Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

rozdiel v motorovej kablovačke M50-M52

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
marekalpina
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: úte 22.09.2009 00:00

#1 Příspěvek od marekalpina »

ahoj,vedel by mi niekto povedat rozdiel v kablovačke motora M50 a M52?
dakujem
Kindl0sch
Registrovaný
Příspěvky: 476
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Karlovy Vary

#2 Příspěvek od Kindl0sch »

M50 - 1 lambda sonda
M52 - 2 lambda sondy
marekalpina
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: úte 22.09.2009 00:00

#3 Příspěvek od marekalpina »

rozdiel je iba v tychto lambda sondach?
kebyže chcem dat miesto kablovačky na motor M52
kablovačku M50?
Maysner
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od Maysner »

ne. Rozdil je velkej. Nedaji se zamenit jednotky, M52 ma pod sanim vic konektoru, rozdil je v navedeni kabelaze k zapalovacim civkam. Muselo by se vymenit i viko ventilu ...... nema to smysl
roman320
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: pon 24.05.2010 00:00
Bydliště: kousek od kyjova

#5 Příspěvek od roman320 »

Resim dilema jestli prestavet auto z m50b20 na m52b28, zatim jenom na teoreticke urovni:) mechanicky je vechno jasny a su schopnej to udelat sam, to je to nejmensi, ale ta elektrika me od toho prave hodne odrazuje :? svazek z m52 je jasnej, otazka je spis jak je to s napojenim na puvodni kabelaz zbytku auta.. napr, cidlo teploty, draty k altiku, cidlo oleje, ekonomer, otackomer, sedi ten hlavni konektor a draty v nem sou na stejnejch pozicich jak u m50 nebo se musi neco predelavat? nechcu to delat za kazdou cenu, kdyby mel byt s necim nakej zasadnejsi problem s tim rozchodit aby to fungovalo 100% tak jak ma tak na to prdim..
Maysner
Registrovaný
Příspěvky: 1199
Registrován: ned 23.12.2007 01:00
Bydliště: Brno

#6 Příspěvek od Maysner »

zasuvka ke zbytku auta je totozna. Tam neni problem s nicim. Mel jsem to taky. Jen ted nevim, jestli jsem musel dodat jeden pin do zasuvky motoru kvuli ews nebo ne, je uz to pres rok, co jsem ews do auta tahal
marekalpina
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: úte 22.09.2009 00:00

#7 Příspěvek od marekalpina »

tak neriešit kablovačku M50...dakujem
a rozdiel kablovačky M52 manual prevodovka a automaticka?
roman320
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: pon 24.05.2010 00:00
Bydliště: kousek od kyjova

#8 Příspěvek od roman320 »

Maysner píše:zasuvka ke zbytku auta je totozna. Tam neni problem s nicim. Mel jsem to taky. Jen ted nevim, jestli jsem musel dodat jeden pin do zasuvky motoru kvuli ews nebo ne, je uz to pres rok, co jsem ews do auta tahal

Dik za info, s ews pocitam, ale to neni tak hrozny, tech par dratu se dodelat da:) jenom su zvedavej kdy se dokopu k tomu abych to cely predelal:D
Odpovědět