ten první je stejný typ jako se dával v sérii, je uloženej v gumě pro lepší komfort. Ten druhej je pravděpodobně meyle HD nebo něco takovýho, měl by mít lepší životnost (zvlášť s velkejma kolama), lepší pocit z řízení a tak.
Jinak demontáž čepů je tragicky easy, zvládnul jsem to s běžným vybavením - svěrák, pila na železo, BFG (Big F***king Hammer

). U těch vnějších stačí odstranit ten spodní plíšek, vyklepnout ten čep (vyskočí s tou gumou) a pilou opatrně (abys nezaříznul do ramene) fikneš ten kroužek - je to hliník, easy job. Ten vnitřní už je horší, tam se musí ufiknout spodek pouzdra toho čepu, nejlíp flexou, ale tu jsem neměl a jde to i pilou. Pak vyklepneš dřík toho čepu i s tim pouzdrem, a opět - ten vnější kroužek fikenzí šmiken, akorát tenhle už je ocelovej, tak to trvá dýl
