

Jo a PROMINTE za mystifikaci: mám jen jednodílný větráček. Spletl jsem si to s bratrovým na e30, ten je dvoudílný - větráček na obou stranách.
Fatal Design píše:A na ty deklíky co jsou pod něma ty ložiska se nedostanu bez toho abych to musel celé vymontovat ?
sedon píše:ok pak dej vedet, co jsem slysel tak nekdo musel ohnout ten plech nad tim (pod čelnim sklem) když tak zkus stahnout ty vrtule na tech stranach kdyby to neslo...
jbedan píše:sedon píše:ok pak dej vedet, co jsem slysel tak nekdo musel ohnout ten plech nad tim (pod čelnim sklem) když tak zkus stahnout ty vrtule na tech stranach kdyby to neslo...
Taak, opraveno. Demontovat jedine tak jak je to tady nafocen. Sterace, viko ventilu, celni kryt motorku ventilatoru, bovden na vnitni okruh, potom musis sundat ty bocni klapky9jsou pridelany aokovymi malymi sponkymi0. nejdrive na ridicove strane, ta jde lepe. Potom posunes motorek na stranu ridice a oddelas klapku ze strany spolujedce. Jak vytahnes klapky, tak muzes vytahnout motorek. Jde to jen pres viko ventilu. Kabelaz sundavat nemusis,ale pekne prekazi.
mequi píše:Fatal Design píše:A na ty deklíky co jsou pod něma ty ložiska se nedostanu bez toho abych to musel celé vymontovat ?
Dá se tam nastříkat mazivo ve spreji (schválně neuvádím WD40)ale jenom na tu stranu, kde není větráček. Na druhou stranu se nedostaneš, takže to musí ven. A taky jak už tady bylo napsáno, nevydrží to tam tak dlouho jak třeba vazelína.