Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e36 316i compact výměna diferáku

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od JaraX »

máte někdo zkušenosti s výměnou diferáku u 1,6i compacta za delší? prostě 130 při 4000 otáčkách sou moc, dal bych tam něco delšího, má někdo zkušenosti? připadně z čeho shánět diferák?
nemá někdo tabulku diferáků, zajimalo by mě jakej pomer má todle a jakej má to samy v automatu.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

tak jsem se dival a měl by tam byt ted
3,38, automat 4,44

šestivál má 3,23
jurab
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: pát 26.11.2010 01:00

#3 Příspěvek od jurab »

kdyz sem mel 318ti tak mi taky nevihovoval pomer hlavne pri jizde po dalnici motor hodne tocil
Kindl0sch
Registrovaný
Příspěvky: 476
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Karlovy Vary

#4 Příspěvek od Kindl0sch »

316i M43B16 - 3,38
316i M43B19 - 3,23(4,44 automat)
318ti - 3,45
318tds - 2,65
323ti - 3,07(3,23 automat) 323ti má oproti 4válcům větší obal a unašeče na větší poloosy

(všechny poměry podle katalogu na E36 compact)

jestli chceš něco delšího,tak jedině z 318tds nebo pak z nějaký tříci
Monty_CZ
Registrovaný
Příspěvky: 99
Registrován: pát 17.12.2010 01:00

#5 Příspěvek od Monty_CZ »

imo z toho TDS to byde dlouhe az moc. Sice bys pri 130km/h tocil tak 3100 otacek ale akcelerace pujde do kytek. Dle meho by byl idelani tak kolem 3,0 +-0,5 . to bys pak mel tocit cca 3500 otacek pri 130ti. To je myslim rozumnej kompromis.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od MattyX Moderátor »

pri převodu 3.15 budeš točit 3500 pri 130 :) jinak difec se da použít s třiciny klasicky ;) ale tento převod je problém sehnat nedostatkový zboží :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

Monty_CZ píše:imo z toho TDS to byde dlouhe az moc. Sice bys pri 130km/h tocil tak 3100 otacek ale akcelerace pujde do kytek. Dle meho by byl idelani tak kolem 3,0 +-0,5 . to bys pak mel tocit cca 3500 otacek pri 130ti. To je myslim rozumnej kompromis.


to by nebylo špatny, a akceleraci vyřeším tim že tam kde jsem jezdil na 3ku budu jezdit hold na dvojku, jedinej kvalt kterej teda vyrázně ztratí bude jednička.
Odpovědět