Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
330i E46 par problému, pomůžete?
Jsem novym majitelem 330i, ale už pri ceste domu se objevilo par neduhu. Po par desitkach km se rozsvitila zluta kontrolka motoru a po dalsi km oranzove kontrola trakce + napis ELM. Po zastaveni a kratke pauze zas vse OK nic nesvitilo az po par km a tak je to porad dokola. Dnes jsem zajel na diagnostiku a vycetlo toto:
1. Chyba neni kodifikovana P1500
2. Cidlo cirk. B2 S2 s. topeni P0161
3. B2 směs přilis bohata P0175
Nevi nekdo o co se konkretne jedna?
Meril mi i emise a na volnobeh je smes bohata a pri vyssich otackach je vse OK.
Budu rad za kazdou radu a pomoc, teprve s BMW zacinam a uz musim resit problemy.
1. Chyba neni kodifikovana P1500
2. Cidlo cirk. B2 S2 s. topeni P0161
3. B2 směs přilis bohata P0175
Nevi nekdo o co se konkretne jedna?
Meril mi i emise a na volnobeh je smes bohata a pri vyssich otackach je vse OK.
Budu rad za kazdou radu a pomoc, teprve s BMW zacinam a uz musim resit problemy.
pravděpodobně ti to majitel prodal a o těch chybách věděl, akorát je před prodejem vymazal. nakopat ho...
P1500 by mělo být: Idle Speed Control Valve Stuck Open (http://www.obd-codes.com/trouble_codes/bmw/)
takže kouslej volnoběžnej ventil: vyčistit/vyměnit
eventuelně by to mohlo v souvislostí s tou kontrolou trakce být čidlo rychlosti
nejhorší bude asi to P0175, s tím si asi užiješ...
P1500 by mělo být: Idle Speed Control Valve Stuck Open (http://www.obd-codes.com/trouble_codes/bmw/)
takže kouslej volnoběžnej ventil: vyčistit/vyměnit
eventuelně by to mohlo v souvislostí s tou kontrolou trakce být čidlo rychlosti
nejhorší bude asi to P0175, s tím si asi užiješ...
Kami1 píše:pravděpodobně ti to majitel prodal a o těch chybách věděl, akorát je před prodejem vymazal. nakopat ho...
P1500 by mělo být: Idle Speed Control Valve Stuck Open (http://www.obd-codes.com/trouble_codes/bmw/)
takže kouslej volnoběžnej ventil: vyčistit/vyměnit
eventuelně by to mohlo v souvislostí s tou kontrolou trakce být čidlo rychlosti
nejhorší bude asi to P0175, s tím si asi užiješ...
Díky za informace. Ten ventil bude asi nekde u sani, ze? A cidlo rychlosti, to tam bude asi vickrat ne? Protoze jinak vse funguje a ukazuje.
A to P0175? Co to je? Docela jsi me ted vydesil

Neco jsem vygooglil:
http://www.obd-codes.com/p0175
Co jsem si z toho poprekladal, tak je nejspis zrada ve vaze vzduchu. Tlak paliva atd by mel byt dobry podle toho jak auto jezdi. Lambda sonda bude tedy nejspis OK, to mi rikal i na emisich.
Majitel mi rikal ze je v aute sportovni filtr, ktery nedavno cistil, tak je mozne ze ho nasytil prilis impregnaci a vaha vzduchu se zaspinila. Okouknu to.
nějaký konkrétnější informace ti dat nemůžu (auto, ani motor neznám), tak snad někdo jinej.
ventil bude v sání (překlenovává klapku plynu)
to čidlo rychlosti je non-BMW OBD alternativa k tomu P1500 (takž to asi ono nebude, ale napsal jsem to v souvislosti s tou trakcí)
to P0175 můžeš vyřešit banální výměnou horší lambdy, nebo taky třeba povyměňuješ vvšechny různý čidla a problém bude stále trvat
základem je dobrá diagnostika (nemyslím tím napíchnutí PC do konektoru)
jinak určení stavu motoru se dá zhruba odvodit ze spotřeby a jaký to má komprese
na tvým místě by v souvislosti s tímto kontaktoval prodejce...
ventil bude v sání (překlenovává klapku plynu)
to čidlo rychlosti je non-BMW OBD alternativa k tomu P1500 (takž to asi ono nebude, ale napsal jsem to v souvislosti s tou trakcí)
to P0175 můžeš vyřešit banální výměnou horší lambdy, nebo taky třeba povyměňuješ vvšechny různý čidla a problém bude stále trvat
základem je dobrá diagnostika (nemyslím tím napíchnutí PC do konektoru)
jinak určení stavu motoru se dá zhruba odvodit ze spotřeby a jaký to má komprese
na tvým místě by v souvislosti s tímto kontaktoval prodejce...
no, snad to alespoň byla výhodná koupě.
pákama jsou dobrá smlouva a silné paže,
tys bohužel udělal asi chybu v předkupní prohlídce
k tý chybě:
pokud to ukazuje na tu váhu, tak si můžeš být jistej,
že to stejně asi pravda nebude, ale určitě u ní začni
lambda se dá vyloučit na emisích, ale je potřeba, aby ti srovnávali live data s reálem a to myslím, že nedělali
pokud máš víc než jednu lambdu v jedné větvi, tak by se to dalo odhalit těma live datama
tlak paliva by do jisté míry vykompenzovala lambda regulace (dá se přeměřit)
netěsný vstřik/y (změřit objem vstřikování, dát aditivum na pročištění vstřiků a pořádně to projet)
špatný(horší) zapalování (zkontrolovat (vyměnit) svíčky, kabely atd.)
pákama jsou dobrá smlouva a silné paže,
tys bohužel udělal asi chybu v předkupní prohlídce
k tý chybě:
pokud to ukazuje na tu váhu, tak si můžeš být jistej,
že to stejně asi pravda nebude, ale určitě u ní začni
lambda se dá vyloučit na emisích, ale je potřeba, aby ti srovnávali live data s reálem a to myslím, že nedělali
pokud máš víc než jednu lambdu v jedné větvi, tak by se to dalo odhalit těma live datama
tlak paliva by do jisté míry vykompenzovala lambda regulace (dá se přeměřit)
netěsný vstřik/y (změřit objem vstřikování, dát aditivum na pročištění vstřiků a pořádně to projet)
špatný(horší) zapalování (zkontrolovat (vyměnit) svíčky, kabely atd.)
S tou smě sí to bude lambda neboli spíš přicpanej katík.Tyto motory na to dost trpěli.Katík se přicpe a při špatné průchodnosti lambda měří na hranici.Jakmile hranici překročí tak se rozsvítí kontrolka motoru.
Ta chyby trakce by mohl bejt snímač polohy volantu.
Všechno to chce pořádnou diagnostiku tady z těch chyb se nemá člověk čeho chytit.
Ta chyby trakce by mohl bejt snímač polohy volantu.
Všechno to chce pořádnou diagnostiku tady z těch chyb se nemá člověk čeho chytit.
Podla mna je to vsetko len o spinavom ICV (ventil vonhobehu) Stalo sa mi to iste pred tyzdnom - svietil motor, ELM a aj trakcna - diangnostika (DIS) vyplula zaseknuty ventil. vymazalo sa a slo sa dalej. po kilometri alebo tak to znovu naskocilo, znovu sa mazalo. priznak bol ze auto neslo za plynom, bolo uplne lenive, na volnobeh niekedy dokonca zdochlo. kazdopadne pomoze rozobrat a vycistit ten ventil.
tu je navod ako na to
http://www.youtube.com/watch?v=STy-J10DtiU
tu je navod ako na to
http://www.youtube.com/watch?v=STy-J10DtiU
Díky všem za rady. Auto ted zatim stoji, tak jsem se tomu moc nevenoval. Pockam az trochu polevi ty krute mrazy a zacnu tim jednoduším vycistenim vahy vzduchu a volnobezneho ventilu. Pak by se videlo co dal.... Alespon jsem si zaridil vlastni diagnostiku, tak tady mam co mi to vyplivlo http://www.ulozto.cz/7181252/diag-html
Tak jsem se konecne k tomu dostal. Vycistil jsem ten volnobezny ventil. Ted jsem najel cca 15km a zas mi to vyhodilo chybu, rozsvitilo se vse EML, kontrolka motoru a kontrolka trakce. Napojil jsem to hned na diag. A vyhodilo to sporadickou chybu P1500 vehicle speed sensor intermittent, tak to vypada na spatny cidlo rychlosti jak tu uz bylo uvadeno. Jinak zatim jina chyba se neobevila. Kde to cidlo rychlosti najdu??? A jak je mozny, ze funguje tak na pul??
EDIT: mel jsem spatne nastavenyho vyrobce, je to: Idle Speed Control Valve Stuck Open, tak to ted vazne nechapu ((( Kdyz je vycisteny a chodi.
EDIT: mel jsem spatne nastavenyho vyrobce, je to: Idle Speed Control Valve Stuck Open, tak to ted vazne nechapu ((( Kdyz je vycisteny a chodi.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: ned 31.10.2010 00:00
- Kontaktovat uživatele:
V tomto pripade aditivum urco nepomuze..... Po doporucenem sledovani jsem zjistil, ze se vzdy EML rozdviti za studena zhruba po 1km. Diagnostikovani mi uz odhaluje jen jedinou chybu a to P0161. Coz je chyba obvodu vyhrivani sondy O2 (Bank 2 Sonda 2), coz by me zajimalo ktera to presne je? Kdybych si stoupnul pred auto a koukal, tak logicky bych si vysvetlil ze je ne zadnich svodech za katem, je to tak?
tady mam vycet diagnostiky:
http://www.ulozto.cz/7400231/diag-14-1-2011-html
Jinak pri diagnostice a sledovani hodnot krátkodobé přizpůsobení dávky paliva, tak BANK1 mela hodnotu 3,5% a BANK2 hodnotu -12%. Zaporna hodnota znamena asi ochuzeni smesy?
tady mam vycet diagnostiky:
http://www.ulozto.cz/7400231/diag-14-1-2011-html
Jinak pri diagnostice a sledovani hodnot krátkodobé přizpůsobení dávky paliva, tak BANK1 mela hodnotu 3,5% a BANK2 hodnotu -12%. Zaporna hodnota znamena asi ochuzeni smesy?
Po case se zas vracim z vysledkama. Bohuzel neni porad cas na auto a porad se jen jezdi. Tak ze chybove hlasky labda sond vyreseny. Po vymene svicek a vymazani chyb z RJ se uz vic jak po 700km chyba nenacetla, pouze pretrvava chyba P1500 podle diag. volnobezny ventil, to je zatim zahada, pac je vycisteny a porad se hlasi jako spatny, ale ozve se nekdy po 50km, nekdy treba trikrat za 10km.