Větší krouťák-podstatné. O něco meší spotřeba-nepodstatné. Ale hlavně-a to v tabulce nebylo: Při totožném provozu vyšší životnost 328(ale ber to jen teoreticky, poněvadž prakticky se může udát cokoli)
..tak nevím v jakým technickým stavu ji máš, ale jestli naměříš z 0-100 Km/h cca 7,9 s tak to kur*a jede! To bývá subjektivní pocit, zvyknout se dá na všechno. Chce si to porovnat spíš s ostatníma autama.
Gerdy píše:Jde mi o to že jsem měl 325 s vanosem a přišlo mi že to vůbec nejede Tak bych chtěl něco silnějšího v 3er, ale na M3 nemám hotovost.
Tak ono pocitově to jede o něco lépe jak 325i, má to větší krouťák. Ono záleží v jakým stavu si měl ten motor 2,5i. Ale 2,8i je ten nej kompromis mezi seriovou verzí a M3. Jede to pěkně, žere to obstojně a údržba je ok. Takže pokud na M3 nemáš a chceš něco v 3er co aspoň trochu pojede, tak neni co řešit a 328i je prostě strop, který se v e36 dá sehnat.
Za mě 328. Někde sem četl že 2.8 má dokonce i kovaný ojnice. Ale nevím jesli je to pravda. Dneska sem se dozvěděl že 2.8 má sportovní katy(né platina, ale kov) máš taky na zadku vzduchem chlazený kotouče. Dynamika oproti ty 2.5 je znát. Na sprintech sem dal 2.5 asi o 3 auta, ale asi byla nějaká mrtvá.. nevím..
Vyšší krouťák je znát hlavně při rychlostech nad 100. Takže pokud rád jezdíš svižně na dálnici, je 328 ta správná volba. Teď mám najeto 225 tis. a maximální spokojenost
Můžu říct že po čtvrt roce s 325i mi přišlo zrychlení na rovince jako pomalé ale to asi přijde u každého auta. Zato v zatáčce 2ka nebo trojka, plný plyn a klepou se mi kolena pořád
Já s 2.8 mám město max 11-11.5 ale sou to i ted ty studeny starty 15 sem neměl ve meste nikdy. Na tuningu sem si to vynuloval a kdyz sem jezdil jen sprinty a pálil sem zimáky tak sem mel za 50Km spotrebu 16L/100Km ale to kluk dostával čoud. Jinak dlouhodobá cca 10 000Km se vším všudy i s timhle kravením mám ted v zimě 8.4 léto 8.2