Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E90 325d vs 330d - jaký je rozdíl
Zdravím, kámoš si chce jet příští týden do Německa pro E90 325d (145kW, 400Nm), co jsem koukal, tak je to třílitr, nevíte jaký jsou změny oproti 170kW 330d? Je možnost to načipovat na 170kW a 500Nm co jsem koukal, tak zda tam něco nebude kvůli tomu odcházet?
330d jsou totiž už nad jeho finanční rozpočet a tahle vychází za hodně dobrý peníze... Díky za názory.
btw má to Business navigaci, kterou jsem v chodu nikdy neviděl, jaký je rozdíl oproti Professional navi v E90?
330d jsou totiž už nad jeho finanční rozpočet a tahle vychází za hodně dobrý peníze... Díky za názory.
btw má to Business navigaci, kterou jsem v chodu nikdy neviděl, jaký je rozdíl oproti Professional navi v E90?
Lukke píše:Zdravím, kámoš si chce jet příští týden do Německa pro E90 325d (145kW, 400Nm), co jsem koukal, tak je to třílitr, nevíte jaký jsou změny oproti 170kW 330d? Je možnost to načipovat na 170kW a 500Nm co jsem koukal, tak zda tam něco nebude kvůli tomu odcházet?
330d jsou totiž už nad jeho finanční rozpočet a tahle vychází za hodně dobrý peníze... Díky za názory.
btw má to Business navigaci, kterou jsem v chodu nikdy neviděl, jaký je rozdíl oproti Professional navi v E90?
business navi ma mnohem mensi display / kaplicka je stejna ale display asi o 1/3 mensi.. bude to mit samo mnohem min funkci...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz by kamarad byl tuner a nutne potreboval vetsi vykon:) tak udajne neni problem predelat 325d na vykon 330d - i vetsi.. Ale nevim, nekde jsem to zahledl, jak jsem koupil tak prodavam:)
Bude to asi podobne jako u benzinu, budvlad si taky "udelal" z e92 325i - 330i..
Samozrejme je otazka jak moc se to vyplati:o) samo asi lepsi priplatit a koupit rovnou silnejsi..
Bude to asi podobne jako u benzinu, budvlad si taky "udelal" z e92 325i - 330i..
Samozrejme je otazka jak moc se to vyplati:o) samo asi lepsi priplatit a koupit rovnou silnejsi..

M3maniac píše:Luky není důvod to čipovat, před cca měsícem jsem 325d dovezl a jede to moc pěkně za moc pěknou spotřebunavi naviguje normálně
To potvrzuji. Ta 325d byla dovezena pro mne a já jsem strašně spokojen. Jak s autíčkem tak s přístupem M3maniac. Ještě jednou strašně moc díííík René. Mám jeden dotaz. Co si myslíte o tom chipování? Auto jede jak drak, ale na chiptuningu se to dá zvednou o cca 27 koníků a 70Nm, což za 4500 Kč je slušná porce zábavy navíc a ještě to údajně sníží spotřebu. Nějaký názor??? Dík René.
M.
Náměšť.
ahoj lidi, jedna se tu o mne, ktery premysli o te 325d.. v podstate jde o to, ze bych prechazel z Lexusu, ktery mel 132 kW v manualu a chci kombika v automatu s lepsim vykonem a proto se rozhoduji mezi 325d ci 330d, auta jsou v podobne cenove hladine, akorat s rozdilnym najezdem km. Jelikoz se chystam na koupi baraku ci velkeho bytu, tak bych se chtel vejit do nejake rozumne cenove hladiny vozu.
Abych to rekl spravne pomer cena/kvalita/investice/ztrata penez .. vychazi mi to proste auto na cca do 300 tis bez DPH auto ktery je 4-5 let stare s najezdem neco mezi 150-200 tis km.. auto budu mit asi rok a najezdim pomerne dost (40-50 tis za rok osobakem).
Dale jsem se docetl, ze 325d by mela v podstate vydrzet vic, jelikoz je to uskrcena 330d, ale dily jsou tam snad i stejne co se tyce podvozku, automatu atd.. tudiz by to melo vydrzet vic, nez odlazena origo 330d.
Diky
Abych to rekl spravne pomer cena/kvalita/investice/ztrata penez .. vychazi mi to proste auto na cca do 300 tis bez DPH auto ktery je 4-5 let stare s najezdem neco mezi 150-200 tis km.. auto budu mit asi rok a najezdim pomerne dost (40-50 tis za rok osobakem).
Dale jsem se docetl, ze 325d by mela v podstate vydrzet vic, jelikoz je to uskrcena 330d, ale dily jsou tam snad i stejne co se tyce podvozku, automatu atd.. tudiz by to melo vydrzet vic, nez odlazena origo 330d.
Diky

me Business navi prijde v realu o nicem, zadas cil a pak uz musis jet podle sipek, absolutne nevis kudy te povede, nekolikrat jsem z toho byl na prasky, kdyz me to tahlo hroznyma prdelema a to jsem mel v nastaveni rychlou trasu, dalnice a pod... na druhou stranu tohle vyresi Tomtom nebo iPhone 

“Ability is what you're capable of doing.”
Oživím toto téma. Sháním již několik měsíců E91 LCI dle svých představ. Rád bych 330d manuál, ale to se mi stále nedaří žádné najít, takové jaké bych si představoval. Našel jsem ale 325d. Potřebuji fundovanou odpověď jaký je rozdíl mezi 325d a 330d E91 LCI. Už jsem našel několik tvrzení, že u LCI modelů není na motoru vůbec žádný rozdíl, jen mapa. Když se ale dívám, na kolik se tyhle motory chipují, 330d má vždy vyšší výkon i krouťák. Někde tedy rozdíl bude. Tuším, že spojka, možná převodovka. Může někdo znalý prosím objasnit? Případně, půjde na 325d nainstalovat ten "jiný" díl z 330d, tak aby bylo možno docílit výkonu 330d? Moc děkuji.
U 325d a 330d se před LCI montoval M57TÜ2D30 a LCI N57D30U0. Když se podíváš na RealOEM a pohledáš díly podle P/N tak zjistíš rozdílyTintin píše:Už jsem našel několik tvrzení, že u LCI modelů není na motoru vůbec žádný rozdíl, jen mapa.
Před LCI verze:
• 325d turbo vs 330d turbo
• 325d převodovka vs 330d převodovka
(Turbo, převodovka atd jsou stejné. Rozdílné jsou vstřiky a mapováni.)
LCI verze:
• 325d turbo vs 330d turbo
• 325d převodovka vs 330d převodovka
(Jiné turbo, převodovka zřejmě taky)