Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

SMAZAT PROSÍM

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#1 Příspěvek od varkel »

Vyřešeno, už jsem si to vše dohledal... Sranda je, že jsem mě neporadili ani na německým foru (což by jsem čekal). ale na USA BMW foru :-) Paradox :-)
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Brody »

Převodovky máš tak nějak stejný, jen je možná rozdíl mezi 4válcem a 6ti válcem. Záleží na diferáku. :wink:
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#3 Příspěvek od varkel »

Brody píše:Převodovky máš tak nějak stejný, jen je možná rozdíl mezi 4válcem a 6ti válcem. Záleží na diferáku. :wink:


Tak nějak stejný právě nejsou když ta, kterou jsem vzal z 2,0 jede skoro 230 a tak terou jsem tam měl před tím nejela v omezovači ani 200.. a o to mě jde. Proto se ptám jestli například převodovka z ISa je kratší atd...
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od MattyX Moderátor »

převodovky jsou stejny skoro , kdyz si vyhledas v googlu zprevodovani , tak se temer vubec nelisi , je to pak udelany jen stalym prevodem difecu ;) trebas ta z toho IS mohla byt z E30 ktera ma jiné zpřevodování na dif 4.10 misto e36 3.45 ;) kazdopadne prevodovky se lisi jejich konstrukci , jsou dimenzovany na jinej kroutak ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#5 Příspěvek od varkel »

MattyX píše:převodovky jsou stejny skoro , kdyz si vyhledas v googlu zprevodovani , tak se temer vubec nelisi , je to pak udelany jen stalym prevodem difecu ;) trebas ta z toho IS mohla byt z E30 ktera ma jiné zpřevodování na dif 4.10 misto e36 3.45 ;) kazdopadne prevodovky se lisi jejich konstrukci , jsou dimenzovany na jinej kroutak ;)


Diferenciál jsem neměnil.. když jsou tedy stejné, kde se vzal ten rozdíl.
5000ot = 230km/h
6500ot = 195km/h
rychlosti (km/h) nelze brát v potaz protože je to na jiných kolech než je cejchován rychloměr, ale jako měřítko k porovnání naprosto stačí.
Koto
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 05.07.2007 00:00

#6 Příspěvek od Koto »

varkel píše:6500ot = 195km/h


A měl jsi tam zařazenou 5tku? :twisted:
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od MattyX Moderátor »

318i/is/ic, 323i/is/ic, 325i/is/ic- getrag s5d 200/250 g
1st 4.23, 2nd 2.52, 3rd 1.66, 4th 1.22, 5th 1.00

328i/is/ic, M3- zf s5d320/s5d320 z
1st 4.20, 2nd 2.49, 3rd 1.66, 1.24, 5th 1.00

ty pomery mezi getrag a ZF jsou uplne zanedbatelne ;) ty spajsky maji proste prevody uplne stejny ;)

ten rozdil je v tom ze pokud ta jedna prevodovka byla z E30 jakoze klidne to mozny je , tak by ten rozdil odpovidal ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Koto
Registrovaný
Příspěvky: 139
Registrován: čtv 05.07.2007 00:00

#8 Příspěvek od Koto »

Ta rychlejší převodovka bude opravdu zřejmě jinej typ než pro E36. Možná ta E30, kde je rychlejší převodovka, ale k tomu pomalejší diferenciál, i když podle těch poměrů 4,10:3,45 to taky nevychází. V takových rychlostech už ale tachometr není zrovna spolehlivej.
Každopádně 4 válec při 5000 ot/min nejede (neměl by) 230 km/h.
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#9 Příspěvek od varkel »

Koto píše:Ta rychlejší převodovka bude opravdu zřejmě jinej typ než pro E36. Možná ta E30, kde je rychlejší převodovka, ale k tomu pomalejší diferenciál, i když podle těch poměrů 4,10:3,45 to taky nevychází. V takových rychlostech už ale tachometr není zrovna spolehlivej.
Každopádně 4 válec při 5000 ot/min nejede (neměl by) 230 km/h.


Ale já to nemám na 4 válci :-), navíc o přesnosti tachometru lze polemizovat i v nižších rychlostech, každopádně jako zjištění poměru to je vyhovující.
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#10 Příspěvek od varkel »

Koto píše:
varkel píše:6500ot = 195km/h


A měl jsi tam zařazenou 5tku? :twisted:


:-) ano
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#11 Příspěvek od varkel »

na té původní, co jsem ji rozlomil jsem našel číclo 2222239
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#12 Příspěvek od varkel »

Tak změna.

Převodovka, kterou mám byla původně v E34 520i nevanos... v tom bude asi problém že, ta bude jinak zpřevodovaná než E36 325i.

LS
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#13 Příspěvek od varkel »

Tak vyřešeno.
Proto se to chovalo tak blbě. A mělo to tak vysoký top speed :-)

E34 320i
I
3.72
II
2.04
III
1.34
IV
1
V
0.8

E36 325i
325i E36 Sedan Manual
I
4.23
II
2.52
III
1.66
IV
1.22
V
1.00
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#14 Příspěvek od varkel »

tak to je z ostra...
Nevíte někdo, jaké číslo by mělo být na převodovce na E36 325 ?
já jsem bohužel sehnal tohle
260.0.1346.91 což je asi z E30 a E34 (opět :roll: )
a tohle
240.0.0370.90 což je asi z E30 ale stále špatný kola uvnitř :-(
varkel
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: sob 05.02.2011 01:00

#15 Příspěvek od varkel »

Mohl by prosím někdo rozklíčovat z čeho tahle převodovka je ?
Přílohy
prevodovka
prevodovka
puvodni_prevodovka.jpg (191.68 KiB) Zobrazeno 410 x
Odpovědět