Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E 36 TDS ŽLUTÁ KONTROLKA VSTŘIKOVÁNÍ??????
Nemáte někdo tušení co signalizuje přesně žlutá kontrolka na palubce-je tam nakreslený žlutě vstřik..Když jedu a přidám plyn tak se někdy rozsvítí a motor přestane reagovat na plyn!Pak plyn pustím,kontrolka zhasne a jede to zas dál!!Zajímá mě jestli ta kontr.je přímo na řídící vstřik nebo na celou vstřikov.soustavu-řízení motoru..Je to e 36tds rok 98
někdo tvrdí že se dá nahradit normálním vstřikem ale asi to pak bude jezdit na....Nevím jestli sehnat starší nebo novej ale dělají dva typy a já mám zrovna od 1996 a to je ten dražší od Bosch za 6 300.Docela mě ale udivuje že mají úplně stejné hodnoty a ten můj je o litr dražší.Neví někdo v čem je rozdíl - řídící vstřik
do 96 a od 96???



http://www.autodilycz.cz/zbozi/drzak-tr ... 3065/-jsou to tyto dva typy ale hodnoty mají stejný 

je tam rozdíl,že když máš oba vedle sebe a podíváš se na konektor obou dvou
podíváš se do konektoru,tak je tam budto jeden pin a nebo dva piny(kontakty). to je ten rozdíl. Ale proč to ti neřeknu,
Kamarád s tím měl taky problém,že mu okolo toho unikala nafta,zkoušel to vším možným lepit,ale nepomohlo vůbec nic a furt to jelo špatně. Nakonec se rozhodl že ho prostě bude muset koupit.
Radši koupil novej aby měl záruku a jistotu že na 100% pojede.
Můžeš to zkusit z vrakoviště,třeba seženeš dobrej(ale moc tomu nevěřím)
Na takovejch věcech nešetřit.
podíváš se do konektoru,tak je tam budto jeden pin a nebo dva piny(kontakty). to je ten rozdíl. Ale proč to ti neřeknu,
Kamarád s tím měl taky problém,že mu okolo toho unikala nafta,zkoušel to vším možným lepit,ale nepomohlo vůbec nic a furt to jelo špatně. Nakonec se rozhodl že ho prostě bude muset koupit.
Radši koupil novej aby měl záruku a jistotu že na 100% pojede.
Můžeš to zkusit z vrakoviště,třeba seženeš dobrej(ale moc tomu nevěřím)
Na takovejch věcech nešetřit.
Mě to už párkrát (asi 5x) udělalo taky, vždycky na 5ku, pustím pedál o vše ok.. myslim,že tím že to teče okolo toho kablíku to nebude,protože já ho mam suchej.. podívny je, že oba máme jak vstřiky tak čerpadlo po repasy... Navíc mě se ted zdá že auto jede o něco mín´a začalo dost chlastat.. kdo ví jestli to je elktronikou v čerpadle nebo vstřikem,ale že by se mi to chtělo zas všechno rozdělávat... to auto je mord.. furt něco.....
to znám,přidám plyn a nic-rozsvítí se kontr.vstřiku,pustim plyn,kontr.zhasne a jede se dál
Asi zajedu na diag.jestli se tam něco napsalo ale ten vstřik budu muset koupit protože mi teče..Jestli to pak přestane dělat tak to bude vstřikem a hodim to sem pro ostatní
Jinak máš pravdu,tenhle ročník s elektronikou je klump,pořád něco 



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: úte 09.11.2010 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Tak, měl sem to samé...jedu, kontrolka, nejde přidat plyn...diagnostika mi neřekla nic moc...byly tam chyby i na vstřik ale hlavně na čerpadlo: vypnutí přetoku,seřídit rychlost a různé jiné sračky......a nakonec to byla řídící kostka na čerpadle...u bošáka sem nechal za kostku 10 tisíc a teďka to fičí nádherně...sám sem si ju vyměnil a doseřídil..výsledek úžasný,spotřeba dolů,výkon nahoru,výpadky žádné,třepání na volnoběh a houpání z otáček pryč...takže skus cvičně vyměnit vstřik..esli nepomůže sázím na kostku!