby ve které se hromadí přebytečný benzín,respektivě tam kondenzují výpary.Je to spojeno s filtrem aktivního uhlí a přez ventil je to spojeno se sáním.Přesný interval spínaní neznám,ale ventil se otevře a vpustí vzduch do nádrže,nebo ho vycucne z nádrže,teď fakt nevím.Já to rozpojil,prozatím a mám klid.Pokud je to ucpané,nebo nefunguje ventil,tak se vytváří podtlak,to poznáš tím,že nevyndáš hned výčko.Čerpadlo dost odsává,tak proto a při natankovaní plné nadrže to nejede a dost to blbne.Toď moje poznatky z vlastní skušenosti.Doufám,že to pomůže.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Předem se divím, že vůbec jezdíš s nabořenou nádrží a ještě s vědomím, že v nádrži vzniká abnormální podtlak...
Nevím jak máš tu nádrž promáčklou ale nemohlo toto vzniknou právě díky nefunkčnímu systému nasání vzduchu do nádrže?
Když je z nádrže odebíráno palivo tak logicky musí někde přisávat vzduch aby nevznikal podtlak... Nějak jsem odvětrání nádrže nezkoumal do detailu a nevím jestli je 2.5 řešená stejně jak 2.8 ale zkusím laicky popsat jak si myslím, že systém funguje. Z nádrže vede trubka, která slouží k odsávání par a zároveň i přisátí vzduchu pokud je potřeba. Odsávání benzínovách par je řešeno přes nádobku s aktivním uhlím ze které jsou buďto páry vypouštěny rovnou do atmosféry nebo přes ventil do sání. Ke zpětnému nasání vzduchu podle mě slouží hadice, která je volně zakončená takovou zvláštní koncovkou (pravděpodobně něco jako zpětná klapka) pod airboxem. Pokud se pletu tak mě někdo opravte, jak říkám systém odvětrání jsem nějak detailně nezkoumal. je možné, že je ta koncovka špatná, nebo je vedení někde ucpané.

Když je z nádrže odebíráno palivo tak logicky musí někde přisávat vzduch aby nevznikal podtlak... Nějak jsem odvětrání nádrže nezkoumal do detailu a nevím jestli je 2.5 řešená stejně jak 2.8 ale zkusím laicky popsat jak si myslím, že systém funguje. Z nádrže vede trubka, která slouží k odsávání par a zároveň i přisátí vzduchu pokud je potřeba. Odsávání benzínovách par je řešeno přes nádobku s aktivním uhlím ze které jsou buďto páry vypouštěny rovnou do atmosféry nebo přes ventil do sání. Ke zpětnému nasání vzduchu podle mě slouží hadice, která je volně zakončená takovou zvláštní koncovkou (pravděpodobně něco jako zpětná klapka) pod airboxem. Pokud se pletu tak mě někdo opravte, jak říkám systém odvětrání jsem nějak detailně nezkoumal. je možné, že je ta koncovka špatná, nebo je vedení někde ucpané.