Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Náhradní klíč? Kopie...
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
U obou potřebuju jednotku imobilizéru, ta jde poslat poštou, ale chce to dobře pojistit, kdyby ji pošta ztratila...
K zablokování ostatních klíčů nebo na speciální přání (např. vytvoření klíče, který už od auta existoval) nepotřebuju celé klíče, ale jen čipy imobilizéru - abych zjistil, jakou pozici v jednotce mají. Jediný problém je u originál diamant klíčů, tam je třeba celá elektronika dálkového ovládání, protože čip (ELM10030A) je šváb na tišťáku a ne samostatný díl.
K zablokování ostatních klíčů nebo na speciální přání (např. vytvoření klíče, který už od auta existoval) nepotřebuju celé klíče, ale jen čipy imobilizéru - abych zjistil, jakou pozici v jednotce mají. Jediný problém je u originál diamant klíčů, tam je třeba celá elektronika dálkového ovládání, protože čip (ELM10030A) je šváb na tišťáku a ne samostatný díl.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zapátral jsem a čipy ELM10030A celkem slevnily, takže i adaptace tvého nového nefunkčního klíče s DO k autu by nemusela být "až tak" drahá v porovnání s uděláním úplně nového klíče. Vzhledem k potřebě výměny celého pouzdra s planžetou kvůli vybroušení (a pak je otázka, jestli není měněn i imobilizér) to odhaduju s vybroušením klíče okolo 1300 kaček (pouzdro+planžeta, frézování klíče, nový čip, výměna čipu a jeho naprogramování).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
E36 od 1/95 do konce výroby měla EWS2, takže auto tvého kamaráda (rok 96) má čipové EWS2. Jednotka je za kastlíkem, vyndání je na chviličku, jen potom raději nestartovat. Nemělo by to způsobit problémy jako u E46 (rozpad plovoucího kódu EWS DME, u EWS2 je kód pevný), ale jistota je jistota.
EWS1 bylo od 1/94 do 12/94, neměla čipové klíče a vše bylo hlídáno vícevstupovým relé pomocí centrálu/alarmu.

EWS1 bylo od 1/94 do 12/94, neměla čipové klíče a vše bylo hlídáno vícevstupovým relé pomocí centrálu/alarmu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Záleží to na rychlosti pošty a kdy mi balíček dovezou. Rozhodně to případně poslat jako BALÍK dobře pojistit (určitě nad 5000 Kč), pokud se to neřeší osobně. Já to mám hotové +- cca za půl hodiny, a to podle toho, jaká verze tišťáku a krabičky to je (nejdýl kolikrát trvá vytrhnout ten tišťák z krabičky, abych mohl na procesor).
Pak už jde jen o odeslání, vycházky mám jen na odpoledne a na poštu je to teď pro mě o jedné noze a berlích na 2,5 hodiny (včera jsem si to stopnul, málem jsem nedošel
). Pokud tedy bude pošta hodně rychlá a vše vyjde ideálně, může to mít za tři-čtyři pracovní dny zpátky. Kdyby se našel někdo, kdo má cestu na otočku do Prahy, hodil mi to dom a měl čas půl hodiny počkat, můžu to udělat na počkání. Polotovarů s čipem tu mám docela dost 
Pak už jde jen o odeslání, vycházky mám jen na odpoledne a na poštu je to teď pro mě o jedné noze a berlích na 2,5 hodiny (včera jsem si to stopnul, málem jsem nedošel


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Především od těch, kdo řeší zástavby motorů do jiných aut, teď dostávám poměrně dost SZ s tím, jestli je možné udělat samostatný čip, případně jaké jsou jeho rozměry.
Ano, čip samostatně udělat lze, jeho velikost je shodná s čipem v originálním klíči. Vzhledem k tomu, že velikost čipu může být rozhodující pro jeho vsazení do klíče, kam se normálně nedával, dávám sem i výkres s rozměry:

Ano, čip samostatně udělat lze, jeho velikost je shodná s čipem v originálním klíči. Vzhledem k tomu, že velikost čipu může být rozhodující pro jeho vsazení do klíče, kam se normálně nedával, dávám sem i výkres s rozměry:

Slíbil jsem sem po odzkoušení hodit referenci.
Nechal jsem u Fxe v minulých 14 dnech dělat dva různé typy a obojí, včetně nového diamantu s dálk. ovládáním, fungovalo na jedničku. Transpondér (zatavená cihlička viz rozměry výše) jsem srovnával a rozměrově je absolutně stejný jako ten vytažený z orig BMW klíče. Pro zástavbu lze použít orig e30/e24 klíč se světýlkem, obětovat baterku a transpondér umístít na její místo. S trochou vrtání a změnou baterky za tenší typ by snad šlo mít obě funkce.
Co se "zákaznické podpory" týče, rovněž ideál. Samotné vyčtení EWS a duplikace trvá do 20ti min na jednotku, což je tak akorát na návštěvu pizzerie (nenechte se zmást nevzhlednou výlohou, vaří výborně a mají tam velice fešnou servírku
) cca 5min pěšky od Fxova "officu".
Nechal jsem u Fxe v minulých 14 dnech dělat dva různé typy a obojí, včetně nového diamantu s dálk. ovládáním, fungovalo na jedničku. Transpondér (zatavená cihlička viz rozměry výše) jsem srovnával a rozměrově je absolutně stejný jako ten vytažený z orig BMW klíče. Pro zástavbu lze použít orig e30/e24 klíč se světýlkem, obětovat baterku a transpondér umístít na její místo. S trochou vrtání a změnou baterky za tenší typ by snad šlo mít obě funkce.
Co se "zákaznické podpory" týče, rovněž ideál. Samotné vyčtení EWS a duplikace trvá do 20ti min na jednotku, což je tak akorát na návštěvu pizzerie (nenechte se zmást nevzhlednou výlohou, vaří výborně a mají tam velice fešnou servírku
