Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e36 rány při vyřazení z diferáku

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
wartes
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 17.11.2009 01:00
Bydliště: albrechtice KA

#1 Příspěvek od wartes »

Nejvíce je to slyšet např. když nastartuji auto a mám tam 1.rychl. stupeň a potřebuji zařadit zpátečku. Tak to bouchne při vyřazení do neutrálu a vyřazení jde dost ztuha. To samé i ze zpátečky na 1. r.s. vždy při vyřazení. Totéž i při malé rychlosti do 20km/h z 2. - 3. r.s.(vyřazení). A ještě když auto nastartuji v mírném kopci, mám tam rychlost bez brzdy. Tak se auto nehne. Jakmile vyřadím(ztuha) tak se auto rozjede. Při vyšších rychlostech to nedělá. Nevíte co s tím je.
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#2 Příspěvek od Paty »

už se to tu řešilo,uložení diferáku, špatnej kloub na poloose,špatnej dif... zkus pohledat...
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od MattyX Moderátor »

tipoval bych to na povolenej sroub na difecu jeden z tech trech a pak to pruzi pri razeni a vydava ranky ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1727
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#4 Příspěvek od paca »

podle mě kardan, většinou odchází zadní kříž u difecu
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od MattyX Moderátor »

paca píše:podle mě kardan, většinou odchází zadní kříž u difecu


kriz jako takovej sam o sobe nikdy neodejde , to prave az kdyz je provesenej difec lehce trebas a krizek na kardanu se dostava do krajni polohy kdy uz nemá žádnou vůli , pak by mohl odejit ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#6 Příspěvek od Paty »

ještě mě napadlo,jestli to mlátí do tunelu,tak to může být to středový uložení ložuska na kardanu,myslím že je to v gumě,ale nejsem si 100% jistej,a stane se že se ta guma utrhne a potom to vydává rány,i v zatáčce...
wartes
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 17.11.2009 01:00
Bydliště: albrechtice KA

#7 Příspěvek od wartes »

No ono to nedělá pořád. Jeden vyřazení dobré, druhé to bouchá. Podívám se na ty šrouby a uložení.
wartes
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 17.11.2009 01:00
Bydliště: albrechtice KA

#8 Příspěvek od wartes »

MattyX píše:tipoval bych to na povolenej sroub na difecu jeden z tech trech a pak to pruzi pri razeni a vydava ranky ;)

Já nikde 3 šrouby na difu nenašel. Ale zkontroloval jsem všechny šrouby a žádný není povolený. A uložení je taky v pořádku. Může to dělat samotná převodovka?
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1727
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#9 Příspěvek od paca »

asi myslel šrouby na hardyně, tam jsou tři
Obrázek
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#10 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Já nevim, že nešlo zmáčnout tlačítko HLEDAT -> tam napsat "Diferák" -> pak vybrat hledání ve fórum "BMW 3er".. :roll:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =difer%E1k
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =difer%E1k
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 1k&start=0

..ale stejně nikde ještě nebylo řečený, že to celou dobu mlátí vůle v diferáku mezi ozub.kolem a hruškou. Je to prakticky neodstarnitelná věc a časem pak vzniká ve všech BMW.
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od capri »

jo přesně tak :) jelikož mam na autě vyměněný uplně všechno gumový co se podvozku týče a stejnak to bouchá a vim že bouchá vůle v diffu pač když sem to měl na zvedáku a zabržděný kola a hejbe se kardanem (otáčí) sem a tam tak tam prostě ta vůle je :)
Tomule
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: stř 05.08.2009 00:00

#12 Příspěvek od Tomule »

Zdravím, takže diferák na repasy, nebo je to zkrátka neřešitelná věc?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Tomule píše:Zdravím, takže diferák na repasy, nebo je to zkrátka neřešitelná věc?


da se to resit pomocí podložek na unašecích kdy zubovou vůli vymezíš jak ma byt ;) to je lepsi udelat nekoho kdo to už delal :) 99 procent vsech lidi co ji tam ma vetsi nez ma byt tak to ani nereší :) :D

wartes píše:
MattyX píše:tipoval bych to na povolenej sroub na difecu jeden z tech trech a pak to pruzi pri razeni a vydava ranky ;)

Já nikde 3 šrouby na difu nenašel. Ale zkontroloval jsem všechny šrouby a žádný není povolený. A uložení je taky v pořádku. Může to dělat samotná převodovka?


3 šrouby sou v těch třech silentblocich ve kterých ten difec drží , ty sem měl namysli ;) z toho dva povolíš az kdyz sundas stabik zadní ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Odpovědět