Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

KOURIVOST. JAKE PRICINY?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
frujt
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: sob 19.03.2011 01:00

#1 Příspěvek od frujt »

Zdravim,

mam e36/316i/compact/rv97. Ale problemem je ze mi to kouri jak z teplarny. Prirovnani: kour jako kdyz nastartuju a je studeny motor. Obvykly sedomodry kour. Ktery se ale neztrati i kdyz se auto ohralo. Nejhorsi to je pri volnobehu.

Mam napady ale nevim co je blbost :

diravy vyfuk? (zadni cast nova) ale i tak prdici zvuk :)
spatne tesneni pod hlavou a kapalina v motoru? (kapalina ale nemizi)
svicky?
vaha vzduchu?
vzduchovy filtr?
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#2 Příspěvek od Kami1 »

olej, gufera ventilů nebo odvětrání
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#3 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Taky se za mnou teď v zimě v kolonách dělá nějaká velká mlha :) Ne sice všem, ale některým ostatním co jsem pozoroval šedomodrý kouř taky.
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od icecold »

mě to minulou zimu taky kouřilo nijak jsem to neřešil, auto se chová v pohodě a zadní díl výfuku je tam taky zánovní. Teď nevím jak to je, s autem už v zimě nejezdím :lol:
Obrázek
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
Uživatelský avatar
LiborM
Registrovaný
Příspěvky: 1350
Registrován: stř 27.01.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od LiborM »

Pokud je ten kouř modrej,tak se rozluč s motorem. Jsou to ojeté nebo zapeklé pístní kroužky. Pozoruješ větší spotřebu oleje? Nebo nějaký jiný únik kapalin?
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
frujt
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: sob 19.03.2011 01:00

#6 Příspěvek od frujt »

vsechno to zitra prozkoumam za cely den a napisu (zaznamenavam dolevani vsech tekutin a mnozstvi atd.)....ale ta fotka :D to ja mam teda trochu min tak o polovinu...ne tak husty dym.

no uvidim zkontroluju a dam echo. jestli pistni krouzky tak to jsem v pr...li :/
frujt
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: sob 19.03.2011 01:00

#7 Příspěvek od frujt »

Olej neni ciry. je takovy trochu mlecny. Ale mozna se mi to pod baterkou zdalo. Ale horsi veci je ze mi zmizelo za 2 mesice asi 2dcl antifreeze :/.

tzn asi testneni pod hlavou??
BartakkMartinW
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: čtv 27.10.2011 00:00
Bydliště: Stary Plzenec

#8 Příspěvek od BartakkMartinW »

To ja mel taky jednou podobnej problem ale me to hulilo tak ze kdyz sem predjizdel dve kobyly tak ve zpetnym sem je nevidel:-) Novy tesneni, kdyz uz bude hlava dole tak srovnat a mas klid (snad)
Uživatelský avatar
LiborM
Registrovaný
Příspěvky: 1350
Registrován: stř 27.01.2010 01:00
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od LiborM »

Hele bude nejlepší zajet do nějaké autodílny at se na to někdo podívá, po netu se to špatně zjištuje.
Bmw M3 e36 3.0i Greenhell
Bmw E28 535i
Mercedes-Benz ML 55 AMG
Audi S8 6q
espejc
Registrovaný
Příspěvky: 89
Registrován: úte 12.05.2009 00:00

#10 Příspěvek od espejc »

voda voděnka...někde se ti prosralo těsnění pod hlavou 8)
frujt
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: sob 19.03.2011 01:00

#11 Příspěvek od frujt »

Uz jsem to ukazoval kamosovi co se v autech rype furt a vyzna se. A rikal ze hlavicku dolu a pretesnit. Kdyz to pujde a nebude problem v ramci moznosti i levne reseni.

Mohl bych to nejak i poznat jestli je nekde dalsi problem??
tesneni zkusim kupit primo v BMW at to je jistota.
Rooster
Registrovaný
Příspěvky: 66
Registrován: úte 17.10.2006 00:00
Bydliště: Vyškov

#12 Příspěvek od Rooster »

Poznáš smrad od spálenýho oleje? V zimě auto kouří bežně, ale jen vodní páry. Těsnění pod hlavou nebo hlavu bys poznal... netopilo by to nebo tlakovalo, popř. by šel motor jak bolavy nohy.
frujt
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: sob 19.03.2011 01:00

#13 Příspěvek od frujt »

No chteli jsme zkontrolovat jestli je to tesneni v pytli - jestli neni olezle viko motoru... Oddelali jsme 8 sroubu a nikde nic. Tak jsme to vratili. A asi jsme drbli do stelovatka volnobehu. Ale tedka se nastartuje a volnobeh dela houpacku a nijak pravidelne. Proste nahoru dolu a vselijak. z vyfuku prska voda a najednou se objevil olej na zemi (mozna jen nahoda). Ale nevim co s tim. chvilku se dusi. chvilku leti nahoru. trepe se jak na 3 valce. hruuuza. kurva ze jsme se na to nevysrali :)
frujt
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: sob 19.03.2011 01:00

#14 Příspěvek od frujt »

Rooster píše:Poznáš smrad od spálenýho oleje? V zimě auto kouří bežně, ale jen vodní páry. Těsnění pod hlavou nebo hlavu bys poznal... netopilo by to nebo tlakovalo, popř. by šel motor jak bolavy nohy.



no predtim nez jsme to pojebali tak chodil krasne. tahl a pohodka. trocha spaleninky sla citit ale oleje mizelo pomalu. temer nic :D
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Někde to saje falešný vzduch po de a montáži ventilového víka, proto kolísá volnoběh.
Bílá pára je v chladnu normální, měla by po zahřátí motoru a výfuku zmizet.
Mizející nemrzka může být prosakujícím chladičem.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
ludakost
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: úte 03.03.2009 01:00
Bydliště: Nymburk

#16 Příspěvek od ludakost »

Čau já mám teď ten samí problém, je to tím že máš prasklou hlavu nebo prošlehlé těsnění,dostává se ti do spalovacího prostoru voda tzn. antifrýz a spaluje se spolu z palivem. Mlha obalí palivo a to se drží při zemi, sundal bych hlavu zkontroloval těsnění a hlavně hlavu, ale spíš bude prasklá hlava je to standartní záležitost. Necháš ji zavařit, přebrousit a zase chvilku budeš jezdit, po pul roce to máš zpáty, pokud budeš nezahřejvat motor před jízdou.
Lada Zuzjak
Registrovaný
Příspěvky: 181
Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
Bydliště: Žatec, Plzeň

#17 Příspěvek od Lada Zuzjak »

ludakost píše:Čau já mám teď ten samí problém, je to tím že máš prasklou hlavu nebo prošlehlé těsnění,dostává se ti do spalovacího prostoru voda tzn. antifrýz a spaluje se spolu z palivem. Mlha obalí palivo a to se drží při zemi, sundal bych hlavu zkontroloval těsnění a hlavně hlavu, ale spíš bude prasklá hlava je to standartní záležitost. Necháš ji zavařit, přebrousit a zase chvilku budeš jezdit, po pul roce to máš zpáty, pokud budeš nezahřejvat motor před jízdou.

Nevim zase tak standartni zalezistost se mi to nezda rupla hlava. Nebo mate kove zkusenosti ostatni ? Jo kdyz delalo tesneni nejake kopyto a utahlo to rukou a ne podle predpisu a momentaku, to jo ale z niceho nic se moc nevidi.
frujt
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: sob 19.03.2011 01:00

#18 Příspěvek od frujt »

Joo tak je to lepsi. Vymenil jsem kabely a svicky. Obcas mi vypadaval kabel na druhem valci. To uz tedka nedela a je to docela dobry zvuk. Na volnobeh to vyhazuje vodu z vyfuku. Jeste to prokontroluju a pujdu to ohrat a poradne tomu zatopim at se to upravi.

jinak viko porad dobre zadna vodenka. :)

jeste sestelovat volnobeh. s tim jsem si hral aby volnobeh byl vyssi pri tom kdyby mi to nechytalo druhy valec.

takze uvidim po projeti. Jinak diky.
frujt
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: sob 19.03.2011 01:00

#19 Příspěvek od frujt »

viko usazene dobre. Ale pujdu sundat komplet svody a vyfukove potrubi. Tam budu taky hledat chybu a jednu opravim hned o ktere vim.

Jinak tedka uz nedymi ani trochu. Jediny problem jsou ty otacky po startu a tak 5 minut. klesaji. A po chvilce se potom drzi.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#20 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Zvýšený otáčky v zimě po startu jsou celkem normální. Říká se, že pomůže od houpání vyčistit klapku a volnoběžnej ventil, popř. váhu vzduchu. Tady je postup , ale na šestivály.. http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=99122
Odpovědět