Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
špatné tlumiče?
zdravím na 335i e92 mi v dálniční rychlostech nebo od těch 110kmh při změně směru začne celý auto houpat a začne být nestabilní včetně volantu, který lítá sem a tam. Byl jsem u bychla, kde mi kontrolovali podvozek, nic nenašli a kontrola tlumičů předek 72%, zadní 75%. Prý je to dobrý ačkoliv já četl, že při 60% jsou už nefunkční. Auto se rozhoupe jen při vyšších rychlostech a i poryv větru od předjížděného tiráku mě odhodí. geometrie dělaná...Ještě mám vyměněný zadní pneumatiky, předek je skoro nový. Divný, že to začlo dělat po výměně pneumatik. Jde o Bridgestone Potenza RE 050. Pneumatikama by to prý být nemělo, nevypustěj z továrny šmejd.
Tak nevím, jestli nechat vyměnit tlumiče nebo co s tím, když na podvozku nic jinýho nenašli.
Tak nevím, jestli nechat vyměnit tlumiče nebo co s tím, když na podvozku nic jinýho nenašli.
já v zimě nejezdím, mám tam pořád letní....ale pneumatiky jsou pořád stejný a tyhle pneumatiky jsou špičkový vysokorychlostní 9500 za kus. Plave to jen ve vysokých rychlostech a to takovým způsobem že je to nebezpečný...Proč by to neměly být tlumiče? mám sice jen 36tis ale dostalo to takových ran, že se to propérovalo až na dorazy, navíc mám 19tky runflaty s 35/30 %
podvozek mi kontrolovali u Bychla žádný vůle nic...tlumiče jsou předek 72 a zadek 75%, četl jsem že při 60% už jsou nefunkční ale řikali mi že tohle je pořád dobrý...Tak nevim. kdyby to bylo pneumatikama houpalo by se to i při nižších rychlostech ne? při změně směru se auto rozhoupá a když pustím volant lítá sem a tam, je to fakt až nebezpečný. To musí být tlumiče, je to celý nestabilní a na vyježděných kolejích je to děsný to volant lítá sem a tam...
Ja by som tiež povedal že je pneumatikami, aj keď sú dráhe nemusí byť kvalita na 100 percent. Treba pozrieť aký je rok a mesiac výroby pneu. Ináč to že to robí pri vyšších rýchlostiach tak môže byť tým, že guma sa pri vysokých rýchlostiach zohrieva oveľa viac ako pri menšej rýchlosti. Určite je lepšie nahodiť iné gumy otestovať až potom riešiť tlmiče.
psal jsi, že jsi kontroloval tlumiče, a kontroloval jsi i horní uložení předních tlumičů???.....měl jsem podobný problém, tak jsem to tady hledal a většinou psali, že když to "plave" je dobré mrknout na horní uložení......já osobně měl nakonec utrhnutý zadní silentblok......přeji ti, ať brzo najdeš závadu
Čaues, já můžu taky přispět: kamarádovi dělali přesně ty závady co tu píšeš, ale úplně přesně na e46 320D Mpacket FL PŘEDNÍ TYČKY STABILIZÁTORU. Ale nebyly jen vylítaný, volný, ale pravá byla úplně utržená ze spodního čepu a držela jen na hornim, na tlumiči. Ta druhá když jsem ji sundaval, tak jsem ji chytil a zůstala mi v ruce!
Stačilo jen abych s tim třeba v 80km/h najížděl do zatáčky na dálnici a chovalo se to jako přední náhon - měl jsem pocit, že se nadzvedává zadní kolo a auto snad mělo chuť se převrátit. No a při jízdě pak po dálnici nebo prostě rychle - ty závady co píšeš.
Po výměně všechno v pohodě. Ale nevim teda jestli to bude tvůj případ, já to totiž takhle doj_ban_ ještě nikdy neviděl... Jinak čistou náhodou taky chvilku po přezutí na nový letní...

Po výměně všechno v pohodě. Ale nevim teda jestli to bude tvůj případ, já to totiž takhle doj_ban_ ještě nikdy neviděl... Jinak čistou náhodou taky chvilku po přezutí na nový letní...

Ahoj, jak to tak ctu tak to vypada na silentbloky a cepy na ramenech. Me e46 dela neco podobnyho. Jak se trochu rozjedes a jedes typicky po dalnici tak pri projeti pres pricne nerovnositi,kostrbatou linici to meni smery a dava razy do volantu. Drzis volant pevne obema rukama a stejne se cely auto uhne do strany. Ve vysokych rychlostech dost o drzku. Taky vodici tycky se zavazima. Tohle je muj problem na me e46 a mam to vyzkousne horysem. Kde ti to prohlizeli?
Nechci hazet na nikoho spinu,ani nemam zkusenosti ale reknu ti ze servis asi takhle origo servis bmw, horys a pakvsechno ostatni. Tak nejak bych asi vydel jak jde kvalita servisu. Ja treba do auta uz nepustim nikoho jinyho nez prave horyse, preciznost,rychlost, hodne zajimavy ceny origo dilu a hodne velky zkusenosti. Je to borec a ja na nej nedam dopustit
Prave se chystam na komplet m podvozek,spojku,turbo,brzdy,pneu,ramena,vodici tycky,silentbloky,napln klimatizace, takze z toho bude v podstate novy auto.
To cos popisoval mi presne dela bmw taky,co se tyce koleji tak to je naprosto normalni. Velka kola,siroke papuce,citlivej podvozek a krouti to i s volnatem a kdyz jedes treba pobrne a jedeskolejema tak to volantem opravdu krouti jak blby.
Nechci hazet na nikoho spinu,ani nemam zkusenosti ale reknu ti ze servis asi takhle origo servis bmw, horys a pakvsechno ostatni. Tak nejak bych asi vydel jak jde kvalita servisu. Ja treba do auta uz nepustim nikoho jinyho nez prave horyse, preciznost,rychlost, hodne zajimavy ceny origo dilu a hodne velky zkusenosti. Je to borec a ja na nej nedam dopustit
Prave se chystam na komplet m podvozek,spojku,turbo,brzdy,pneu,ramena,vodici tycky,silentbloky,napln klimatizace, takze z toho bude v podstate novy auto.
To cos popisoval mi presne dela bmw taky,co se tyce koleji tak to je naprosto normalni. Velka kola,siroke papuce,citlivej podvozek a krouti to i s volnatem a kdyz jedes treba pobrne a jedeskolejema tak to volantem opravdu krouti jak blby.
Zdar, no tohle urcite neni normalni... Uprimne moc se mi nezda pristup toho servisu. Pokud se s tim technik sveze a zjisti ze to auto ma mizerny chovani podvozku (nemluvime tu o nejake Dacii, ze?) nemuze ti snad auto vratit s tim ze nic nenasel.
Pokud problem skutecne vznikl po vymene pneu zacal bych tim. Predpokladam ze srouby jsou utazeny. Zkusit jiny kola. Nebo treba na zkousku prohodit predni/zadni. U novych pneu se taky da ocekavat ze prvnich par kilometru nebude plna prilnavost. Pokud nemaji skoro nic najeto zkus je trosku prohrat
Ale to chovani co popisujes bude zrejme neco zavaznejsiho. Takhle od klavesnice tezko radit. Padly tu tycky stabiku, silentbloky, ulozeni tlumicu - to vsechno zni rozumne a melo by byt kontrolou zjistitelny. Nakonec i ty tlumice by to mohly byt ( ale to by spis musel byt opravdu KO)
Ja osobne bych si vlezl pod auto a cely to prosel. Nebo treba aspon poradne okopat/zaverglovat s kolama - nejaky podezrely zvuky?
V tvem pripade bych doporucil jiny servis. Dobra zkusenosti se tu objevuji zejmena s origo servisy v Nemecku...
Pokud problem skutecne vznikl po vymene pneu zacal bych tim. Predpokladam ze srouby jsou utazeny. Zkusit jiny kola. Nebo treba na zkousku prohodit predni/zadni. U novych pneu se taky da ocekavat ze prvnich par kilometru nebude plna prilnavost. Pokud nemaji skoro nic najeto zkus je trosku prohrat

Ale to chovani co popisujes bude zrejme neco zavaznejsiho. Takhle od klavesnice tezko radit. Padly tu tycky stabiku, silentbloky, ulozeni tlumicu - to vsechno zni rozumne a melo by byt kontrolou zjistitelny. Nakonec i ty tlumice by to mohly byt ( ale to by spis musel byt opravdu KO)
Ja osobne bych si vlezl pod auto a cely to prosel. Nebo treba aspon poradne okopat/zaverglovat s kolama - nejaky podezrely zvuky?
V tvem pripade bych doporucil jiny servis. Dobra zkusenosti se tu objevuji zejmena s origo servisy v Nemecku...