Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 zamek dveri, imobilizer, DO
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 206
- Registrován: čtv 23.10.2008 00:00
- Bydliště: okr. Melnik, jinak AION trvale
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim panove, mam dotaz ohledne problemu s DO a nastartovanim, ktere jsou zrejme zpusobeny zamkem dveri u ridice ale potrebuji svoji teorii od nekoho potvrdit/vyvratit a hlavne poradit.....
Baterie auta OK, ale nechodi DO(z dolej-olej dodelavanej, stal cca 1400,- a klicek vypada jako diamant od E46ky) a ani central na klicek od ridice(od strany spolujezdce jsem se zatim nedostal klicem dovnitr, asi zamrzlej zamek) nechodi, jen dvere ridice mechanicky otevru a zavru. Zrejme s timto faktem souvisi i imobilizer kdyz centralni jednotce neprijde povel ze auto bylo spravnym zpusobem otevreno takze pri startovani ani neotoci, ani naznak nic...
Muze mi prosim Vas nekdo poradit jestli uz se Vam to stalo a co s tim resp. jak to auto aspon prozatimne nastartovat a dojet nekam do servisu???
To budu muset rozebrat polstrovani(btw nevim jak se rozdelava, kdyztak pls poradit kde co odcvaknout atpdb.) dveri ridice a nejak mu nasimulovat pres konektor ze koncak docvak abych obesel problem se startovanim? Nebo to muze taky souviset s dodelavanym DO i kdyz cca 1,5roku chodi v poho?
Baterie auta OK, ale nechodi DO(z dolej-olej dodelavanej, stal cca 1400,- a klicek vypada jako diamant od E46ky) a ani central na klicek od ridice(od strany spolujezdce jsem se zatim nedostal klicem dovnitr, asi zamrzlej zamek) nechodi, jen dvere ridice mechanicky otevru a zavru. Zrejme s timto faktem souvisi i imobilizer kdyz centralni jednotce neprijde povel ze auto bylo spravnym zpusobem otevreno takze pri startovani ani neotoci, ani naznak nic...
Muze mi prosim Vas nekdo poradit jestli uz se Vam to stalo a co s tim resp. jak to auto aspon prozatimne nastartovat a dojet nekam do servisu???
To budu muset rozebrat polstrovani(btw nevim jak se rozdelava, kdyztak pls poradit kde co odcvaknout atpdb.) dveri ridice a nejak mu nasimulovat pres konektor ze koncak docvak abych obesel problem se startovanim? Nebo to muze taky souviset s dodelavanym DO i kdyz cca 1,5roku chodi v poho?
omrkni kontakty na starteru. Jesti ti to z immem už fachalo, tak to nemůže jen tak přestat fungovat. Nespadl ti klíč terba nějak silnějc na zem? Víš, jestli se ti ten transpodent, nebo jak se mu říká nerozflákl. Co jinej klíč? Ani s ním to nechce startnout? To, že odemkneš jen řidičove dveře s tím nebude mít nic společného, jedině kdybys měl nějakou seklou kabeláž. Taky se podívej na všechny pojistky. Nevím jak u trojky, ale u 7mičky jsem měl silové pojistky pod kobercem u nohou spolujezdce, tak mrkni i na ně (možná je máš někde na jiném místě).


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 206
- Registrován: čtv 23.10.2008 00:00
- Bydliště: okr. Melnik, jinak AION trvale
- Kontaktovat uživatele:
My si nerozumime, od zacatku co to bawo E36 mam to funguje tak, ze kdyz klickem odemknu od spolujezdce tak to sice odemkne central, ale chova se to stejne jako ted(nelze nastartovat) a bylo mi receno ze imo blokuje startovani pres ovladani rele takze to ani necvakne, a spravne to funguje pouze kdyz odemknu od ridice. Jenze kdyz central nefacha(a ja jen doufam ze to je kontakt od zamku dveri u ridice a ne central nebo dalsi veci) je startovani blokovany imem takze s tim ani neodjedu.....
PLS uz se to nekomu stalo a jste mi schopny poradit jak to prozatimne obejit abych dojel do servisu?

PLS uz se to nekomu stalo a jste mi schopny poradit jak to prozatimne obejit abych dojel do servisu?


-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Takže
Jako první si projdi pojistky v motorovém prostoru. Od centrálu jsou to tyto:
7 (5A), 35 (25A), 43 (5A).
Dále od dálkového ovládání jsou také pojistky přímo na jeho kabeláži. Vzhledem k tomu, že to montovali Pupíci, tak předpokládám, že to zapojili na jednotku centrálu přímo. S ohledem na rok výroby 94 odhaduju, že máš v autě ještě jednotku centrálního ZVM2, kterou najdeš za kastlíkem spolujezdce schovanou za stříbrnou jednotkou ABS. Na kabeláži DO jsou 4 pojistky: na červeném drátu 15A, na bílém 10A, na dvou hnědých 7,5A.
Začni těmi pojistkami v pojistkové skříňce...
Pak mě ještě napadá, stejně jako se tu už někdo ptal. Když zmáčkneš tlačítko na DO:
- blikne dioda na ovladači?
- pokud ano, cvaknou relé za kastlíkem?
Po vyloučení těchhle zkratů bych asi pokračoval hledáním na kabeláži k jednotlivým motorkům, případně bych hledal chybu přímo v motorcích centrálu.
Vzhledem k tomu, že ti tedy primárně nefunguje centrál, bych hledal chybu v něm. Velkou nevýhodou EWS1, které je řešeno vícevstupovým relé, je nemožnost zjištění jeho vady diagnostikou, není na lince.

Jako první si projdi pojistky v motorovém prostoru. Od centrálu jsou to tyto:
7 (5A), 35 (25A), 43 (5A).
Dále od dálkového ovládání jsou také pojistky přímo na jeho kabeláži. Vzhledem k tomu, že to montovali Pupíci, tak předpokládám, že to zapojili na jednotku centrálu přímo. S ohledem na rok výroby 94 odhaduju, že máš v autě ještě jednotku centrálního ZVM2, kterou najdeš za kastlíkem spolujezdce schovanou za stříbrnou jednotkou ABS. Na kabeláži DO jsou 4 pojistky: na červeném drátu 15A, na bílém 10A, na dvou hnědých 7,5A.
Začni těmi pojistkami v pojistkové skříňce...
Pak mě ještě napadá, stejně jako se tu už někdo ptal. Když zmáčkneš tlačítko na DO:
- blikne dioda na ovladači?
- pokud ano, cvaknou relé za kastlíkem?
Po vyloučení těchhle zkratů bych asi pokračoval hledáním na kabeláži k jednotlivým motorkům, případně bych hledal chybu přímo v motorcích centrálu.
Vzhledem k tomu, že ti tedy primárně nefunguje centrál, bych hledal chybu v něm. Velkou nevýhodou EWS1, které je řešeno vícevstupovým relé, je nemožnost zjištění jeho vady diagnostikou, není na lince.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pokud docházela baterie, mohlo se to rozpárovat, tj. sundal bych kastlík, zmáčkl tlačítko na jednotce dálkového ovládání a následně libovolné tlačítko na DO.
Dej vědět, jak to dopadlo, potom můžeme vymýšlet dál. To, že ti to přestalo odemykat, mělo s něčím souvislost? Po montáži DO bylo možné odemykat a zamykat centrál i klíčem v zámku, nebo ne (případně jsi to nezkoušel)?
Dej vědět, jak to dopadlo, potom můžeme vymýšlet dál. To, že ti to přestalo odemykat, mělo s něčím souvislost? Po montáži DO bylo možné odemykat a zamykat centrál i klíčem v zámku, nebo ne (případně jsi to nezkoušel)?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 206
- Registrován: čtv 23.10.2008 00:00
- Bydliště: okr. Melnik, jinak AION trvale
- Kontaktovat uživatele:
Omluva za delsi odezvu...
Takze se seslo nekolik problemu. Za prve odesel koncak u kufru takze trvake svitila zarovka v kufru a vybijela baterku, za druhe mi na nabijecce odesla elektronika ktera signalizovala nabitou baterku i kdyz mela 8V. Nabil jsem baterku druhou nabijeckou, vymenil koncak u kufru, sladil DO a uz vse funguje jak ma. Diky moc vsem za rady

Takze se seslo nekolik problemu. Za prve odesel koncak u kufru takze trvake svitila zarovka v kufru a vybijela baterku, za druhe mi na nabijecce odesla elektronika ktera signalizovala nabitou baterku i kdyz mela 8V. Nabil jsem baterku druhou nabijeckou, vymenil koncak u kufru, sladil DO a uz vse funguje jak ma. Diky moc vsem za rady
