Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e36 rány při vyřazení z diferáku
Nejvíce je to slyšet např. když nastartuji auto a mám tam 1.rychl. stupeň a potřebuji zařadit zpátečku. Tak to bouchne při vyřazení do neutrálu a vyřazení jde dost ztuha. To samé i ze zpátečky na 1. r.s. vždy při vyřazení. Totéž i při malé rychlosti do 20km/h z 2. - 3. r.s.(vyřazení). A ještě když auto nastartuji v mírném kopci, mám tam rychlost bez brzdy. Tak se auto nehne. Jakmile vyřadím(ztuha) tak se auto rozjede. Při vyšších rychlostech to nedělá. Nevíte co s tím je.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
paca píše:podle mě kardan, většinou odchází zadní kříž u difecu
kriz jako takovej sam o sobe nikdy neodejde , to prave az kdyz je provesenej difec lehce trebas a krizek na kardanu se dostava do krajni polohy kdy uz nemá žádnou vůli , pak by mohl odejit

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Já nevim, že nešlo zmáčnout tlačítko HLEDAT -> tam napsat "Diferák" -> pak vybrat hledání ve fórum "BMW 3er"..
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =difer%E1k
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =difer%E1k
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 1k&start=0
..ale stejně nikde ještě nebylo řečený, že to celou dobu mlátí vůle v diferáku mezi ozub.kolem a hruškou. Je to prakticky neodstarnitelná věc a časem pak vzniká ve všech BMW.

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =difer%E1k
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... =difer%E1k
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 1k&start=0
..ale stejně nikde ještě nebylo řečený, že to celou dobu mlátí vůle v diferáku mezi ozub.kolem a hruškou. Je to prakticky neodstarnitelná věc a časem pak vzniká ve všech BMW.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tomule píše:Zdravím, takže diferák na repasy, nebo je to zkrátka neřešitelná věc?
da se to resit pomocí podložek na unašecích kdy zubovou vůli vymezíš jak ma byt




wartes píše:MattyX píše:tipoval bych to na povolenej sroub na difecu jeden z tech trech a pak to pruzi pri razeni a vydava ranky
Já nikde 3 šrouby na difu nenašel. Ale zkontroloval jsem všechny šrouby a žádný není povolený. A uložení je taky v pořádku. Může to dělat samotná převodovka?
3 šrouby sou v těch třech silentblocich ve kterých ten difec drží , ty sem měl namysli


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance