Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw e36 motor 1.8 is
Zdravím vás mám takový problem teda spíš více problémů,doufám že to píšu správně sem,jsem tu nový,když nastartuji tak mi kolísají otáčky,od 1500 dolů až ke chcípnutí.když chvilku držím plyn tak pad chvíly drží pohode kolem 1000ot.pak zase to samé,když se zahřeje drží otáčky kolem 1400ot až 1600ot.,zkoušel jsem odpojovat váhu vzduchu tak se chod změnil ale jen houpou rozmezí 800 - 1900ot.zkoušel jsem jet bez váhy ale pořád v tom škube a při malích otačkách škube hodně jako kdyby špatně palil.tak jsem jí připojil,zkoušel jsem odpojit kontektor z vol.ventilu tak to dřží stálích 1100otaček ale není to také ono škube,pak další věc je když nastartuji a chci jet tak se auto dusí a jakoby střílí,přidám plyn tak to škytá a najednou se chytne ale rozjedu se a dělá to samé třeba kilometr a pak se chytne a jede normálně dokud zase nechcípnu motor,když motor vypnu a nastartuju tak je to zase to samé dokud neujedu zase nějaký kus a nechytne se.má stím někdo zkušenosti?koupil jsem si ho teprve před 5 dněma a už takové blbnutí,ten člověk co jsem ho odněj kupoval tak mi to neřekl.a poslední věc prý měnil motor a obrátil hadice na servu,bouchlo mu v tom prej a začla téct hadice,nevíte jestli stačí vyměnit jen hadice a přetočit je nebo tam muže být ještě něco v haji?.děkuji za odpovědi a omlouvám se pokud jsem tema vytvořil špatně.děkuji
- Přílohy
-
- Bmw
- bmw.jpg (66.12 KiB) Zobrazeno 1280 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 309
- Registrován: pát 23.10.2009 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Po tý poslední větě teda bych to auto rozhodně nebral, ale už ho máš tak je to fuk. Jinak doporučuju určitě na Diagnostiku. Ta řekne víc. A ohledně toho kolísání otáček. Řeší se tu asi milionkrát, ale já sám sem měl iso a šel sem na diagnostiku kde to ukázalo špatnou lambda sondu. Kolísalo to jenom na neutrál a taky skoro až ke chcípnutí a někdy to i chcíplo. Tak sem jí vyměnil a problém přestal a auto dokonce bylo živější. Stará byla v pr.. 

lambdu nekupuj, nejdřív ji zkus odpojit
novou origo se mi podařilo sehnat za cca 1600
univerzálku seženeš určitě do 2500, můžeš risknout aukro, ale prej to jsou šmejdy...
použitou bych bral maximálně tak zadarmo
ze všeho nejdřív zkontroluj, jestli nemáš někde za váhou netěsný sání (vlnovec, hadice k voln. ventilu atd.)
novou origo se mi podařilo sehnat za cca 1600
univerzálku seženeš určitě do 2500, můžeš risknout aukro, ale prej to jsou šmejdy...
použitou bych bral maximálně tak zadarmo
ze všeho nejdřív zkontroluj, jestli nemáš někde za váhou netěsný sání (vlnovec, hadice k voln. ventilu atd.)