Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Alternátor po repasu odešel
Dneska jsem si byl zajezdít na Masarykově okruhu a alternátor to nerozdejchal. Před pár tis. km je dělaná kompletní repase. Vím že se posral až na okruhu, předtím byl v pořádku. Tak po 15 min. na okruhu mi check zahlásil, že nesvítí brzdoví světlo (ale to svítí a vím, že se tahle falešná hláška ukáže při drobnějším poklesu napětí).
Zajímalo by mě čím to je, že se posral na okruhu? Je teda pravda, že abs jednotka byla v činnosti dost často - při bržďení a v zatáčce jako stabilizace ASC a němá zrovna malej odběr, tak, že by alternátor nevydržel fungování 15 min. na hranici možností? Nebo mu vadily vysoký otáčky?
Nestalo se vám to taky? Byl jsem na okruhu už jednou a pár tís. km po tom mi alternátor odešel, tak šel na kompletní repas.
Zajímalo by mě čím to je, že se posral na okruhu? Je teda pravda, že abs jednotka byla v činnosti dost často - při bržďení a v zatáčce jako stabilizace ASC a němá zrovna malej odběr, tak, že by alternátor nevydržel fungování 15 min. na hranici možností? Nebo mu vadily vysoký otáčky?
Nestalo se vám to taky? Byl jsem na okruhu už jednou a pár tís. km po tom mi alternátor odešel, tak šel na kompletní repas.
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nevim,co mas za motor,ale kdyby si s reklamaci nepochodil,prodavam tento altik
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
mequi píše:Dej ho reklamovat. Tohle by se nemělo stávat. Alternátor musí vydržet i vysoké otáčky. Jak myslíš, že jezdí lidi v Německu po dálnicích? Nevěřím, že každých 5000km chodí na výměnu alternátoru.
No nevím jestli mu vadily vysoký otáčky, ale dost možná nezvádl vysokej odběr abs čerpadla. Vím že tam je regulátor značky Remco - nikde v katalogu sem ho nenašel, kdoví jakej to je šit.
Pavel 528 píše:nevim,co mas za motor,ale kdyby si s reklamaci nepochodil,prodavam tento altik
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Tak to je blbý, mám e36 323i
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
radekc píše:mequi píše:Dej ho reklamovat. Tohle by se nemělo stávat. Alternátor musí vydržet i vysoké otáčky. Jak myslíš, že jezdí lidi v Německu po dálnicích? Nevěřím, že každých 5000km chodí na výměnu alternátoru.
No nevím jestli mu vadily vysoký otáčky, ale dost možná nezvádl vysokej odběr abs čerpadla. Vím že tam je regulátor značky Remco - nikde v katalogu sem ho nenašel, kdoví jakej to je šit.Pavel 528 píše:nevim,co mas za motor,ale kdyby si s reklamaci nepochodil,prodavam tento altik
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Tak to je blbý, mám e36 323i
jukni jeste jednou na ten odkaz trochu jsem to upravil a dodal foto..treba to bude ten samej,co tam mas....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Luhačovice
- Kontaktovat uživatele:
no ty altiky v tehle kompaktnich verzich se bezne delaj na 18000ot/min. otazka kolik ma kdyz je motor vytoceny na max.
mozna ten altik nebude uplne na vyhozeni. treba staci dat nove uhliky nebo ocistit smirkl papirem krouzky.
k tomu alternatoru Bosch. mozna bude stejny ale pochybuju, Iskra ae ma na svych strankach ktery altik do jakeho auta pasuje tak si to tam muzete zkontrolovat(nedelaj ale na vsechny motory, nekde dela valeo atd..) ta Iskra je vyrobce pro BOSCH (mimochodem krouzky do tech altiku se delaj tady na valassku)
mozna ten altik nebude uplne na vyhozeni. treba staci dat nove uhliky nebo ocistit smirkl papirem krouzky.
k tomu alternatoru Bosch. mozna bude stejny ale pochybuju, Iskra ae ma na svych strankach ktery altik do jakeho auta pasuje tak si to tam muzete zkontrolovat(nedelaj ale na vsechny motory, nekde dela valeo atd..) ta Iskra je vyrobce pro BOSCH (mimochodem krouzky do tech altiku se delaj tady na valassku)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 549
- Registrován: úte 04.08.2009 00:00
- Bydliště: okr olomouc M.B.
- Kontaktovat uživatele:
Todle muze zpusobovat spatna kostra nebo privodni kabel na alternator jde tusim pres starter tam by mohl bejt nejakej prechodovej odpor
chce to jit postupne od alternatoru k baterce a promerit napeti mezi alternatorem a baterkou by mel byt max rozdil v napeti 0,5V
kontrolka ti sviti normalne?? pac pres tu se budi vynuti alternatoru
chce to jit postupne od alternatoru k baterce a promerit napeti mezi alternatorem a baterkou by mel byt max rozdil v napeti 0,5V
kontrolka ti sviti normalne?? pac pres tu se budi vynuti alternatoru
Než nastartuju tak svítí, po nastartování zhasne a ikdyž to nedobíjí tak se nerosvítí (proto jsem byl prvně vyplašenej co se děje, že nějak blbne elektrika a na problém s dobíjením mě to neupozornilo). Moc nerozumín tomu co to je buzení, ale to je jedno, takhle jak to popisuju to vypadá na problém s alternátorem nebo s něčím jiným?sa-tan666 píše:no pokud ti nesviti kontrolka tak ti to nebudi ale musi svitit jen nez nastartujes s kontrolkou oleje to snad vis:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 549
- Registrován: úte 04.08.2009 00:00
- Bydliště: okr olomouc M.B.
- Kontaktovat uživatele:
no vypada na altik
ale pokud bys mel prechodak na privodnim kabelu + tak ti to taky nebude nabijet tak jak ma vem merak a prolez ten +kabel jestly je nanem stejny napeti
lze to napojit i na kratko kdy misto kontrolky das zkousecku misto toho slabyho dratu a das ji na+ po nastartovani to musi zhasmout tak jak kontrolka
mely ten altik v tom serise na stavu a tys videl ze fakt funguje nebo ho jen rozebrali a rekli ze je ok
ale pokud bys mel prechodak na privodnim kabelu + tak ti to taky nebude nabijet tak jak ma vem merak a prolez ten +kabel jestly je nanem stejny napeti
lze to napojit i na kratko kdy misto kontrolky das zkousecku misto toho slabyho dratu a das ji na+ po nastartovani to musi zhasmout tak jak kontrolka
mely ten altik v tom serise na stavu a tys videl ze fakt funguje nebo ho jen rozebrali a rekli ze je ok
Zatim s nim nic nedělali, jenom sem ho tam donesl a hned řekli, že bude možná potřeba dovézt auto, tak jsem chtěl vedět, jestli je možný aby byl problém i jinde než v alternátoru když to vůbec nedobíjí... Tak uvidim co zjistí a co naměrim na kabelech od alternatoru.sa-tan666 píše:mely ten altik v tom serise na stavu a tys vydel ze fakt funguje nebo ho jen rozebrali a rekli ze je ok
Podle mě ale problém způsobila nadměrná činnost ABS (teď napsoled na okruhu témeř před každou zatáčkou), naposled mi odešel alternátor v zimě, když jsem blbnul na parkovišti a abs pumpa byla v činnosti hodně často díky kontrole trakce.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 549
- Registrován: úte 04.08.2009 00:00
- Bydliště: okr olomouc M.B.
- Kontaktovat uživatele:
raging píše:Já mám zase jinej problem,mě to dobíjí,ale kontrolka svítívčera jsem to měřil,dobíjí v pohodě,jenže,když motor vypnu, rozpojím u motoru spoj altík-baterka a vložím ampermetr,tak do alternátoru tečou skoro 3 A
![]()
Ještě doplním-E46, s M54
ahoj zrejme mas spatny diodovy mustek cca 2500,- material pokud tam nebude jeste neco jineho nechat prohlidnout odbornika
