Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 318TDS touring - netáhne! Prosím poraďte

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice

#21 Příspěvek od Jamall »

eMOMOtion píše:Tak jsem vyčistil celé sání i s egr ventilem a entercollerem a žádná změna.Zjistil jsem,že v intercolleru byly 3 díry od probouchání,tak jsem to tekutým kovem zalepil,ale žádná změna.Tak nevím.... :(


vlastnil jsi vůz před výměnou motoru?

Pokračoval bych výměnou palivového filtru a prozkoumal filtr pevných částic (kat). Ten kat zkus vyhodit ven a projet se..jestli bude rozdíl→ucpaní kat
eMOMOtion
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: stř 30.11.2011 01:00

#22 Příspěvek od eMOMOtion »

Dobře zkusím to zítra.Nevím jak to bylo přesně s tím motorem já už to koupil v tomhle stavu.Tak mi taky napadlo jestli tam něco nedokurvili,když ho měnili.Nemáš fotku jak mají být zapojený ty podtlaky do toho sání?
ludakost
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: úte 03.03.2009 01:00
Bydliště: Nymburk

#23 Příspěvek od ludakost »

Já si myslím že by závada mohla být uplně jinde, vlastní zkušenost nemám, ale je možné že pedál plynu je elektronický a jak jsi psal že ti to jde na půl plynu tak je zcela možné že to dělá právě ten pedál nepošle tolik paliva aby to z vozem zacvičilo, ale připojení na diagnostiku by to zjistilo za 500kč. a budeš vědět více.
Odpovědět