Koovi: ta trubička je vnější plášť starého čidla, správně by to mělo jít vytáhnout v celku ale ocel s hliníkem vytváří doslova korozivní spoj, nové čidlo už je celé plastové-poučili se.
Jak si poradíš už je na tobě pokud to půjde nedestruktivně, já si to pouzdro zdeformoval mezi dírou v těhlici a v náboji, takže mi nezbylo než ho po milimetrech vysekat šroubováky.
Každopádně to musí ven.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
kontrolky ABS svítí i po výměně čidla
_peper píše:Jsem si jistý 100% http://peper.rajce.idnes.cz/Dily#P1290067.JPG
První číslo je tam origo od BMW a to druhé je číslo pod kterým prodává Meyle.
Přesnou cenu už ti ale neřeknu, měl jsem to se slevou, ale určitě to bude po 1000kč.
No ale tohle je na čtyřkolku e46, číslo toho dílu je úplně jiný dle ETK

Traviss píše:Já kupoval cca 2 měsíce zpět náhradu na polským Allegru za asi 300kč a funguje taky
http://allegro.pl/czujnik-abs-bmw-3-e46 ... 76136.html
A s tím zhasnutím - mám vypozorováno, že to zhasne po překročení 20km/h..ickx píše:_peper píše:BTW náhrada je, kupoval jsem od Meyle za 850kč a fungovalo správně
Nekecej.. A kde to sehnat, nevíš? Jsi si jistej?
Jinak chlapi vyřešeno (odhaleno), je v p*deli i pravý čidloCo ten chlap dělal, když ty ložiska měnil, fakt nevím
. Vím jen, že mě to celkem bude stát min. 5tis zbytečných... Ach jo
Jak sem psal, tohle jsou čidla na e36 (e46) zadokolky, na čtyřkolce je to jinak, a proto tam jde jen originál.. Kdo najde alternativu v náhrážce, je borec:-)
Člověk se pořád učí, je to ale docela logické, že ty čidla jsou odlišné, když se nad tím zamyslím.. Borce žádného nehledej, nenajde to ani strejda google 

Ex e46 320d / Ex e39 540iAT / Ex e39 528i / Ex e39 540iAT #2 / Aktual Volvo S60 '01 2,3i T5@207kW LPG + SAAB 9-5 '99 2,3iA Turbo SportCombi 125kW + služební Yeti chrochták 4x4 + opět pošilhávám po BMW V8 
