Afri píše:A stejně jestli je ta rez hluboká nebo je ve spoji tak to proleze
Tak to je jasne.. to je spis kdyz mu to dela bublinky, nebo male tecky.. kdyz je to hluboky, tak varit novy kus..
v galvanice kdyz si tam nejaci chlapi nechali zinkovat plechace na jejich schade 120 tak se ty disky polozily na nekolik dni do nejake cerne lazne a pak se teprv hodili na linku. to ty disky byli predtim pekne prohnili a napohodu.
navic ten zinek po chromatovani je do zlata...
i kdyz sem si nechaval niklovat souby na kola tak je nejdriv polozili do nejaky lazne ale jenom na chvilku at z nich stahnou zbytkovy zinek a rez pak to teprv slo na linku.
ta lazen urco neni kys. chlorovodikova je to neco jineho tak jestli neosetrit ten povrch pred striknutim necim takovim...
zdravím, Mám na E36 celkem hodne prohnite prahy v mistech u predniho drzaku na zvedak a pak v zadnim lemu prahu.Může prosim nekdo kdo mel zkusenost napsat co a jak, jestli to vyvarovat lokalne , nebo radeji prevarit cele prahy. popripade i to nejak zhruba nacenit. Vrele Dik.
viktorotec píše:Jám měl kompakta 12/96 a měl celej předek pozink,blatníky, masku i kapotu,když to do mě napral nějakej týpek ve scéniku,tak to bylo pěkně poznat a ohlou kapotu s opadanym lakem jsem měl na balkoně pár let než jsem ji vyhodil a ty místa bez laku akorát trochu zbělali,žádnej rez,jinak zadní lemy pár puchýchejřků měli,ale taky chudák jezdil v zimě pečenej vařenej,teď mam kupé 10/95 s rezem skoro všude i na kapotě
mě příjde že Compacty oprotí ostatních e36 nehnijou vůbec taky jsem měl Compacta 8/95 a ani kapka koroze...
e36 328i
e36 325iA
e46 320d BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Asi hodně záleží jak se o auto stará. Vytápěna a suchá garáž děla svoje. Já měl filetu z r.96 a ještě v roce 2005, kdy šla z domu neměla ani náznak rzi a nato jak jim strašně kvetly pátý dveře.... to byla výdrž. V bazáču vydržela 10 hodin a byla prodaná Jestlipak už kvete....
Tak toto boli moje BMW
E36 318is r.v.1998 z Nemecka - zhnite blatniky predne, lavy podbech
E46 320d r.v.1999 z Nemecka - lava strana stale hnila prahy blatniky dvere
E36 325i r.v.1992 z Talianska - ani kusok hrdze, vonkoncom nie hniloba
cim to je tak to neviem.
emtrojak píše:zdravím, Mám na E36 celkem hodne prohnite prahy v mistech u predniho drzaku na zvedak a pak v zadnim lemu prahu.Může prosim nekdo kdo mel zkusenost napsat co a jak, jestli to vyvarovat lokalne , nebo radeji prevarit cele prahy. popripade i to nejak zhruba nacenit. Vrele Dik.
No ja to mel neco podobneho. ale nez nejaky prelatovani jsem radsi zvolil odrezani puvodnich prahu, koupil jsem nove a nechal navarit... myslim, ze to je asi nejlepsi varianta pokud si chces auto jeste nejakou chvili nechat...
co se tyce ceny, tak karosar si za to vzal myslim kolem 6tis. Prahy jsem kupoval klokerholm, ale uz nevim za kolik byly...
kazdopadne 6tis za praci si myslim, ze je velice dobra cena
emtrojak píše:zdravím, Mám na E36 celkem hodne prohnite prahy v mistech u predniho drzaku na zvedak a pak v zadnim lemu prahu.Může prosim nekdo kdo mel zkusenost napsat co a jak, jestli to vyvarovat lokalne , nebo radeji prevarit cele prahy. popripade i to nejak zhruba nacenit. Vrele Dik.
Toť otázkou... Záleží v jakém stavu ty prahy jsou v jiných místech, na tohle by měl mrknout ale karosář. Já vyhnilé místa kolem "puků" na zvedání zrovna řešil asi před mesícem a stálo mě to litr, vařil se jen nový plech v těch místech, neboť prahy jsou jinak OK a už se před rokem částečně opravovali. Je to poměrně bolestí e36tek, kolem té gumy se usazuje bordel a sůl, dostane se to pod nástřik podvozku a pak už to tam jede a ani to nepoznáš, dopořučuju sem tam ty puky vytáhnout a vymést bordel, zkontrolovat a kdyžtak zavčasu podchytit. Také je dobré omrknout v zadní části na spodku odtoky prahu, rády se třeba po stříkání dutin ucpou. Prahy měnit, jen když jsou celé v prdeli, většina karosářů ti řekne, že nejlepší je zachovat originál, pokud lze slušně opravit.
emtrojak píše:zdravím, Mám na E36 celkem hodne prohnite prahy v mistech u predniho drzaku na zvedak a pak v zadnim lemu prahu.Může prosim nekdo kdo mel zkusenost napsat co a jak, jestli to vyvarovat lokalne , nebo radeji prevarit cele prahy. popripade i to nejak zhruba nacenit. Vrele Dik.
Toť otázkou... Záleží v jakém stavu ty prahy jsou v jiných místech, na tohle by měl mrknout ale karosář. Já vyhnilé místa kolem "puků" na zvedání zrovna řešil asi před mesícem a stálo mě to litr, vařil se jen nový plech v těch místech, neboť prahy jsou jinak OK a už se před rokem částečně opravovali. Je to poměrně bolestí e36tek, kolem té gumy se usazuje bordel a sůl, dostane se to pod nástřik podvozku a pak už to tam jede a ani to nepoznáš, dopořučuju sem tam ty puky vytáhnout a vymést bordel, zkontrolovat a kdyžtak zavčasu podchytit. Také je dobré omrknout v zadní části na spodku odtoky prahu, rády se třeba po stříkání dutin ucpou. Prahy měnit, jen když jsou celé v prdeli, většina karosářů ti řekne, že nejlepší je zachovat originál, pokud lze slušně opravit.
Mám to prohnité v těch samých místech jak vpravo tak i vlevo, ale jen vepředu.A jak říkaš karosař to obkoukl a nedoporučuje do toho více dupat jen ty místa vyvařit.
emtrojak: Jestli mas nejakeho kamose, co dobre svari, tak mas po problemu, tohle se jeste da. Nech ho to svarit a hned to striknete bodyckem.. Co mam na podvozku tuhle vec, tak absolutne bez problemu.. Slysel jsem aji, ze si frajeri na podvozek strikli gumoasfalt.. podle me to nic uzasneho neni, ale je tady nekdo, kdo s tim zkusenosti ma? Rikali to spis lidi s velkou hubou a svalama na jazyku(mimochodem vsichni alfisti), takze nevim, co si o tom myslet. Dik za odpovedi
Když už tady běží debata kolem těch puků na zvedání,ví někdo jak tam držej??Jeden mi totiž vypadl i s kusem ledu a tak jsem ho hodil do kufru a ani jsem nekoukal proč to vypadlo Vyhnilý to tam ale nevypadá
Mně pomohlo strčit mezi ty packy kus gumy (na gumování) která je pořád tlačí od sebe.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé