mě když odešlo relé na potkávací světla, to zelený, tak jsem tam prozatim hodil jedno z tech tri kde mas ty sipku ( bylo to v noci, tak jsem musel dojet) Vsechny ty rele byly u me stejny. Tak jestli jsou u tebe taky stejny, tak ja bych to zkusil jestli sepina. Jinak dve z tech rele v ty rade jsou myslim na vyhrev zadniho okna, klakson a treti si ted nejsem jistej...
to prostredni napaji jednotku ale jde o to ze mi bere porad 0.9 amper i kdyz auto zamcene vyple pak mi to vycucne baterku dalo by se promerit ne melo by davat nejaky odpor nebo neco kdyz ho vytahnu nevi nekdo hodnoty?
A co chceš teda slyšet?Tak jdi vytáhni ho a rozeber abys zjistil jesli je přelepené.Nebo ho jen změř měřákem jesli je rozpojené nebo ne. A nebo ho rovnou vyměn a uvidíš.
celkem jednoduše, když ho vyndáš, tak je na něm schéma
tebe zajímá odpor mezi piny 30 a 87 (ty jsou tam dva). pokud bude nulový, připojíš 12V na piny 86 a 85, relátko musí cvaknout a odpor mezi 30 a 87 musí být téměř nula. pokud bude odpor nula i bez připojenejch 12V, je připečený.
Pokud bude to relé OK, koukni na tu patici. Už jsem viděl i zuhelnatělou patici (Relais Sokel) u takového relátka. Jakmile tam bylo něco zastrčené (staré nebo nové relátko) tak to převádělo proud i bez relátka.
Další problém potom může být odspodu patice, když se poškodí ty kontakty v patici a ty se potom dole začnou dotýkat. To když tam někdo narve relé s jinými kontakty nebo kus drátu a zalomí. Ty protikontakty v patici se vysunou a navzájem se dotkou. Totéž, když ty kontakty někdo neodborně vypíchne a nezajistí zpět primární pojistku.
kdyz to pripojim na 12V tak to cvakne a mezi 87 a 30 je 1ohm tak kde bude chyba vim ze to zere ten kabel co je natvrdo napojen na baterii na plus kontakt a pak to jde do tohoto rele