Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
rozdiel v motorovej kablovačke M50-M52
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: úte 22.09.2009 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: úte 22.09.2009 00:00
Resim dilema jestli prestavet auto z m50b20 na m52b28, zatim jenom na teoreticke urovni:) mechanicky je vechno jasny a su schopnej to udelat sam, to je to nejmensi, ale ta elektrika me od toho prave hodne odrazuje
svazek z m52 je jasnej, otazka je spis jak je to s napojenim na puvodni kabelaz zbytku auta.. napr, cidlo teploty, draty k altiku, cidlo oleje, ekonomer, otackomer, sedi ten hlavni konektor a draty v nem sou na stejnejch pozicich jak u m50 nebo se musi neco predelavat? nechcu to delat za kazdou cenu, kdyby mel byt s necim nakej zasadnejsi problem s tim rozchodit aby to fungovalo 100% tak jak ma tak na to prdim..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: úte 22.09.2009 00:00
Maysner píše:zasuvka ke zbytku auta je totozna. Tam neni problem s nicim. Mel jsem to taky. Jen ted nevim, jestli jsem musel dodat jeden pin do zasuvky motoru kvuli ews nebo ne, je uz to pres rok, co jsem ews do auta tahal
Dik za info, s ews pocitam, ale to neni tak hrozny, tech par dratu se dodelat da:) jenom su zvedavej kdy se dokopu k tomu abych to cely predelal:D