Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
telefon v e46
Zdarec měl bych dotaz.Mám BMW e39 , 2003 a už když jsem ho koupil tak jsem špekuloval k čemu je v kufru ten ULF modul.A teď tady na fóru čtu že to slouží ke spárování s telefonem.A moje otázka zní: Jde spárovat i s normálním mob.telefonem Nokia?Nebo je to určené pouze pro nějaké originální telefony.Zkoušel jsem to spojit podle toho jak to tady někdo psal ale to se mě nepovedlo.Tak kdyby někdo poradil.Díky
Zjisti si čtyřmístný ULF párovací pin Tvého ULF modulu a pak to spáruj podle návodu. Je napsaný na štítku modulu s partnumberem (označený jako BLUETOOTH PASSWORD) a pokud to někdo při instalaci podle návodu udělal, i zespodu na eject boxu ve středové konzoli.
Na BMW stránkách se dá dohledat Bluetooth (ULF) compatibility list pro "staré kastle", tedy i pro E39. Tam najdeš, jestli je Tvůj telefon modulem ULF podporován a které funkce (volání, transfer telefonního seznamu, zobrazování obdržených SMS, ...)
Na BMW stránkách se dá dohledat Bluetooth (ULF) compatibility list pro "staré kastle", tedy i pro E39. Tam najdeš, jestli je Tvůj telefon modulem ULF podporován a které funkce (volání, transfer telefonního seznamu, zobrazování obdržených SMS, ...)
johny-deed píše:neřešil jste někdo: v autě mám palubní telefon (pod loketkou je v panelu telefon na simku - ale můj fuck-operátor neposkytuje dual simku k jednomu číslu
Nech si ji naklonovat v nejakem bazaru na mobily. To ze to operator neposkytuje jeste neznamena, ze to neni mozny. Akorat pak musis vypnout telefon, kdyz zapnes auto a opacne. Dve simky se na jedno cislo nepripoji.
Klonovani SIM karet delaji podvodnici aby mohli volat lidem z jejich cisel za jejich penize, tudiz bych si za A) dobre vybral kdo to bude delat a za B) rozhodne neodesel s tim, ze "za hodku to bude hotovy" :)
KamilFKH píše:Zjisti si čtyřmístný ULF párovací pin Tvého ULF modulu a pak to spáruj podle návodu. Je napsaný na štítku modulu s partnumberem (označený jako BLUETOOTH PASSWORD) a pokud to někdo při instalaci podle návodu udělal, i zespodu na eject boxu ve středové konzoli.
Na BMW stránkách se dá dohledat Bluetooth (ULF) compatibility list pro "staré kastle", tedy i pro E39. Tam najdeš, jestli je Tvůj telefon modulem ULF podporován a které funkce (volání, transfer telefonního seznamu, zobrazování obdržených SMS, ...)
Díky za radu párovací pin jsem samozřejmě našel ale podle návodu to nejde spárovat.Po zmáčknutí(nebo držení) toho tlačítka (je to jedno) se na displeji napíše že telefon aktivován ale vůbec nic se dál neděje.Můžeš mě ještě poradit?A taky na kterých stránkách najdu ten compatibility list.Já ho hledal na orig.stránkách BMW ale tam je jenom na nové modely tak nevím.Díky
KamilFKH píše:Zama píše: Ale když zmáčknu nebo podržím to správné tlačítko na volantě nebo na té středové konzole
To na volantu NENÍ správné tlačítko pro párování!
Pro párování se používá jenom tlačítko ve středové konzoli. Znovu si přečti pokyny pro spárování telefonu.
Tak jsem poslechl tvou radu a četl si znovu pokyny.Na nic nového jsem ale nepřišel.Zkoušel jsem všechno ale ty tlačítka prostě vůbec nijak na stisk ani na delší podržení nereagují



Díky moc vypadá to na tu V50. Tady odkaz.
http://www.bmwcarphone.com/
http://www.bmwcarphone.com/
Zama píše:Tak jsem poslechl tvou radu a četl si znovu pokyny.Na nic nového jsem ale nepřišel.Zkoušel jsem všechno ale ty tlačítka prostě vůbec nijak na stisk ani na delší podržení nereagují :( Asi to bude nějaké posraté.Co už :( Tak díky za rady a hlavně trpělivost :D
Mrkni sem, je tam návod k BT a na straně 8 i přesná procedura párování.
http://www.e38.org/ULFOwnerManual.pdf
Důvod, proč jsem předtím psal, že je nutné použít tlačítko v konzoli je ten, že pokud (a navíc správně) je to tlačítko zapojené, aktivuje po svém stištění jeden vstup přímo na 54 pinovém konektoru ULF jednotky, kdežto tlačítko na volantu posílá pouze zprávu po sběrnici o svém stištění (telegram MFL=>ULF). Proto se k párování používá jen tlačítko na konzoli.
V postupu si všimni následujícího. Píšou tam stisknout čudlík minimálně sekundu před zapnutím zapalování, pak ho dál držet a zapnout zapalování, takže klíček do polohy 2, ne jenom do polohy rádia R a pak ho držet ještě 2-3 po zapnutí zapalování, než ho pustíš. Než se objeví hláška BT PAIRING, chvilku to trvá, někdy i několik vteřin. Furt nech zapnuté zapalování. Telefon pak musí být taky správně nastaven (ukázat všem atd.), aby se s autem navzájem viděli.
Pokud tlačítko vůbec nefunguje, zřejmě nebude správně připojené (normálně spíná kostru na pin 32 ULF), jinak by mělo fungovat bez problémů jak na přijímání a ukončování hovorů, tak pro párování telefonu.
EDIT 7.10.2011: Možná je na vině i software některé z prvních generací ULF, který zřejmě vyžaduje trochu jinou sekvenci pro bezdiagnostikové spárování telefonu, než je všeobecně publikované.
Co já vím, tak jsou dva druhy konzole. Ten starší model má pro párování dvoupinové tlačítko imístěné blíž pantu loketky, ten novější typ má tlačítko párování blíž šalpáce, je na něm piktogram bluetooth a slouží zároveň jako eject pro snap-in adaptér
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Aha, já viděl u E46 jenom jeden eject box s BT čudlíkem u šaltrpáky a ejectem na snap-in na druhé straně a potom při retrofitu bez eject boxu jenom samostatnej čudlík na zástavbu, který se zadělával do původní konzole (třeba s držáky nápojů) v místě pod loketkou za vaničkou na mince. Já mám eject tlačítko pro snap-in adaptér (pro Nokia 6230i) samostatně, jako u tohohle příkladu úplně dole (eject tlačítko mezi telefonem a BT tlačítkem je pro uvolnění telefonu ze snap-in):
Dost o BT je na téhle stránce bimmernav, odkud je i ten předchozí obrázek:
http://www.bimmernav.com/What_is_BMW_Bluetooth.html

Dost o BT je na téhle stránce bimmernav, odkud je i ten předchozí obrázek:
http://www.bimmernav.com/What_is_BMW_Bluetooth.html
KamilFKH píše:Zama píše:Tak jsem poslechl tvou radu a četl si znovu pokyny.Na nic nového jsem ale nepřišel.Zkoušel jsem všechno ale ty tlačítka prostě vůbec nijak na stisk ani na delší podržení nereagují :( Asi to bude nějaké posraté.Co už :( Tak díky za rady a hlavně trpělivost :D
Mrkni sem, je tam návod k BT a na straně 8 i přesná procedura párování.
http://www.e38.org/ULFOwnerManual.pdf
Důvod, proč jsem předtím psal, že je nutné použít tlačítko v konzoli je ten, že pokud (a navíc správně) je to tlačítko zapojené, aktivuje po svém stištění jeden vstup přímo na 54 pinovém konektoru ULF jednotky, kdežto tlačítko na volantu posílá pouze zprávu po sběrnici o svém stištění (telegram MFL=>ULF). Proto se k párování používá jen tlačítko na konzoli.
V postupu si všimni následujícího. Píšou tam stisknout čudlík minimálně sekundu před zapnutím zapalování, pak ho dál držet a zapnout zapalování, takže klíček do polohy 2, ne jenom do polohy rádia R a pak ho držet ještě 2-3 po zapnutí zapalování, než ho pustíš. Než se objeví hláška BT PAIRING, chvilku to trvá, někdy i několik vteřin. Furt nech zapnuté zapalování. Telefon pak musí být taky správně nastaven (ukázat všem atd.), aby se s autem navzájem viděli.
Pokud tlačítko vůbec nefunguje, zřejmě nebude správně připojené (normálně spíná kostru na pin 32 ULF), jinak by mělo fungovat bez problémů jak na přijímání a ukončování hovorů, tak pro párování telefonu.
Tak sem si ten návod ještě jednou prošel ale pořád nic.To tlačítko bude asi jak píšeš špatně zapojené.Kontroloval jsem i nastavení telefonu,dodržel i ten interval několik sekund před zapnutím zapalování ale to tlačítko prostě vůbec nereaguje
